Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hemligönskan profilbild

hemligönskan

Kvinna ·

11 aug, 2013

Vi som opererar oss i September 2013

Bröstförstoring
Hej tjejer,  här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen.                  Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
215

Sortera efter

Eveliten

Kvinna ·

31 aug, 2013

Jag har fyra dagar kvar ;)
Gilla

UVersion

Kvinna ·

31 aug, 2013

Jag opererar mig den 6 september på Laser och Estetik i Stockholm.
Längtar ihjäl mig!
Dock så velar jag fortfarande lite över storlek, just nu lutar det mest åt anatomiska allergan FM 310 g.

Gilla

Philadelphia

Kvinna ·

31 aug, 2013

UVersion, jag också! Av Mattias :) jag har tid kl 8, när ska du vara där?
Gilla

UVersion

Kvinna ·

01 sep, 2013

Philadelphia, vad kul! Jag kommer också opereras utav Mattias.
Jag ska vara där kl 13! 
Gilla

daffodile

Kvinna ·

01 sep, 2013

Jag ska opereras 19/9 tillsammans med min kusin, båda opereras av Peter på citadellkliniken och jag kommer lägga in perthese 445cc bakom, men börjar ångra att jag valde perthese! Verkar som att många är missnöjda med perthese :P
Gilla

Anonym användare

01 sep, 2013

du kan ju byta :) jag har bytt nu och jag har op om 2 veckor :)
Gilla

sockerdricka

Kvinna ·

01 sep, 2013

daffodile skrev:
Jag ska opereras 19/9 tillsammans med min kusin, båda opereras av Peter på citadellkliniken och jag kommer lägga in perthese 445cc bakom, men börjar ångra att jag valde perthese! Verkar som att många är missnöjda med perthese :P

Vad vill du ha för resutat och utseende på dina bröst? Vill du har väldigt mjuka och naturliga bröst med ordenligskidbacke och mycket fyllnad nedtill så är Perthese bra, men vill du ha lite mer fejklook så kanske du ska ta Mentor i stället :) 
Gilla

Amian

Kvinna ·

01 sep, 2013

Nu är de månaden vi opererar oss. Woop woop
Gilla

daffodile

Kvinna ·

01 sep, 2013

sockerdricka skrev:
daffodile skrev:

Vad vill du ha för resutat och utseende på dina bröst? Vill du har väldigt mjuka och naturliga bröst med ordenligskidbacke och mycket fyllnad nedtill så är Perthese bra, men vill du ha lite mer fejklook så kanske du ska ta Mentor i stället :) 

Jag vill att dom ska vara fasta och fylliga, lite "fejklook" men vill endå ha runt 450cc, dom implantaten jag valt nu som var i ultrahög profil var maxbredden av vad som får plats, om jag väljer mentor så måste jag gå ner i storlek vad jag har förstått, så vet inte riktigt hur jag ska göra :/

Gilla

sockerdricka

Kvinna ·

01 sep, 2013

daffodile skrev:
sockerdricka skrev:
daffodile skrev:

Jag vill att dom ska vara fasta och fylliga, lite "fejklook" men vill endå ha runt 450cc, dom implantaten jag valt nu som var i ultrahög profil var maxbredden av vad som får plats, om jag väljer mentor så måste jag gå ner i storlek vad jag har förstått, så vet inte riktigt hur jag ska göra :/

Hm okej, då låter inte perthese som det optimala för dig utifrån vad jag har läst här. Vet du hur mycket du behöver gå ner i stolek med Mentor eller Allergan? För om dom är mer fyllda där uppe och dessutom håller formen bättre så kanske det inte gör något att gå ner lite i storlek? :)

Gilla

Lollo86

Kvinna ·

03 sep, 2013

Här blir det op den 10 sep på kkab i Falköping. Byte från pip 430 till mentor 650 :)
Gilla

Katek

Kvinna ·

03 sep, 2013

10 dagar kvar :) bytt från 400 mentor hp till 450 mentor hp! Längtar! Velar dock angående placeringen. 
Gilla

Eveliten

Kvinna ·

03 sep, 2013

Imorgon smäller de!!!!! :D :D :D
Gilla

daffodile

Kvinna ·

03 sep, 2013

sockerdricka skrev:
daffodile skrev:
sockerdricka skrev:
daffodile skrev:

Hm okej, då låter inte perthese som det optimala för dig utifrån vad jag har läst här. Vet du hur mycket du behöver gå ner i stolek med Mentor eller Allergan? För om dom är mer fyllda där uppe och dessutom håller formen bättre så kanske det inte gör något att gå ner lite i storlek? :)

Jag har bytt till mentor 450cc hp, runda släta :) dom är 0.6 mm bredare än implantaten jag skulle haft från början, men kunde inte ha uhp för dom var istället för smala :P
Gilla

Leo

Kvinna ·

03 sep, 2013

Heej! Var idag på konsultation på fornebuklinikken i norge hos Mette Haga, är det någon som har erfarenhet från henne eller från kliniken?
Fick tid redan fredag om 10 dagar, de blir alltså fredag den 13, scary ;) 
Har nu knappt en A-kupa och vill ha en fyllig B. Vi kom överns om 360cc, men nu i efterhand känns det kanske lite stort för en B-kupa?
Gilla

Philadelphia

Kvinna ·

03 sep, 2013

Vi är lika långa och jag fick svar från tjejerna här att mina 370cc kan ge mig en 65E typ. Eller 70D, eller 75C men det är lite för stort för mig. Tror det är en bra storlek för oss som inte vill ha en stor byst.
Gilla

miamosara

Kvinna ·

03 sep, 2013

Hemligönskan: imorgon är det du va? Håller tummarna att allt går tusen gånger bättre denna gången. 

Gilla

tutte

Kvinna ·

03 sep, 2013

operation om två dagar!! är såååååå nervös! är nog mest rädd inför narkosen, att jag ska känna när de skär i mig!! döör!! kan någon lugna mig?
Gilla

Berraburra

Kvinna ·

03 sep, 2013

Tutte: det kommer gå skitbra, du kommer inte känna nånting, du kommer sova som en liten bebis och vakna upp med större tuttar :)
Gilla

hemligönskan

Kvinna ·

03 sep, 2013

JA SHIT!!! Imorgon klockan 09.00 ska jag var där!! Hoppas på två snygga tuttar denna gång!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem