Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

Nnaa86

Kvinna ·

25 apr, 2013

Bizkit: ser att du är lång vilket jag oxå är.. Ser 550-600cc ok ut på en lång kropp?? Knäpp fråga kanske. Men har oxå tänkt mej runt 500 något...!!?
Gilla

honn_

Kvinna ·

26 apr, 2013

jag har operation hos Örjan Gribbe på Proforma clinicen i Stockholm den 2maj :) 
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

27 apr, 2013

Naa86: just pga att jag är lång kände jag att jag ville ha ordentliga bröst, dom blir inte enormt stora på mig, vet inte exakt kupa men jag tycker att det ser o känns lagom. Har testat både på konsultationen o hemma med ristestet. Testa o känn efter, allt beror ju på vad man är ute efter:) Var o när ska du operera dig? :)
Gilla

Lillgumman

Kvinna ·

28 apr, 2013

honn_ skrev:

Samma här :-)

Gilla

abroadgirl

Kvinna ·

28 apr, 2013

Lillgumman skrev:
honn_ skrev:

Fick ni veta vilken tid ni ska opas den 2 maj? Jag fick tid 7.55 :)
Gilla

Lillgumman

Kvinna ·

28 apr, 2013

abroadgirl skrev:
Lillgumman skrev:
honn_ skrev:

Fick ni veta vilken tid ni ska opas den 2 maj? Jag fick tid 7.55 :)

Jag har konsultationen 7.45! och op på eftermiddagen sa han.

Gilla

honn_

Kvinna ·

28 apr, 2013

Jag ska vara där 7.45 :) vilken storlek ska ni lägga in ?:)
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

29 apr, 2013

Jag testade 4dl ris och de köndes hur bra som helst. Skulle kunna ha större men vill veta hur mycket jag själv har.. Det är ju så svårt att uppskatta en bra storlek.. Ska på konsultation på laser och estetik Sthlm 11maj och Op 16maj.. Längtar som en tok.. :-)
Gilla

Lillgumman

Kvinna ·

29 apr, 2013

Jag ska nog ha runt 300..
Gilla

Noob

Kvinna ·

29 apr, 2013

375cc blir det och ca 300 egen vävnad!
Gilla

lollsen

Kvinna ·

29 apr, 2013

Nnaa86 skrev:
Jag testade 4dl ris och de köndes hur bra som helst. Skulle kunna ha större men vill veta hur mycket jag själv har.. Det är ju så svårt att uppskatta en bra storlek.. Ska på konsultation på laser och estetik Sthlm 11maj och Op 16maj.. Längtar som en tok.. :-)
vilken tid skulle du ha:)?
Gilla

Y.A

Kvinna ·

29 apr, 2013

Jag med =) vilken tid ska du vara där??
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

30 apr, 2013

Ska va där 12.30 Op dagen 16/5 :-D
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

30 apr, 2013

Hejsan :) ja jag ska göra den 13 maj för första gången 600cc bakom. Är jätte nervös å tycker att tiden går super sakta:( har du bestämt vilken storlek än? Och blir det bakom lr framför? Kram
Gilla

Flaca87

Kvinna ·

30 apr, 2013

Någon som ska operera sig på proforma clinic den 13 maj?
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

01 maj, 2013

I helgen ramlade jag och fick hjärnskakning. Är lite fundersam vad Patrik säger om det ska ju opas den 24/5 hoppas det inte ställer till det för mig:-(
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

02 maj, 2013

Nu e jag riktigt nervös 27 dagar kvar, hur nervös ska jag vara på dagen B då;-) som jag skrivit tidigare inte nervös för narkos utan smärtan .... Är en Pipp tjej :-( får lita på Örjan som lova ta hand om smärtan;-) någon mer inbokad 29/5 ?
Gilla

Fuchsia

Kvinna ·

02 maj, 2013

Vad kul allihopa! Jag opas nästa vecka 8/5 av Johan Thorfinn på plastikakademin. Det blir förstoring och bukplastik :)
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

02 maj, 2013

Nu är jag opererad. Allt har gått bra o jag vaknade för en stund sen. Har egentligen inte alls ont men lite öm mellan brösten.. helt klart värt det o inget o gnälla över:) Mår toppen o vill bara hem men får dropp så får vänta en liten stund till. Har lyckats tjuvkika lite ( mitt bröstband sitter väldigt löst så brösten har inte fått konstig form). Jag fullkonligt ÄLSKAR vad jag ser:) Ber om ursäkt om jag yrar, är fortfarande lite snurrig i bollen! :)
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

02 maj, 2013

Ååå, 14dagar kvar och jag har halsfluss.. :-( men penicillinet hinner ju värka och få bort de innan Op.. :-) längtar och har pirr i magen..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem