December82
Man ·
03 jan, 2013
Storleksblind? Har 500cc men vill ha minst 700cc! Op tid 25 jan!
Bröstförstoring Jag har genomfört 2 op dem senaste 5 åren.
Har nu 500cc men på senaste tiden så har jag tyckt mindre och mindre om formen och storleken!
Vill ha rundare, större och kanske även fastare.
Ringde igår för att boka konsultation hos diverse kliniker. Fick en tid imorgon fre hos Proforma.
Ringde även min "gamla" klinik Plastikkirurgiska institutet i Malmö och fick en op tid om 2 veckor bara.
25 jan!!!!😛😲
Börjar bli rejält nervös.
Måste bestämma mig nu!
Jag är nöjd med brösten rent generellt. Saknar bara fastheten, dem är så naturliga nu.
Ha ha. Bra el dåligt men jag gillar det inte.
Dessutom tycker jag om STOOOORA bröst och vill ha mer volym...
Vill dra i ordentligt nu så jag blir nöjd!
Men hur stort? Gaaaah...HJÄLP!
Rädd att jag blivit storleksblind- det säger iaf sambon som inte alls e glad över detta.
Känns ännu svårare då att ta ett korrekt beslut. Det är ju för min skull jag opar mig, inte hans. Men tänk om han har rätt? Tänk om jag blivit storleksblind och bör nöja mig?
Tror ni 700cc kan passa mig?
Min kompis som nyligen opat sig (700cc) fick ett jättefint resultat och hon rekommenderade Allergan? Blir det så stor skillnad från 500cc till 700cc? Ska man ta större?
Men hur kommer det se ut om 20 år när man är gammal och dem bara kommer "hänga där" som pösmunkar. Läskigt. Då blir det förminskning igen el opa ännu större?
Hur resonerar ni som lagt i lite större på den punkten?
Kram
Sortera efter
Sweedie
Kvinna ·
04 jan, 2013
Candy_Girl skrev:
Fan vad kul att du var nöjd hos Proforma, hört mycket gott om dem! Jag personligen skulle lägga in minst 700cc då jag också gillar stora bröst. Själv är planen att lägga in 700 cc uph, men ska på konsultation om 2 veckor! Dock måste jag gå ner till 50 kg först. Är själv 158 cm :P Men som tidigare sagt ska du göra det du känner för, själv skulle jag inte vilja lägga in mindre än 700cc. Annars kommer du bara ångra dig att du inte gjorde större tror jag!Ursäkta.... har jag fattat något fel här eller? Tänker Du lägga in 700cc i tillägg till dom jättestora bröst som Du redan har??? Har Du tänkt igenom konsekvenserna?
Gilla
December82
Man ·
04 jan, 2013
Sweedie skrev:
Candy_Girl skrev:
Fan vad kul att du var nöjd hos Proforma, hört mycket gott om dem! Jag personligen skulle lägga in minst 700cc då jag också gillar stora bröst. Själv är planen att lägga in 700 cc uph, men ska på konsultation om 2 veckor! Dock måste jag gå ner till 50 kg först. Är själv 158 cm :P Men som tidigare sagt ska du göra det du känner för, själv skulle jag inte vilja lägga in mindre än 700cc. Annars kommer du bara ångra dig att du inte gjorde större tror jag!Ursäkta.... har jag fattat något fel här eller? Tänker Du lägga in 700cc i tillägg till dom jättestora bröst som Du redan har??? Har Du tänkt igenom konsekvenserna?
Gilla
Candy_Girl
Kvinna ·
04 jan, 2013
Tänkt igenom jätte mycket faktiskt :) Vilka konsekvenser syftar du på? Dessutom ser de mycket större ut på bild!
Vad snällt December82! Tack :D
Gilla
EeM
Kvinna ·
04 jan, 2013
Jag tkr dom redan är stora! Samt din längd me blir 700 väldigt stort. Jag la i 300cc mer än innan självklart blev de skillnad men inte överdrivet mkt. Utan kläder såg de stort ut men med kläder var de knappt ngn skillnad. Iofs beroende på vad man har för kläder...
Gilla
jojjo1
Man ·
04 jan, 2013
Hej vannen,
Var inte radd for siffror, 200ml ar nastan ingen skillnad. Eller kande du stor skillnad mellan dina 300 och 500? Sjalv hade jag i princip samma BH efter 350 och 550.. Jag gick fran 550 till 1400 och har inte haft nagra problem, bristningar eller ryggvark. Och jag vager bara 56kg (53kg minus brost).
Tycker absolut du ska satsa pa 850 om dom sager att det far plats. Har aldrig traffat nagon som angrat sig efter ha gatt "for stort", men nastan ALLA mina vanner har onskat att de hade gjort storre och inte lyssnat pa va lakarn sa skulle vara "proportioneligt". Man har ju anda betalt en hel del! :) Lycka till hur du an gor.
Gilla
Candy_Girl
Kvinna ·
04 jan, 2013
jojjo1 skrev:
Hej vannen,
Var inte radd for siffror, 200ml ar nastan ingen skillnad. Eller kande du stor skillnad mellan dina 300 och 500? Sjalv hade jag i princip samma BH efter 350 och 550.. Jag gick fran 550 till 1400 och har inte haft nagra problem, bristningar eller ryggvark. Och jag vager bara 56kg (53kg minus brost).
Tycker absolut du ska satsa pa 850 om dom sager att det far plats. Har aldrig traffat nagon som angrat sig efter ha gatt "for stort", men nastan ALLA mina vanner har onskat att de hade gjort storre och inte lyssnat pa va lakarn sa skulle vara "proportioneligt". Man har ju anda betalt en hel del! :) Lycka till hur du an gor.
Håller med om att många oftast gör dem större och har heller inte hört någon klaga på att de är förstort!
Fan vad snygga bröst du har! :) Lägga in fler bilder?
Gilla
Candy_Girl
Kvinna ·
04 jan, 2013
EeM skrev:
Jag tkr dom redan är stora! Samt din längd me blir 700 väldigt stort. Jag la i 300cc mer än innan självklart blev de skillnad men inte överdrivet mkt. Utan kläder såg de stort ut men med kläder var de knappt ngn skillnad. Iofs beroende på vad man har för kläder...Snygg profilbild!
Jo men precis, och utan bh får de gärna se hur stora ut som helst! ;P
Gilla
Opticruise
Kvinna ·
04 jan, 2013
jojjo1 skrev:
Hej vannen,
Va kul med en tjej med större implantat!👍 Finns ju inte många över 1000 här på POF,ni är väl 2 nu 💋
Gilla
Sweedie
Kvinna ·
04 jan, 2013
December82 skrev:
Sweedie skrev:
Candy_Girl skrev:
Fan vad kul att du var nöjd hos Proforma, hört mycket gott om dem! Jag personligen skulle lägga in minst 700cc då jag också gillar stora bröst. Själv är planen att lägga in 700 cc uph, men ska på konsultation om 2 veckor! Dock måste jag gå ner till 50 kg först. Är själv 158 cm :P Men som tidigare sagt ska du göra det du känner för, själv skulle jag inte vilja lägga in mindre än 700cc. Annars kommer du bara ångra dig att du inte gjorde större tror jag! Ursäkta.... har jag fattat något fel här eller? Tänker Du lägga in 700cc i tillägg till dom jättestora bröst som Du redan har??? Har Du tänkt igenom konsekvenserna?
Ja - det har jag - och det är därför jag skriver som jag gör. Hon har ju redan jättestora bröst. Kan förstå om hon vill ändra formen på dom - men att lägga in 700cc i tillägg till det hon redan har kommer att göra dom gigantiska med stor risk för ryggbesvär mm. Det är i alla fall vad jag tror.
Gilla
Sweedie
Kvinna ·
04 jan, 2013
Candy_Girl skrev:
Tänkt igenom jätte mycket faktiskt :) Vilka konsekvenser syftar du på? Dessutom ser de mycket större ut på bild!
Vad snällt December82! Tack :D
Tänker främst på ryggbesvär mm. Sen tror jag att många i samhället tycker att gigantiska bröst ger ett intryck av bimbo och allt som hör till. Frågan är om det är det intrycket man vill ge - att här kommer ett par bröst och där bakom kommer en liten liten tjej - om Du förstår vad jag menar. Men det är smaksak förstås. Dock är det många med naturligt väldigt stora bröst som får problem med rygg, axlar mm, och det är väl främst det jag tänker på. Sen vet jag ju inte hur stor risken är för DB och sådant när man har så mycket egen vävnad som Du har... men det lär väl kirurgen tala om antar jag. Kanske är det ingen alls förstås.
Gilla
Candy_Girl
Kvinna ·
04 jan, 2013
Jag förstår hur du tänker med ryggproblem och så sen har jag hört att db inte är så vanligt med framför.. Jag bryr mig faktiskt inte om vad folk tycker om jag ser ut som en bimbo eller ej.. det är liksom deras problem/åsikt. De ser inte alls lika stora ut i verkligheten. På bild hade de alltid sett stora ut men i verkligheten tycker jag att de ser normalstora ut.. Skulle verkligen inte vilja ha mindre vilket de säger att amn får utav ett lyft så hoppas på att kunna lägga in mycket, många gör ju dem större tillslut ändå, efter sin första op menar jag. :)
Gilla
NaeNae
Kvinna ·
05 jan, 2013
Tycker det är synd att Calle gav med sig om han verkade tycka att du INTE skulle opa dig..
Gilla
lime22
Kvinna ·
05 jan, 2013
Ja tror du e storleksblind :)))) och dina e sjukt fina som de e nu ju :)))))))
Gilla
Sweedie
Kvinna ·
05 jan, 2013
Candy_Girl skrev:
Jag förstår hur du tänker med ryggproblem och så sen har jag hört att db inte är så vanligt med framför.. Jag bryr mig faktiskt inte om vad folk tycker om jag ser ut som en bimbo eller ej.. det är liksom deras problem/åsikt. De ser inte alls lika stora ut i verkligheten. På bild hade de alltid sett stora ut men i verkligheten tycker jag att de ser normalstora ut.. Skulle verkligen inte vilja ha mindre vilket de säger att amn får utav ett lyft så hoppas på att kunna lägga in mycket, många gör ju dem större tillslut ändå, efter sin första op menar jag. :)
Jag menar inte heller att dom är för stora nu... men dom är definitivt inte små, och om Du lägger in så mycket som 700cc så lär dom bli gigantiska. Men visst är smaken olika när det gäller det 🙂
Gilla
December82
Man ·
05 jan, 2013
NaeNae skrev:
Tycker det är synd att Calle gav med sig om han verkade tycka att du INTE skulle opa dig..
Gilla
swee
Kvinna ·
06 jan, 2013
Jag skulle inte ändra någonting om jag hade dina bröst, de är jättefina, men samtidigt förstår jag dig. Jag är 160 cm och skulle lätt kunna tänka mig 200 cc till, har 500 cc nu. 500 cc försvinner lätt i kläder även om det ser stort ut när man är naken. Ska dock absolut inte göra om op om jag slipper komplikationer, men ångrar lite att jag inte stoppade in mer och önskar att de växer lite när huden ger efter.
Men..vill man ha 700 cc tar man 700 cc, man lever bara en gång 🙂
Du verkar ändå ha tänkt igenom riskerna.
Gilla