Anonym användare
19 okt, 2010
Vi som opas i december 2010!
BröstförstoringHej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?
Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!
Sortera efter
honeybunny
Kvinna ·
29 nov, 2010
Nile
Kvinna ·
30 nov, 2010
Jag hoppar på denna tråden om jag får :-)
Jag ska opereras på Citadell av Johan den 7 december. Har bestämt mig för 400 u muskel, men ska dit på torsdag för att vela lite till ;-)
Vad roligt att se dig här!! Jag opar mig den 8:e på Citadell hos Jörg, kanske ses vi??
Är i ungefär samma sits som dig med en tanke på bukplastik så småningom (har fött 4 barn varav tvillingar en gång)
Hej
vil bara fråga om hvorfor du har ändratt din mening mht. operation af Peter? Bara nyfiken🙂
Ha ha....jag har fått den frågan många gånger....Jag bokade två konsultationer från början. När jag träffade Peter kändes allt helt rätt, men det gjortde det med Jörg också. Därför valde jag att ta den tiden som passade mig bäst helt enkelt. Peter hade längre väntetider och för mig spelade det ingen roll vem av dessa två som skulle operera mig. Det skulle lika gärna kunna varit Peter....
Anonym användare
01 dec, 2010
Jag håller alla tummar jag har! Gud så spännande! O stort lycka till!!!! =)
Anonym användare
01 dec, 2010
Anonym användare
01 dec, 2010
Första Decutan-duchen är avklarad!!! Imorgon vid den här tiden ligger jag troligen å väntar på att bli sövd... 😛 Nu börjar verkligen nerverna kännas... Håll tummarna för mig nu!!
Kram
Åhhh vad spännande!!!! 😀 lycka till! 👍
Anonym användare
01 dec, 2010
5 dagar kvar och ja, nu ligger man förkyld dock ingen halsont eller feber, så ska väl vara glad ändå :)
mamma395cc
Kvinna ·
01 dec, 2010
Tack tjejer... Uppdaterar när jag pigg nog..
Kram
mattiilda
Kvinna ·
01 dec, 2010
hej ! jag ska också opereras nu i december :)
den 13 december på citadellkliniken av Tuve Mårtensson :)
vet hur det är med pojkvän som tror att man ska bli en bimbo eller liknande . men han lär ju märka att brösten ändrar inte personligheten :)
mattiilda
Kvinna ·
01 dec, 2010
VELA*
vart ska du opereras? du ska ju opereras samma dag som jag :)
Anonym användare
01 dec, 2010
sizzling, Stort grattis o jag hoppas du blir riktigt nöjd! =)
Nile
Kvinna ·
01 dec, 2010
vi borde kunna se till att ses, om inte annat. Var bor du någonstans? Hur kommer det sig att du inte opererar magen samtidigt som brösten? Min anledning är att jag inte riktigt vet om jag vill ha fler barn, och då känns det lite onödig risk och utgift att göra det för att med stor sannolikhet behöva göra om det.
Nile
Kvinna ·
01 dec, 2010
Morksmon: Lycka till imorgon! Håller tummarna:-)
Sizzling: Grattis till dina nya bröst! Väntar med spänning på att du ska bli piggare:-)
mamma395cc
Kvinna ·
02 dec, 2010
Tack Nile! 😀 Ska nu in i dusch nr 3, ska vara på Art Clinic kl 11...
Anonym användare
02 dec, 2010
vi borde kunna se till att ses, om inte annat. Var bor du någonstans? Hur kommer det sig att du inte opererar magen samtidigt som brösten? Min anledning är att jag inte riktigt vet om jag vill ha fler barn, och då känns det lite onödig risk och utgift att göra det för att med stor sannolikhet behöva göra om det.
Jag har väl egentligen inte heller något stort behov av bukplastik. Har inget häng med lite lös hud det är dock tillräckligt äckligt för att störa mig till max! Jag bor några mil söder om Landskrona, så inte så långt med andra ord. Vilken tid är det dags för dig? Nu är det nääära!!! 👍
Anonym användare
02 dec, 2010
Nile
Kvinna ·
02 dec, 2010
Förändringförvandling: Ja, då har du nära!! Jag ska in kl. 09.00 på onsdag (det är väl då du åker hem). Vi får kolla in varandras bilder efteråt:-)
Catherine Pachon: Hej och välkommen hit!! Det är lite overkligt att det händer snart..........
Anonym användare
03 dec, 2010
så... 3 dagar kvar! Hehe, bara 3 dagar! Fattar det inte än, har inte hunnit bli så nervig ens... =) Men narkosläkaren/sköterskan ringer väl ikväll eller nå så då kanske det blir verkligt! =)
Anonym användare
03 dec, 2010
så... 3 dagar kvar! Hehe, bara 3 dagar! Fattar det inte än, har inte hunnit bli så nervig ens... =) Men narkosläkaren/sköterskan ringer väl ikväll eller nå så då kanske det blir verkligt! =)
Åh snaaart! Håller tummarna för dig. fyra dagar för mig! 👍
Anonym användare
03 dec, 2010
Nile: Tack! :)
Kul att se att det är så många som ska opereras i december hehe, och att en del redan gjort det :)
Dagarna går nu och ja, nu är det helgen som kommer flyga förbi och sen är det bara 4 dagar kvar, som är fullspäckade med annat så dom kommer flyga iväg med.
Lite funderingar bara, hur stor skillnad EGENLTIGEN är det på 375cc och 400cc? Kan väl inte vara så mycket?
Morksmom: Hur gick det för dig ? :) :) Hur är smärtan och hur känns allt nu?
Anonym användare
03 dec, 2010
Jag valde först 375cc åkte hem och åkte tillbaka någon vecka och ville ha större ;D då vart det 400cc, när jag prova tyckte jag ju det var skillnad, dock ingen stor.. men kanske inte är märkbart när de ligger i kroppen? :)
Jag ska troligtvis sattsa på 425cc nu fast det var 375 från början ;D höhö, storleksblind, javisst!
Vela, jag har inte rikigt förstått det ännu att de äntligen är dags snart:)