Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

A.J

Kvinna ·

18 apr, 2013

Noob skrev:
440 ;) är ju inte så stor skillnad egentligen och hellre lite för stora än för små säger ju dom flesta! Själv är jag ena dagen rädd för att jag valt för små och andra dagen tror jag det blir för stort!

Det lutar nog åt 440 :)
Gilla

Kokosbollen

Kvinna ·

18 apr, 2013

Jag ska operera mig 14 maj hos peter cosmo :)
Gilla

Miss Clouet

Kvinna ·

19 apr, 2013

Jag hoppar med i denna tråd !!! Hade planerat op i början av nästa år för att hinna med konsultationer och research MEN känner mig redo och fixar inte att vänta då det är bröst på hjärnan 24/7 :)! SÅ den 3/5 är det dags...maj gaaaad det börjar kännas pirrigt !!!!!
Gilla

A.J

Kvinna ·

19 apr, 2013

Hej, ni som väljer att sätta in runda implantat, är det på grund av att:

* Kirurgen rekomenderat det?
* För att ni gillar looken?
* En kostnadsfråga?

När man läser här på forumet verkar det vara klart vanligast med runda, jag hade dock tänkt mig anatomiska.
Gilla

Linsen

Kvinna ·

19 apr, 2013

Har man större byst är det lätt att anatomiska vänder sig har jag hört, min systers gjorde det 3 gånger tillslut fick hon sy in implantatet i muskeln. Det finns såklart fördelar och nackdelar med både runda och anatomiska. Själv hade jag väldigt små bröst och jag ville inte att de skulle bli allt för "strutiga" vill mer ha det runda och det gulliga putet vid bröstvårtan :)
Gilla

glas

Kvinna ·

19 apr, 2013

Jag ska ha runda just för att kirurgen sa att det skulle passa bäst till min propotion, 
jag frågade massa följd frågor som hon svarade på, :)
Gilla

A.J

Kvinna ·

19 apr, 2013

Ok, jag har väldigt små (obefintliga) bröst just nu, och kirurgen tyckte att anatomiska skulle ge bäst slutresultat i mitt fall, så jag litar på det =)
Gilla

Afrodite1

Kvinna ·

22 apr, 2013

Vad kul, och jag skall op hos Jörg samma dag!!!
Velar fortfarande lite ang viken storlek, men större blir det😀
Gilla

Afrodite1

Kvinna ·

22 apr, 2013

teeas skrev:
Jag har op den 6 maj på citadellkliniken! nervööööös..
Då är vi åtminstone tre från denna länk som har planerad op på citadell den 6/5.
Känns nervöst om storleken blir bra men de är ju duktiga...jag har Jörg!

Gilla

Afrodite1

Kvinna ·

22 apr, 2013

Skruttfia skrev:
Jag ska göra på citadellkliniken hos Peter Cosmo den 6 Maj
Då är vi tre den dagen från denna länk!!
Gilla

Afrodite1

Kvinna ·

22 apr, 2013

Har någon betalt brösten med kreditkortet på citadell eller är det med BG?
Gilla

Noob

Kvinna ·

22 apr, 2013

Jag betalade in idag på bg :)
Gilla

Lillgumman

Kvinna ·

24 apr, 2013

Op 2 maj hos proforma :-)
Gilla

Celinee

Kvinna ·

24 apr, 2013

Betalade precis in pengarna :D Can't handle the happiness!!!!!
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

24 apr, 2013

Tjolahopptjolahej!!!! Tjohoooo, vad pirrigt och förväntansfullt de är. 22 dagar kvar till Op.. Kan inte låta bli och tänka på HUR det verkligen kommer kännas med fina fasta tuttar.. Känner mej så nöjd med Min kropp i övrigt, (efter att ha fött 4barn och hur stor jag var med tvillingarna) så känns det så skönt att jag ska få bli fulländad med fina tuttar oxå. Tihi.. Är ni pirriga tjejer? Vilken storlek ska ni ha, framför eller bakom? :-)
Gilla

Noob

Kvinna ·

24 apr, 2013

375cc hp delvis bakom blir det för min del :)
Gilla

Smultron89

Kvinna ·

24 apr, 2013

Jag har operation bokad 7 maj på Proforma Clinic. Ska opereras av Örjan Gribbe.
Någon fler som ska opereras där det datumet? :)
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

24 apr, 2013

Jag ska ha delvis bakom.
Gilla

Orkide91

Kvinna ·

24 apr, 2013

Hejsan tjejer, jag ska göra min op den 2 maj på plastikhuset, är sjuk nervös kan inte fatta att det är nästa vecka. Har velat fram och tillbaka kring vilken storlek jag ska välja, står mellan 275 och 300, läkarna på plastikhuset säger lite olika, en menar på att det man provar och är nöjd med är det man ska sätta in medan den andra säger att man alltid ska gå upp en storlek, vad har ni hört? Har en liten B nu och hoppas komma upp i en C-kupa. Kul med ett forum där man kan diskutera och bolla ideér, är ju sjukt stort och roligt beslut. 
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

24 apr, 2013

Fick kallelsen idag o allt blev genast väldigt verkligt när jag såg den! Jag opereras 2 Maj av dr. Mary knutsen på Gerlee- Helsingborg. Kommer lägga in 550-600 cc (beroende på plats), runda mentor HP bakom muskeln. Veckan kan inte gå fort nog nu, tänker bara bröst o längtar efter att få vakna upp o se mina boobies:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem