Anonym användare
19 okt, 2010
Vi som opas i december 2010!
BröstförstoringHej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?
Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!
Sortera efter
honeybunny
Kvinna ·
26 nov, 2010
Anonym användare
26 nov, 2010
Jag hoppar på denna tråden om jag får :-)
Jag ska opereras på Citadell av Johan den 7 december. Har bestämt mig för 400 u muskel, men ska dit på torsdag för att vela lite till ;-)
Anonym användare
26 nov, 2010
honeybunny, nej, jag opar mig på polarkliniken den 6! =)
honeybunny
Kvinna ·
26 nov, 2010
Lindha83, jag såg de måste tagit fel :)
Anonym användare
26 nov, 2010
lindha83, jag ska opa mig mig den 2dec på viktoriakliniken och där ringer narkosläkaren kvällen innan op dagen. Kanske samma hos er?!
Börjar bli riktigt pirrigt nu:)
Anonym användare
27 nov, 2010
honeybunny, inte lätt att hålla reda på alla! Svårt nog att hålla reda på sig själv! =)
ztar_6, oki, då är det säkert nå liknande på polar! =) Jo, lite pirrigt är det allt! Men du ska ju opa dig typ nu! =)
Anonym användare
27 nov, 2010
Jag ska op:as den 15:de december :) åhh va spännande :D visst är det helt galet vad tiden har gått fort!
Vilken klinik ska du op:as på? :) vi alla är nog rädda mer eller mindre..men allt kommer gå super bra för oss alla <3
Nile
Kvinna ·
27 nov, 2010
Jag ska opereras på Citadell av Johan den 7 december. Har bestämt mig för 400 u muskel, men ska dit på torsdag för att vela lite till ;-)
Vad roligt att se dig här!! Jag opar mig den 8:e på Citadell hos Jörg, kanske ses vi??
Är i ungefär samma sits som dig med en tanke på bukplastik så småningom (har fött 4 barn varav tvillingar en gång)
Anonym användare
27 nov, 2010
Vad roligt att se dig här!! Jag opar mig den 8:e på Citadell hos Jörg, kanske ses vi??
Är i ungefär samma sits som dig med en tanke på bukplastik så småningom (har fött 4 barn varav tvillingar en gång)
Hej
vil bara fråga om hvorfor du har ändratt din mening mht. operation af Peter? Bara nyfiken🙂
Anonym användare
27 nov, 2010
9 dagar kvar idag och är inte alls glad längre... nu har jag börjat vela ang. placering igen!!! :'(
Anonym användare
27 nov, 2010
vi borde kunna se till att ses, om inte annat. Var bor du någonstans? Hur kommer det sig att du inte opererar magen samtidigt som brösten? Min anledning är att jag inte riktigt vet om jag vill ha fler barn, och då känns det lite onödig risk och utgift att göra det för att med stor sannolikhet behöva göra om det.
Anonym användare
27 nov, 2010
hmm... jag tror inte du behöver oroa dig! jag tror allt kommer lösa sig till det bästa då det är dags! Jag vet ju egentligen ingenting eftersom jag inte ens träffat läkaren än (opar mig oxå om 9 dagar) men jag orkar inte tänka mer utan litar på att jag o Anders gemensamt kommer fram till vad som är bäst för mig! =) *pepp pepp* ;)
Anonym användare
29 nov, 2010
Hej på er alla!
Jag blir opererad den 27/12 på Art Clinic i Göteborg, längtar!🙂
Anonym användare
29 nov, 2010
Åh, den här tiden nästa vecka ligger jag o får stoooora bröst! ;)
Anonym användare
29 nov, 2010
Jag meeed! :D hihiii! Fan va kul detta ska bli och inte nog med det, det kommer bli så jävla SKÖNT att äntligen få sina tuttar! :)
Anonym användare
29 nov, 2010
Vilken tid på dagen har du?? =)
Anonym användare
29 nov, 2010
Jag vet inte riktigt än, de hade inte lagt klart det än, men det skulle bli på eftermiddagen iallafall då jag måste åka tåg dit på morgonen, vilken tid ska du? :D
Anonym användare
29 nov, 2010
honneybunny:
jag såg det! va kul då ses vi =)
jag har betalt idag!
är apa-skit-tok-pirrig!!
Anonym användare
29 nov, 2010
storabröst, jag har tid 14.00 så jag åker hemifrån vid halv 12 då det tar ca 2 timmar till Umeå... Haha, har nog inte fattat än att det är så snart! =)
Anonym användare
29 nov, 2010
Okej!! 👍
Nej, det är helt sjukt, man kommer nog inte fatta det förens man ligger där och ska sövas :p
Lindha83 vi ska väl opas på proforma samma dag?
Jag har inte fått något mejl om de, ska dom ringa?