Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Pinkroose
Kvinna ·
29 jan, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
29 jan, 2020
Ja klart de går att köpa på apoteket men som sagt smidigt att klicka hem de?
Ja, börjar bli en aning nervös nu haha, hur ska de då bli dagen innan och samma dag om jag redan är såhär nipprig nu?? en bilresa på ca 1 timme dit.. Så får nervös kissa och bajsa färdigt innan vi åker hahaha??
Ja jag opereras dagen innan dig och jag börjar verkligen känna av nerverna rejält nu. Svårt att tänka på annat ?
Åh?
Ja nu börjar de kännas ordentligt? vilken tid ska du va på kliniken?
Pinkroose
Kvinna ·
29 jan, 2020
Ja klart de går att köpa på apoteket men som sagt smidigt att klicka hem de?
Ja, börjar bli en aning nervös nu haha, hur ska de då bli dagen innan och samma dag om jag redan är såhär nipprig nu?? en bilresa på ca 1 timme dit.. Så får nervös kissa och bajsa färdigt innan vi åker hahaha??
Ja jag opereras dagen innan dig och jag börjar verkligen känna av nerverna rejält nu. Svårt att tänka på annat ?
Åh?
Ja nu börjar de kännas ordentligt? vilken tid ska du va på kliniken?
Ska vara där 07:30 på morgonen ? kommer inte lyckas få någon sömn alls natten innan tror jag ?
När ska du vara där? ?
zeev01
Kvinna ·
29 jan, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
29 jan, 2020
Jag ska opereras 13/2 på Akademikliniken i Göteborg, någon annan som ska opereras då?? Börjar undra när nervositeten kommer, sista dagarna har jag känt mig lugn..?
Trasselsudd
Kvinna ·
29 jan, 2020
Jag ska opereras 13/2 på Akademikliniken i Göteborg, någon annan som ska opereras då?? Börjar undra när nervositeten kommer, sista dagarna har jag känt mig lugn..?
Pumba86
Kvinna ·
29 jan, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
29 jan, 2020
Så himla spännande att följa er som är först ut!Ni måste uppdatera så fort ni orkar!om två veckor idag kommer jag ha mina nya boobies. Börjar sjunka in en aning och nervositeten komma lite smått. Fattar att det verkligen börjar komma för er som ska opas redan mån, tis. Så sjukt spännande!
Jkagdn
Kvinna ·
29 jan, 2020
Så himla spännande att följa er som är först ut!Ni måste uppdatera så fort ni orkar!om två veckor idag kommer jag ha mina nya boobies. Börjar sjunka in en aning och nervositeten komma lite smått. Fattar att det verkligen börjar komma för er som ska opas redan mån, tis. Så sjukt spännande!
Pinkroose
Kvinna ·
30 jan, 2020
Anonym användare
30 jan, 2020
zeev01
Kvinna ·
30 jan, 2020
Jag ska också operera mig på ak Göteborg!!! 26/2 ? men hos hans mark!
zeev01
Kvinna ·
30 jan, 2020
Min är igång nu och op på tisdag, så lär väl va ett vrak när dagen är kommen haha ? eller så är jag ko lugn, who knows??
Men va kul! Va ska du lägga in??
zeev01
Kvinna ·
30 jan, 2020
Anonym användare
30 jan, 2020
Åh va kul!? Är du nervös??
zeev01
Kvinna ·
30 jan, 2020
Åh va kul!? Är du nervös??
Både ja & nej! Tror inte riktigt att jag har förstått vad jag ska göra än ? själv då? ? & vad ska du lägga i, vilket märke? Ja blev enbart rekommenderad mentor, det var inget prat om motiva då de tyckte de va för nytt!
Har du haft någon kontakt med kliniken i efterhand? ?
zeev01
Kvinna ·
30 jan, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
30 jan, 2020
Oops! Skulle stå att jag ser fram emot operationsdagen.
Trasselsudd
Kvinna ·
30 jan, 2020
Pumba86
Kvinna ·
30 jan, 2020