Anonym användare
19 okt, 2010
Vi som opas i december 2010!
BröstförstoringHej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?
Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!
Sortera efter
Anonym användare
03 dec, 2010
Anonym användare
03 dec, 2010
10 dagar kvar tills det är dax för mig att opereras och jag längtar bara mer och mer för varje dag
Lyckat till alla och hoppas nu att vi alla december bröst blir nöjda 😀
Anonym användare
03 dec, 2010
Iiiiih, jag är så nervös som man bara kan bli tror jag!! :D
Men dock på ett bra sätt! :D Det ska bli så himla underbart och kul och allt på samma gång!
Håller bara tummar och tår för att det ska gå bra och slippa komplikationer!! :)
Anonym användare
04 dec, 2010
Igår fick jag på riktigt dödsångest! Började tänka att jag aldrig skulle vakna efter sövning osv... Det håller fortfarande i sig även om det inte är lika påtagligt idag... =/ När jag stoppade om min sovande dotter kom jag på mig med att tänka att det kanske var en av de sista gånger jag gjorde det... Shit alltså... Ångest... Men jag har bestämt mig för att göra det här och det tänker jag göra... Men önskar att klumpen i magen kunde försvinna... =(
Anonym användare
04 dec, 2010
Morksmom:
Gud vad härligt att allt gick bra :)
Smärtan i magen vågar jag inte ens tänka mig, haha. Om många klagar på att brösten gör ont, och du säger att det inte känns och att magen är värst så kan jag inte tänka mig överhuvudtaget hur det känns :D
GLAD ATT JAG SLIPPER! :) haha
För mig är det bara ca 4 dagar kvar, igår sov jag knappt för jag låg och tänkte på det :D
Hoppas du slipper korra brösten, och hoppas du blir lika nöjd med magen som Karl blev :D
Anonym användare
05 dec, 2010
Tack så mycket! Det kommer gå jättebra för dig också! Tänk va snygga vi alla kommer vara beach 2011 👍
Härligt att det gått bra för dig och hoppas smärtan släpper snart.
Fick hem lite bh:ar och nya toppar idag och oj så fina dom var:) MIn sambo sa "gud vilka stora kupor" Ja kanske tog jag för stort tänkte jag men när jag testade med riset så var det så vackert :) och han tyckte det jag köpt var så snyggt och då blir man glad:) När man har en man som störtar en <3 Nu är det bara 9 dagar kvar för mig och glad att jag har jultoppen nyhandlad så man slipper ut å hitta ny när man e nyopad:)
Anonym användare
05 dec, 2010
Tjoho! Imorrn smäller det! Önskar jag hade tagit morgontiden så man får det gjort men vi har ju en blit att åka o så.... Så klockan 14 har jag tid! Mycket spännande! =) Håll alla tummar för mig!
Kram
Anonym användare
05 dec, 2010
YEEEEEEEEY! Imorgon är det min tur också!!!:D
Fyfan va kul, jag ska va på kliniken 14.00 då jag har en bit att åka också.. äntligen kommer jag få stora tuttar!!!
Anonym användare
05 dec, 2010
Grattis tjejer o lycka till!
kram
Anonym användare
05 dec, 2010
Lindha83 och Storabröst:
Håller tummarna för er båda :)
Riktigt avundsjuk att jag måste vänta i 3 dagar till för att få min dröm förverkligad :)
Hur mycket ska ni ha i? Framför eller bakom? :)
Anonym användare
05 dec, 2010
Hej
Grattis til de som er opereret og lycka till andre der skall :)
Håller tummarna för alla. 👍
Jag skal på om 2 veckor 😲
Anonym användare
05 dec, 2010
Anonym användare
05 dec, 2010
Tuttis: Vem ska operera dig? Vad ska du lägga in?
Nu tjejer smäller det snart... Ett och ett halvt dygn kvar...👍 👎 (överlycklig/livrädd...)
Anonym användare
06 dec, 2010
Dags att åka nu snart för mig.. hoppas jag får skriva här sen och berätta hur det gick! :)
Anonym användare
06 dec, 2010
nu blir jag nojjig att de glömt mig.... narkosläkaren skulle höra av sig dagen innan men det har han inte gjort!!!!!????
mattiilda
Kvinna ·
06 dec, 2010
mamma395cc
Kvinna ·
06 dec, 2010
Tack så mycket! Det kommer gå jättebra för dig också! Tänk va snygga vi alla kommer vara beach 2011 👍
mamma395cc
Kvinna ·
06 dec, 2010
Första Decutan-duchen är avklarad!!! Imorgon vid den här tiden ligger jag troligen å väntar på att bli sövd... 😛 Nu börjar verkligen nerverna kännas... Håll tummarna för mig nu!!
Kram
mamma395cc
Kvinna ·
06 dec, 2010
Morksmom: Hur gick det för dig ? :) :) Hur är smärtan och hur känns allt nu?
Måste nog säga att när jag är stilla så är smärtan ok, men när jag rör mig gör det ONT! Jag snålade nog med smärtlindringen igår och det tänker jag inte göra idag! Jag kräktes tidigare idag och det va den värsta smärtan jag varit med om, kändes som om magen skulle spricka och brinna upp samtidigt.. Men brösten känns nästan inte alls, magen är ljusår värre!
Men fortfarande är det värt all smärta! Karl sa att magen blev skitsnygg (hans egna ord)👍 Jag är bara lite orolig för brösten då jag fortfarande har en liten påse med egen vävnad på framsidan som både syns men framförallt känns. Karl lät inte orolig, utan sa att om det nte blir bättre så gör han en korr och tar bort lite hud via bröstvårtan - hoppas dock att det inte behövs... Ni som velar på strl, om ni har egen lös vävnad skulle jag defenitivt gå upp i strl. Jag gick upp från 350cc till 395cc men undrar om jag inte borde gått upp en strl till 440cc, ja ja nu är det försent å jag kan inte gå runt och nojja över det innan jag vet hur det blir sen...
Många kramar - kom ihåg att det är värt smärtan!
mamma395cc
Kvinna ·
06 dec, 2010
Å jag är färdig!!! 👍 Igår va ju min stora dag...
Jag valde ju först 350, sen så ångrade jag mig och valde 375 :)
Tror nog jag stannar där haha, kanske blir enormt annars.
Snart är det din tur Storabröst :)
Hur känns det? :D