hemligönskan
Kvinna ·
11 aug, 2013
Vi som opererar oss i September 2013
BröstförstoringHej tjejer, här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen. Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
Sortera efter
Jenka
Kvinna ·
15 sep, 2013
norasthlm skrev:
Jag har op imorgon på Akademikliniken :)
Lycka till!!
Gilla
Anonym användare
15 sep, 2013
Jag har op imorgon på citadell:) är så nervös så jag kan inte sitta still..och vill bara röka röka och röka så det lugnar mig lite.. någon som har några tips på hur man får ner stressen inför detta? vill bara vakna upp nu o ha mina bröst.. allt innan är så jobbigt , vänta vänta vänta..
Gilla
boobi
Kvinna ·
15 sep, 2013
Silikonvalley: Har du inte slutat röka inför din op?
Gilla
Anonym användare
15 sep, 2013
Jo men jag vill röka! :) slutat väldigt sent men har inte rökt mkt. max 2 om dagen och uppehåll vissa dagar. nu äter jag bara nikotintuggummi
Gilla
Amian
Kvinna ·
16 sep, 2013
Imorn ska jag ringa kliniken och få veta vilken tid jag ska vara på plats för op. Det innebär då alltså 1 v kvar. Sjukt nervöst!!!
Gilla
miamosara
Kvinna ·
16 sep, 2013
nice Amian. op betalad, sista förebilderna tagna och mindre än tre dagar kvar jeeey
Gilla
Anonym användare
16 sep, 2013
Idag har jag opats:)!!
Gilla
Cayotes
Kvinna ·
16 sep, 2013
siliconvalley skrev:
Idag har jag opats:)!! Vilken storlek blev d för dej? Nöjd ? Onsdag är det min tur! :)Gilla
Ancor91
/ ·
16 sep, 2013
Amian vad fick du för tid? :) du op en dag innan mig!
Gilla
Anonym användare
17 sep, 2013
450cc blev det:) ska få se dom strax utan bh, men storleksmässigt är jag nöjd:)
Gilla
Cayotes
Kvinna ·
17 sep, 2013
Nice ska göra mina imorgon :)
Gilla
Amian
Kvinna ·
17 sep, 2013
07.45 ska jag vara på plats om en vecka.
Gilla
Tessis
Kvinna ·
18 sep, 2013
Dags för op i morgon och är sjuuukt nervös.... :/
Gilla
Saendra
Kvinna ·
18 sep, 2013
Opereras i Morgon jag med, ska bli sjukt roligt :D
Gilla
Eveliten
Kvinna ·
18 sep, 2013
Idag blir mina bröst 2veckor och imorgon ryker stygnen, ska bli så skönt å gå över till sportbh från dessa två veckor i helvetet utav bröstband å gördel..
Gilla
naturalbeauty
Kvinna ·
18 sep, 2013
23e på estetisk kirurgi! 550cc 👍
Gilla
miamosara
Kvinna ·
18 sep, 2013
Tessis skrev:
Dags för op i morgon och är sjuuukt nervös.... :/Gilla
hen
Kvinna ·
19 sep, 2013
Ojojoj. imorgon är det dags. Trodde inte jag skulle bli nervös, men oj vad fel jag hade. Är sååå nervös idag. Puh!
Gilla
Sofias1
Kvinna ·
19 sep, 2013
Snart är det min tur! Ska ta taxin snart :) Oh vad jag är nervös haha. Hm 450hp eller 500hp vi får se vad det blir :D
Gilla
jossogirl81
Kvinna ·
19 sep, 2013
Kul jag är bokad 27/9 hos Patrik och för mig lutar det mot 335 anatomiska men jag ändrar mig typ varje kväll och känner att 295 kanske skulle vara bättre....ångest.
Gilla
Visar 121 till 140 av total 215 objekt