hemligönskan
Kvinna ·
11 aug, 2013
Vi som opererar oss i September 2013
BröstförstoringHej tjejer, här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen. Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
Sortera efter
UVersion
Kvinna ·
03 sep, 2013
Lycka till imorgon!
Gilla
MCEK
Kvinna ·
05 sep, 2013
Nu är operationen gjord. Jag mår oförskämt bra.
Det känns inte som om det är någon skillnad.
Jag har bytt ut mina inplantat från 350 cc till 520cc
Så det borde vara skillnad men å andra sidan har
jag bara sett dom ovanifrån. Inte tittat i spegeln än.
Ska försöka att lägga ut någon bild.
Lycka till Ni andra och kram men inte för hårt!
Gilla
Twiggy19
Kvinna ·
05 sep, 2013
Hemligönskan: hur har det gått??? :)
MCEK: åh grattis! Och vad härligt att du inte har så ont :) du kommer säkert se skillnad snart för 520 cc är juh en hel del större än du hade innan. Kommer säkert bli skitsnyggt! :)
Gilla
lorettas
Kvinna ·
05 sep, 2013
Finns det någon här som opererar sig den 30 Sep på Citadell kliniken? :)
Gilla
Eveliten
Kvinna ·
05 sep, 2013
Ja opererade mig igår å jag har såååååååå ont!! Nån mer som lider?
Gilla
MCEK
Kvinna ·
06 sep, 2013
Tack snälla Twiggy19. I dag känner jag mig lite mörbultad och har ont i såren men jag klarar mig på Alvedon.
Det är skillnad på storleken, inte så stor som jag trodde men det är ganska spänt. Så det kanske hänger till sig lite ;-)
Ska försöka lägga ut bild. Kram Kram!
Gilla
qwei
Kvinna ·
06 sep, 2013
Eveliten lider med dig!! Men får försöka tänka framåt ändå haha. Även om det är lite svårt nu. Fyyy
Gilla
Eveliten
Kvinna ·
06 sep, 2013
Jag försöker, säkert värt allt i slutändan.. Men fyfan säger jag bara.. Är så svullen å kan knappt andas..
Gilla
Sofias1
Kvinna ·
06 sep, 2013
JAg ska göra samma sak som dig den 19/9 jag ska byta ut mina 350mp till 500hp är lite osäker på hur mycket jag ska lägga i.. Var det lättare än den första operationen?`Har du mindre ont? Märker du någon stor skillnad? Sorry massa frågor haha
Gilla
MCEK
Kvinna ·
06 sep, 2013
Vet inte om du menar mig, men jag kan svara på dina frågor i alla fall.
Jag bytte ut mina 350 cc i går till 520. Har lagt ut lite bilder på min sida. Inte så bra på de där och lägga ut bilder. Dom ligger lite tokigt men man ser i alla fall. Jag hade fruktansvärt ont efter min 1:a operation i en veckas tid. Den här gången så är det bara såren som stramar och ömmar lite. Klarar mig på att äta Alvedon. Armarna kan jag röra precis som vanligt. Har sovit hela natten utan att ta någon Alvedon.
Jag var själv jättenervös inför denna op eftersom jag hade så ont första gången. Du behöver inte oroa dig.
Vet inte vad du menar med stor skillnad men storleksmässigt så är det inte så mycket större. Det kan du se på mina bilder. Det ligger en bild på mig innan op då jag har 350. Det är bara att fråga på om du kommer på något mer.
Lycka till och kram på dig men inte för hårt ;-)
Gilla
hen
Kvinna ·
10 sep, 2013
Jag hoppar in här. Jag opererar mig den 20 sept hos Patrik Höijer på Laser och Estetik! Wiee! Superkul och superläskigt samtidigt. Har inte helt bestämt mig om jag ska ha släta eller strukturerade men det blir 500 cc/gram (Allergan mäter ju i gram).
Gilla
Carro1981
Kvinna ·
10 sep, 2013
Jag opererades igår den 9/9 på citadell kliniken av Peter Cosmo
172 cm lång, väger 60 kg
1 barn ,32 år
Strl innan fyllde knappt en 75 A
Nu vet ej.
380cc
Gilla
Jenka
Kvinna ·
10 sep, 2013
hen skrev:
Jag hoppar in här. Jag opererar mig den 20 sept hos Patrik Höijer på Laser och Estetik! Wiee! Superkul och superläskigt samtidigt. Har inte helt bestämt mig om jag ska ha släta eller strukturerade men det blir 500 cc/gram (Allergan mäter ju i gram).
Gilla
Ancor91
/ ·
11 sep, 2013
Någon som opererar sig den 25/9 på ProForma ?? :)
Gilla
SN Sjärna
/ ·
12 sep, 2013
Jag har tid för operation 19 sept på Proforma. Har valt 425cc hp men velar nu om jag ska välja 450cc istället.
Vill inte ha jättestora men ändå att det ska synas..
Får sån beslutsångest!!!
Gilla
Jenka
Kvinna ·
12 sep, 2013
Imorgon är det dags!!! Hoppas jag får ordning på mina extremt fula bröst!!
Gilla
miamosara
Kvinna ·
12 sep, 2013
Lycka till Jenka. Hoppas det blir precis som du hoppas. Själv har jag en vecka kvar och är glad för det då jag har en förkylning att bli frisk från.
Gilla
Anonym användare
12 sep, 2013
Åh vad roligt!! :) jag opas tre dagar innan dig på måndag! :) och jag valde 425cc först med , sen nu i måndags ändrade jag till 450 ist . Jag känner hellre lite för stora än lite för små. Så med tanke på att du är lite längre än mig och väger lite mer så tror jag du ska ta 450 om du vill ha stora :) lär ju se större ut på mig. KRAmkram lycka till
Gilla
Jenka
Kvinna ·
12 sep, 2013
miamosara skrev:
Lycka till Jenka. Hoppas det blir precis som du hoppas. Själv har jag en vecka kvar och är glad för det då jag har en förkylning att bli frisk från.Gilla
Katek
Kvinna ·
13 sep, 2013
Nu kl 9 är det min tur! Suuuuuuper nervös!
Gilla