Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

Nnaa86

Kvinna ·

13 apr, 2013

Ok.. Jag har konsultation 5dagar innan Op.. Kanske ska ringa och fråga hur man går till väga.. Noob har du gjort konsultationen ännu??
Gilla

A.J

Kvinna ·

13 apr, 2013

Då var OP bokad! 8e maj på Art Clinic av Anders Liss.
Gilla

Noob

Kvinna ·

13 apr, 2013

Ja jag var på konsultation i mars, men det står att vid överenskommelse kunde man betala med kort också ;)
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

13 apr, 2013

Ok!! Mailade och frågade dom.. Blir lite nojjig bara.. :-) Ska ni ha framför eller bakom muskeln??
Gilla

Noob

Kvinna ·

13 apr, 2013

Jag ska ha delvis bakom, men ska ju göra ett ankarlyft och stor bukplastik samtidigt med så börjar bli lite nervös men förväntar mig att magen kommer vara det värsta efteråt!
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

13 apr, 2013

Jag ska ha delvis bakom. Är nervös hur det kommer att vara när man vaknar och ser att man fått boobs:-) längtar så mkt.
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

13 apr, 2013

Noob har du mycket häng i brösten?? Jag är lite orolig över att kanske få beskedet att göra ett ankarlyft. Men har ändå ganska mycket egen bröstvävnad och bröstvårtorna står rakt ut oxå.. Msn tänker sej ett sätt man kanske får hörs något HELT annat när msn väl är på konsultation.. :-/
Gilla

Ia700

Kvinna ·

14 apr, 2013

27 Maj är det dags för mig, på Bellakliniken hos Johan Nordqvist har redan fjärilar i magen :)
Gilla

Ia700

Kvinna ·

14 apr, 2013

Jag ska göra ett lyft samtidigt, har häng efter viktnedgång men lyftet kommer göras runt bröstvårtona så det blir inget ankarärr:) kankse något för dig?
Gilla

Noob

Kvinna ·

14 apr, 2013

Nnaa86 jag har hemska förebilder på min profil om du vill titta , kommer inte ihåg cm! Men hade 425cc på vänstra och 300cc egen vävnad på högra så dom är ju ganska osymmetriska med :(
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

14 apr, 2013

Tack! Men jag vet inte riktigt.. Hmm, tror inte att jag kan se. Är ny hör och har lite svårt å förstå vart jag ska gå in och kolla på foton å så.. Men snälla tjejer gå in på min sida och kolla kortet jag lagt upp och sög vad ni tror... Jag längtar efter konsultationen så jag får veta vad jag behöver göra lixom..
Gilla

lollsen

Kvinna ·

15 apr, 2013

är det nån som vet hur det blir efter operationen med resa hem och så? jag hörde av en kompis att man absolut inte får åka själv och man måste be nån skjussa hem en. jag måste ta tåg både till sthlm och när jag ska hem ju
Gilla

Ia700

Kvinna ·

15 apr, 2013

Tåg fungerar säkert lika bra som bil, men det kan vara en stor trygghet att ha någon med sig :)
Gilla

Anonym användare

15 apr, 2013

Hej Ia700! Jag håller också på att gå på konsultationer angående liknande operation (vårtgårdsförminskning och implantat). Kommer din kirurg lägga implantaten via vårtgårdarna? I så fall - några begränsningar? Fick nämligen höra på min första konsultation av 3 att det är svårare att lägga anatomiska med vårtgårdssnitt, men tror inte riktigt på det då jag inte hittar någon annan info om det.
Gilla

Anonym användare

15 apr, 2013

Jag vill gärna göra min operation i maj, men kommer inte att vara klar med alla konsultationer förrän mot slutet av april. Någon annan som är i samma situation? Är det generellt svårt att få tider?
Gilla

Ia700

Kvinna ·

15 apr, 2013

Jag skall lägga in implantatet via vårtgårdarna, Johan såg inga problem med det även fast det är stora implantat och dem ska in bakom muskeln :)
Gilla

Anonym användare

15 apr, 2013

Tack för svar, då får jag helt enkelt se vad kirurg nummer 2 och 3 säger :)
Gilla

Anonym användare

17 apr, 2013

jag gör den 8e maj på proforma av Örjan. Riktigt nervöst med tanke på röddag den 9onde och att man ska hem samma dag.
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

17 apr, 2013

OP 29/5 känns som evighet :-( 450cc bakom hos Örjan .. Besatt o förväntansfull.. Tvärt osäker på stlk då jag vid första konstulationen tog 320cc vid andra 450cc ganska stor skillnad...
Gilla

Anonym användare

17 apr, 2013

oj stor skillnad. Jag funderar på 325 bakom muskeln. Men rädd för att det ska bli för litet. Svårt med storleken. 

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Bara 6 veckor
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem