hemligönskan
Kvinna ·
Vi som opererar oss i September 2013
Hej tjejer, här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen. Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
Sortera efter

boobies93
Kvinna ·
Opererades igår på polarkliniken! Gått bra allting :) storleken känns bra men har inte fått sätt dom nakna ännu. Hoppas på att få göra det idag :) ser dock genom bhn att dom är väldigt strutiga, vilket jag räknat med eftersom jag hade de innan. Men vet att det kommer lägga sig med tiden så ska försöka att inte dömma dom för mycket redan :)
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Katek skrev:
Nu kl 9 är det min tur! Suuuuuuper nervös!Gilla

Hängtutt
Kvinna ·
Hallå där
Gilla

Cayotes
Kvinna ·
Nu är det bara 4 dagar kvar tills det är min tur
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Jag är hemma redan och mår oförskämt bra!!! De ser förjävliga ut men jag väntar tills svullnaden lagt sig. 630 cc blev det!
Gilla

Katek
Kvinna ·
Klart! Blev 450 som planerat med framför muskeln!!! Sjukt nöjd!! Tur jag inte tog mindre!!
Gilla

Twiggy19
Kvinna ·
Jenka : grattis! :) skönt att du är färdig och hemma redan:) gick allt bra?
Gilla

boobi
Kvinna ·
Ska du på konsultation onsdagen den 18:e september ? =) frågar eftersom att det är samma dag som jag skall till Ivan
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Twiggy19 skrev:
Jenka : grattis! :) skönt att du är färdig och hemma redan:) gick allt bra?
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Katek skrev:
Klart! Blev 450 som planerat med framför muskeln!!! Sjukt nöjd!! Tur jag inte tog mindre!!Gilla

Cayotes
Kvinna ·
Jag ska opereras den 18/9
Gilla

Ancor91
/ ·
Hur har det gått för er som opererat sig:) lika ont?
Gilla

Eveliten
Kvinna ·
Min smärta släppte efter tre dagar :) är inne på dag 10 nu.. Slutade med smärtstillande efter tredje dygnet också..
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Ancor91 skrev:
Hur har det gått för er som opererat sig:) lika ont?Gilla

Jenka
Kvinna ·
Hahaha bygel ska det stå!!
Gilla

Saendra
Kvinna ·
SN Sjärna skrev:
Jag har tid för operation 19 sept på Proforma. Har valt 425cc hp men velar nu om jag ska välja 450cc istället.
Vill inte ha jättestora men ändå att det ska synas..
Får sån beslutsångest!!!Gilla

Vivalasvegas
Kvinna ·
Hej!
Tänkte höra hur det har gått med din operation? Hur kommer det sig att du valde att lägga implantatet framför muskeln? Det känns som om det vanligaste är att lägga bakom. Efter min konsulation tyckte läkaren också att implanteten ska läggas framför, pga lite häng efter amning. Jag är dock lite orolig att det försvårar mammografi, men enl. läkaren ska det inte vara någon större skillnad...Hoppas allt har gått bra!
Gilla

Vivalasvegas
Kvinna ·
Jag funderar också på 630 cc men är rädd att de blir alldeles för stora. Hur känns det nu med dina?
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Vivalasvegas skrev:
Jag funderar också på 630 cc men är rädd att de blir alldeles för stora. Hur känns det nu med dina?
Gilla

norasthlm
Kvinna ·
Jag har op imorgon på Akademikliniken :)
Lycka till!!
Gilla