POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
glas
Kvinna ·
02 maj, 2013
nu det en vecka kvar tills det är min tur! låt denna vecka gå fort! :)
Gilla
Stellagemella
Kvinna ·
02 maj, 2013
Är OP:ad idag i Falköping, skulle egentligen stanna över natten, men var visst ett praktexemplar 🤭 och fick åka hem.
Kom in på OP kl 10.00 och vaknade vid 12.00, pigg och fräsch 14.30 fick åka hem vid 18-tiden.
Har nu tjuvkikat och de är så jättejättejättefina :-)
Skulle lagt in 350cc med Dr Stefan Modin tyckte 375cc och jag höll med.
Hoppas ni andra blir lika nöjda.
Kram
Gilla
Stellagemella
Kvinna ·
02 maj, 2013
Nnaa86 skrev:
Ååå, 14dagar kvar och jag har halsfluss.. :-( men penicillinet hinner ju värka och få bort de innan Op.. :-) längtar och har pirr i magen..Håller alla tummar att du blir frisk!!
Gilla
honn_
Kvinna ·
03 maj, 2013
Va glada över att det gått så bra för er som opererats. Jag har haft så ont inatt att jag knappt kan röra mig och spytt 3 gånger.. Fortfarande lika ont idag. Är jag den enda som plågas alla andra verkar knappt ha ont?!:0
Gilla
Stellagemella
Kvinna ·
03 maj, 2013
honn_ skrev:
Va glada över att det gått så bra för er som opererats. Jag har haft så ont inatt att jag knappt kan röra mig och spytt 3 gånger.. Fortfarande lika ont idag. Är jag den enda som plågas alla andra verkar knappt ha ont?!:0Oj, du jag har också superont, har sovit en timma inatt, proppar mig full med värktabletter, ingen dans på rosor, det enda är att jag är superpigg efter narkosen. (mest för att jag ville hem) Fick postafen innan så därför tror jag att jag inte mådde illa.
Hoppas du snart mår bra!!
Gilla
Bizkit
Kvinna ·
03 maj, 2013
honn_ vad tråkigt att du har så ont o spyr osv:(
Vad har du fått för smärtstillande?
Jag gjorde min op igår o har inte alls ont, bara som kraftig träningsvärk.
Funderar på om du skulle ringa kliniken o be om nån annan smärtlindring?
Jag hoppas att du är nöjd med brösten iag.
Krya på dig!
Gilla
Bizkit
Kvinna ·
03 maj, 2013
Stellagemella:
Givetvis hoppas jag att du också mår bättre snart! :) Vad får du för smärtstillande?
Ni klarar detta tjejer, om ett tag sitter ni där med kalasfina tuttar!
Gilla
honn_
Kvinna ·
03 maj, 2013
Bizkit skrev:
honn_ vad tråkigt att du har så ont o spyr osv:( Vad har du fått för smärtstillande? Jag gjorde min op igår o har inte alls ont, bara som kraftig träningsvärk. Funderar på om du skulle ringa kliniken o be om nån annan smärtlindring? Jag hoppas att du är nöjd med brösten iag. Krya på dig!Jag sov kvar under natten så de hjälpte mig hela tiden, sköterskorna var jätte gulliga på proforma. Nu dagen efter mår jag lite bättre och har kommit hem, har kunnat äta utan att spy upp det. har fortfarande jätte ont, äter alvedon var 6e timme och tramadol fick jag ta max 3 gånger om dagen. Tack :) känner mig rätt nöjd med storlek iaf, eller klart jag kunnat lagt in lite till nu i efterhand men så tänker säkert alla, haha
La upp en bild också om nån vill se hur det ser ut nu, med bhn på :)
Gilla
Bizkit
Kvinna ·
03 maj, 2013
Jobbigt att du har så ont:/ jag äter panodil vid behov o tramadol morgon o kväll.
Kollade på din bild, ser fina ut! Jag la också in bilder på mina. Mina är utan bh o jag tycker dom ser ganska små ut på bild men i verkligheten ser dom större ut. Nu ska dom bara hänga till sig lite o svullnaden ska lägga sig så blir det nog bra:)
Gilla
honn_
Kvinna ·
03 maj, 2013
Bizkit skrev:
Jobbigt att du har så ont:/ jag äter panodil vid behov o tramadol morgon o kväll.
Kollade på din bild, ser fina ut! Jag la också in bilder på mina. Mina är utan bh o jag tycker dom ser ganska små ut på bild men i verkligheten ser dom större ut. Nu ska dom bara hänga till sig lite o svullnaden ska lägga sig så blir det nog bra:)Gilla
sidney83
Kvinna ·
03 maj, 2013
Konsultation 6/5 på proforma.
dom sa att det dröjer en vecka innan tid för op!!!
läser om tuttar och försöker få in all info i huve haha.
ingen här som kan följa med mig på konsultation, op???
skulle uppskattas oerhört, så nervös ja kan inte tänka på annat!.
har ingen här i sthlm som kan följa.
ska ta tåget hem till gbg också, plus har en liten hund ja måste få med.
lycka till alla som ska op i maj!!!
Gilla
Bizkit
Kvinna ·
03 maj, 2013
honn_ skrev:
Bizkit skrev:
Kollade på din bild, ser fina ut! Jag la också in bilder på mina. Mina är utan bh o jag tycker dom ser ganska små ut på bild men i verkligheten ser dom större ut. Nu ska dom bara hänga till sig lite o svullnaden ska lägga sig så blir det nog bra:)Gilla
honn_
Kvinna ·
04 maj, 2013
Bizkit skrev:
honn_ skrev:
Bizkit skrev:
Anonym användare
04 maj, 2013
Hakar på! Opererade mig 2/5,gjorde minilyft +inlägg och har så jäkla ont änsålänge ilar :-P
Gilla
Stellagemella
Kvinna ·
04 maj, 2013
Hej Emm, vi gjorde samma dag med samma läkare :-) Såg att du hade ont, jag har också jätteont, gjorde endast förstoring, men sitter här och kan inte röra mig, fick iof åka hem redan kl 17 då jag var först på operationen. :-)
Gilla
honn_
Kvinna ·
04 maj, 2013
En fråga, ni som opererat er hur lång tid tog det innan ni kunde sova normalt på rygg? Eller kunde ni det direkt? Jag kan endast sova sittandes.. Jätte jobbigt
Gilla
Stellagemella
Kvinna ·
04 maj, 2013
Jag har panodil och Tradil och Oxycodone (vilka superpiller oxy.) Men kör lite mer än rekommenderat, tror att ju mer musklerna får slappna av, desto fortare blir man av med värken. :-)
Gilla
SkevaLisa
Kvinna ·
04 maj, 2013
Hej tjejer!
Nu är det endast 2 dagar kvar för mig. På måndag smäller det!
Har varit lite frånvarande ett par veckor. Drabbades av magsjuka i fyra dagar och direkt efter det åkte jag på över 39 graders feber och lunginglammation. Har precis hämtat mig!
Endast lite hosta kvar, men har fått klartecken till op.
Har varit så orolig att missa op, men det löste sig till slut.
Någon mer som har op på måndag? =)
Gilla
Stellagemella
Kvinna ·
04 maj, 2013
Samma här, har halvsuttit i soffan två nätter nu. Igår lade jag mig i sängen, vaknade efter 1 ½ timma på mage!!! Trodde jag skulle svimma av smärta.
Gilla
Millan_71
Kvinna ·
04 maj, 2013
Op 29/5 tänkte köpa hem en baden baden stol verkar vara en bra lösning när man inte kan ligga ner
Gilla