Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

19 okt, 2010

Vi som opas i december 2010!

Bröstförstoring

Hej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?

Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!

210

Sortera efter

mamma395cc

Kvinna ·

22 nov, 2010

För mig är det 9 dagar kvar idag och jag e apförkyld ✉️ E sååå stressad att jag inte ska hinna bli frisk! Vad gör jag då?? Sjukskrivning e bokad och vikarie fixad.. Till råga på allt så ska jag ha 2 kirurger och det e ju inte ofta båda kan samtidigt... Vet inte vad jag gör om jag inte kan opas 😢

Kram på er tjejer

Gilla

Anonym användare

23 nov, 2010

Nu har jag pratat med läkaren som var jätte hjälpsam så nu ska jag byta upp mig:) Blir att lägga in 375/400cc och nu känner jag mig lugn igen när jag har pratat med dom och ändrat storlek, var lite nojig och orolig innan för att jag inte skulle vara nöjd. Visst kommer inte bli jätte skilnad med för psykets skull så blir detta kanon. Längtar som bara den nu och räknar dagarna tills det är dax...

Gilla

Anonym användare

23 nov, 2010

Nu är det bara 13 dagar kvar för lilla mig, betalat in pengarna till dom idag också! :D
Sen på fredag blir det dit för att prova större implantat... hoppas för gudsskull att jag väljer den rätta storleken då så jag slipper vela fram och tillbaka igen :p

Gilla

mamma395cc

Kvinna ·

23 nov, 2010

Jag fick precis ett samtal från en sjuksyrra på min klinik, hon sa att inte behöver vara där förrän kl 11 (istället för 7) Nu e det nära... 8 dar kvar!! 😛

Gilla

Anonym användare

23 nov, 2010

Hej,

jag ska op på citadell landskrona 1 dec....då åker jag hem när du kommer in!

man får tydligen åka hem 9 på morgonen.

Är det i landskrona du också ska op?

Kanske hinner ses? 😀

kram

Gilla

Anonym användare

23 nov, 2010

newboobs90 skrev:

Hallå:)

Jag ska opereras på citadellkliniken den 2a december. Börjar närma sig nu:P

svaret var till newboobs90

Gilla

Anonym användare

23 nov, 2010

morksmom skrev:

För mig är det 9 dagar kvar idag och jag e apförkyld ✉️ E sååå stressad att jag inte ska hinna bli frisk! Vad gör jag då?? Sjukskrivning e bokad och vikarie fixad.. Till råga på allt så ska jag ha 2 kirurger och det e ju inte ofta båda kan samtidigt... Vet inte vad jag gör om jag inte kan opas 😢

Kram på er tjejer

WAOW - grymt jobbat m vikten - helt otroligt!

Hur mkt ska du lägga in?

jag ska op 1 dec på citadell och funderar på 350cc,

ha det bra!

Gilla

Nile

Kvinna ·

23 nov, 2010

Det närmar sig för mig med nu🙂 8 dec på Citadell!!

Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

Oj oj, ja nu börjar det ju faktiskt närma sig men det känns som år o dar! O förkyld som en gris men det ska nog hinna gå över innan den 6:e... Lägtar så mycket o är inte nervös än heller! Men det hinner ju komma! =)

Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

Jag opereras den 27 dec på Proforma...tyckte 325 va bra men läkaren tyckte 350 så det får det bli
Gilla

mamma395cc

Kvinna ·

24 nov, 2010

WAOW - grymt jobbat m vikten - helt otroligt!

Hur mkt ska du lägga in?

jag ska op 1 dec på citadell och funderar på 350cc,

ha det bra!

Tack! 😀

Jag ska lägga in anatomiska delvis bakom 395cc hög pprofil. Ska du ha runda??

Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

Ja, det blir runa bakom-de blir jättefina m en snygg skidbacke  Längtar!!!!
Gilla

blondy

Kvinna ·

24 nov, 2010

Jag ska opereras den 14 dec på strandkliniken. Men kan inte välja om jag ska ta 450 cc eller 480 cc. Jobbigt läge! :P
Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

blondy, Ja det kallar jag riktiga problem! ;)

Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

hej alla!

jag ska opas 13 dec.. värsta lussebullarna!! =) ska ha 500cc runda hp.

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

24 nov, 2010

Vela jag ska också opas den 13 dec på proforma lika som dig :D.

Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

det börjar bli lite pirrigt nu!!!! 😀 Det ända jag tänker på e hur det skall bli...

Gilla

Anonym användare

24 nov, 2010

3 veckor idag! Alltså är jag ny op:ad om 3 veckor. Är så galet nervös och förväntansfull! Tyckte nyss att det var flera månader sedan och har ännu inte bestämt storlek. Som det känns nu så blir det någonstans mellan 410- 495....svårt svårt svårt! 

Är mest nervös för sövandet nu när en patient avled och dels en kvinna i Polen som inte vaknade upp, men det vill till att bara slå bort de tankarna och tänka positivt :D 

Hur känns det för er tjejer? Kan inte säga annat än att det är min bästa julklapp som jag ger mig själv...någonsin <3

Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Nattizz skrev:

3 veckor idag! Alltså är jag ny op:ad om 3 veckor. Är så galet nervös och förväntansfull! Tyckte nyss att det var flera månader sedan och har ännu inte bestämt storlek. Som det känns nu så blir det någonstans mellan 410- 495....svårt svårt svårt! 

Är mest nervös för sövandet nu när en patient avled och dels en kvinna i Polen som inte vaknade upp, men det vill till att bara slå bort de tankarna och tänka positivt :D 

Hur känns det för er tjejer? Kan inte säga annat än att det är min bästa julklapp som jag ger mig själv...någonsin <3

Hvornår skal du opereres? Jeg skal d. 20/12, uhhhh, föltes som igår da jeg fik den tid (juni 2010) 😲

Vi måste tänke positivt!! Thats it. Jeg er också rädd for hur det vil gå :-/

Gilla

Anonym användare

26 nov, 2010

Är det någon som vet hur långt innan narkosläkaren ringer till en? Det står i mitt bekräftingsmail att han kommer ringa upp... Men det blir väl nu till veckan eftersom det är nästa måndag jag opar mig... =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem