Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

SkevaLisa

Kvinna ·

17 apr, 2013

19 dagar kvar! Usch va tiden går långsamt!
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

17 apr, 2013

42 dagar kvar jag vill NU
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

17 apr, 2013

Jag har 27 dagar kvar. Har väntat så länge på det här så nu är det inte lång tid kvar men hade ju helst gjort det imorgon :)
Gilla

SkevaLisa

Kvinna ·

17 apr, 2013

Känns som att sista tiden går långsammast. :-D
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

17 apr, 2013

Jag har 29 dagar kvar... Fy, man gör ju inget annat än å tänker på tuttar.. Jag tom drömmer om dom :-)
Gilla

Noob

Kvinna ·

17 apr, 2013

26 dagar kvar och står med på återbudsbevakningen ifall nån tidigare tid dyker upp :)
Gilla

Celinee

Kvinna ·

17 apr, 2013

26 dagar kvar! Vill att det ska vara den 13/5 nu :D 
Gilla

Noob

Kvinna ·

17 apr, 2013

Celinee var det Malmö eller Landskrona? Ska nämligen också vara på citadellkliniken den 13/5 ;)
Gilla

Celinee

Kvinna ·

17 apr, 2013

Landskrona :D vad kul! Ska du opas då? 
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

18 apr, 2013

Jag drömmer om operationen typ varje natt fantiserar på dagarna. Har gått ner några kg i vikt funderar på om 420 cc blir för stort på mig då.... Man kanske kan kolla sånt på min op dag??? Lycka till alla ni som ska göra sina inom snar framtid:-)
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

18 apr, 2013

Jag ska sova i tält 21 dagar efter op vad tror ni om det. Det som är bra att jag inte behöver göra något eftersom jag inte får:-)
Gilla

Noob

Kvinna ·

18 apr, 2013

Celinee, ja jag har tid kl 9 den 13 maj :) hos Tuve , ska ju göra brösten och bukplastik samtidigt!
Gilla

glas

Kvinna ·

18 apr, 2013

jag ska opereras den 10 Maj hos Gerlee! längtar ihjäl mig! :D
Gilla

A.J

Kvinna ·

18 apr, 2013

20 dagar kvar! Nu ska jag bara bestämma storlek!
Gilla

A.J

Kvinna ·

18 apr, 2013

390 eller 440? Det är frågan
Gilla

Noob

Kvinna ·

18 apr, 2013

440 ;) är ju inte så stor skillnad egentligen och hellre lite för stora än för små säger ju dom flesta! Själv är jag ena dagen rädd för att jag valt för små och andra dagen tror jag det blir för stort!
Gilla

Celinee

Kvinna ·

18 apr, 2013

Noob skrev:
Celinee, ja jag har tid kl 9 den 13 maj :) hos Tuve , ska ju göra brösten och bukplastik samtidigt!

Oj, vad modigt! Hur känns det att du ska göra det samtigit? Jag fick tid kl 10, då ses vi säkert :)
Gilla

Noob

Kvinna ·

18 apr, 2013

Vet inte riktigt hur det känns ännu, är så långt borta så inte blivit nervös ännu ;) har velat detta så länge så jag tror det kommer bli awesome efter all smärta ;)
Gilla

Celinee

Kvinna ·

18 apr, 2013

Ja nervositeten smäller väl till kvällen innan antagligen :P 
Gilla

sugarrush

Kvinna ·

18 apr, 2013

Jag var på konsultation på citadell igår och nu går jag bara och längtar till 16 maj :) Vi bestämde att jag skulle sätta in 320 i ena och 345 i andra eftersom mina var lite olika i storlek. Jag oroar mig lite för att det kanske ska vara för stort men tror att det är för att jag knappt har några nu så allt känns stort. Jag litar på Göran och när jag provade en storlek större eller mindre så kändes det inte lika bra och jag förklarade att jag ville ha naturliga och att de skulle passa min kropp :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem