Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

honn_

Kvinna ·

04 maj, 2013

Stellagemella skrev:
Samma här, har halvsuttit i soffan två nätter nu. Igår lade jag mig i sängen, vaknade efter 1 ½ timma på mage!!! Trodde jag skulle svimma av smärta.
Ursh lät inge vidare..
Gilla

honn_

Kvinna ·

04 maj, 2013

Någon mer än jag som även mår illa av era smärtstillande ni fått? Jag tar tramadol , mår jätte illa o blir snurrig av dem. Så vill inte ens ta dem för är så obehagligt..
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

04 maj, 2013

honn_ skrev:
Bizkit skrev:
honn_ skrev:
Bizkit skrev:
Jobbigt att du har så ont:/ jag äter panodil vid behov o tramadol morgon o kväll. Kollade på din bild, ser fina ut! Jag la också in bilder på mina. Mina är utan bh o jag tycker dom ser ganska små ut på bild men i verkligheten ser dom större ut. Nu ska dom bara hänga till sig lite o svullnaden ska lägga sig så blir det nog bra:)
Dina såg fina ut:) haha ja tyckte tvärsom, att mina såg större ut på bild o mindre i verkligheten.. Nu i efterhand känns de som ja kanske skulle lagt i lite mer, menmen..
Jag tog av mitt band o min bh innan o tittade på dom i spegeln för första gången, innan har jag bara sett bilderna jag lagt upp. Blev positivt överraskad när jag såg dom själv, dom är mkt större än bilderna visar. Pojkvännen sa till mig " det va nog tur att hon inte la in mer älskling, dessa är perfekta!" Blev så glad för jag har varit lite rädd att han skulle tycka dom va för små då jag vet att han älskar stora bröst. Givetvis är huvudsaken att jag trivs med dom men jag ville ju gärna att han också skulle tycka om dom.:)
Va kul att du är så nöjd:) måste bara fråga kan du sova normalt ? Jag fick sova sittandes i soffan inatt, ligga ner går absolut inte..
Nja, pallrar upp med kuddar. Sover gör jag men inte jättebra.
Gilla

Orkide91

Kvinna ·

04 maj, 2013

Jag gjorde min op i torsdags och har kunnat ligga ner och sova hyfsat, det svåra har varit att ta sig upp ur sängen på morgonen. Det gör självklart lite ont men det värsta för mig har varit att de spänner nått fruktansvärt. Jag har käkat voltaren och alvedon i en kombination och tagit dem regelbundet även om jag inte haft så ont just då, tror det är bra så man aldrig når sin smärttopp. Vad de gäller morfinet så va de bara att glömma, har mått jätteilla och kräkts av dem, men alla reagerar ju såklart olika. 
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

05 maj, 2013

Igår delade jag och en kompis på en flaska Rosén och en flaska bubbel. Det var sista alkoholen innan operation:-)
Gilla

Miss Clouet

Kvinna ·

05 maj, 2013

Mamaboobie skrev:
Igår delade jag och en kompis på en flaska Rosén och en flaska bubbel. Det var sista alkoholen innan operation:-)
Mums!! D gjorde ni rätt i!! Du kommer bli såå nöjd ! De är kanon på L&E! Lycka till!
Gilla

Soffan94

Kvinna ·

05 maj, 2013

Opererades 1/5 och nu har jag fått jätte ont i högra ärret. Jag känner bara av det när jag ligger ner men inte när jag står eller sitter... Känns som stygnen går upp när jag lägger mig ner. Någon som har känt eller känner likadant?
Gilla

Anonym användare

05 maj, 2013

Va kul:-) måste vi ju nästan ha setts där ju:-) har fortfarande ont men tycker brösten ser så himla konstiga ut?! Hoppas de rättar sig till snart! Hur mår du??
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

05 maj, 2013

Någon som ska åka Gbg-Strömstad (clinic Strömstad) 13 maj?? Jag ska korra och vara där 8.00 på måndagen och tänkte höra om någon mer ska dit från göteborg.. :))
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

05 maj, 2013

Tjejer, får man med sej 3D bilderna hem??
Gilla

Stellagemella

Kvinna ·

06 maj, 2013

Det bör vi ju nästan gjort :-) Satt du i entren när sköterskan började ropa in oss på rummen?
Jag har också väldigt ont, kör stenhårt på alla smärtstillande. Mina ser också mysko ut, sitter jättehögt och är breda upptill :-/
Annars mår jag tiptop, hur mår du?
Gilla

honn_

Kvinna ·

06 maj, 2013

Om man får feber och ont i huvudet är det nått som är fel då eller är det normalt att man blir lite små sjuk medans tuttarna läker?
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

06 maj, 2013

Ja hos laser och estetik får man det. Det är jätte kul att se hur brösten kan se ut när dom är fylliga:-)
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

06 maj, 2013

Åååå, va kul!! Knäpp fråga men hur tåligt är silikon implantaten? Om man ramlar håller dom då?? Och dom smälter väl inte i solen..?? Knäppt, men tankar som far runt.. :-) hur mår ni som lagt framför muskeln??
Gilla

sidney83

Kvinna ·

06 maj, 2013

så glaad! ska opas 14maj hos gribbe:). nån mer här som ska göra d på proforma??
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

06 maj, 2013

Du kan drämma in inplantatet i väggen och det går inte sönder + det smälter inte. Va lugn du:-)
Gilla

honn_

Kvinna ·

06 maj, 2013

Om man skulle ramla och slå i brösten är det farligt? Bör man va extra försiktigt när man har förstorat tuttarna även efter flera månader?
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

06 maj, 2013

Tack Mamaboobie
Gilla

Stumpaan

Kvinna ·

07 maj, 2013

Jag ska opereras den 14 Maj :) spänd och så nervös redan :D
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

07 maj, 2013

Samma datum som mig då Stumpaan =) Fast jag gör i Helsingborg. Men nu börjar det verkligen närma sig. Hoppas bara att allt går felfritt och att man slipper komplikationer. :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem