Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hemligönskan profilbild

hemligönskan

Kvinna ·

11 aug, 2013

Vi som opererar oss i September 2013

Bröstförstoring
Hej tjejer,  här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen.                  Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
215

Sortera efter

Jenka

Kvinna ·

15 sep, 2013

norasthlm skrev:
Jag har op imorgon på Akademikliniken :)
Lycka till!!

Lycka till!!
Gilla

Anonym användare

15 sep, 2013

Jag har op imorgon på citadell:) är så nervös så jag kan inte sitta still..och vill bara röka röka och röka så det lugnar mig lite.. någon som har några tips på hur man får ner stressen inför detta? vill bara vakna upp nu o ha mina bröst.. allt innan är så jobbigt , vänta vänta vänta..
Gilla

boobi

Kvinna ·

15 sep, 2013

Silikonvalley: Har du inte slutat röka inför din op?
Gilla

Anonym användare

15 sep, 2013

Jo men jag vill röka! :) slutat väldigt sent men har inte rökt mkt. max 2 om dagen och uppehåll vissa dagar. nu äter jag bara nikotintuggummi
Gilla

Amian

Kvinna ·

16 sep, 2013

Imorn ska jag ringa kliniken och få veta vilken tid jag ska vara på plats för op. Det innebär då alltså 1 v kvar. Sjukt nervöst!!!
Gilla

miamosara

Kvinna ·

16 sep, 2013

nice Amian. op betalad, sista förebilderna tagna och mindre än tre dagar kvar jeeey
Gilla

Anonym användare

16 sep, 2013

Idag har jag opats:)!!
Gilla

Cayotes

Kvinna ·

16 sep, 2013

siliconvalley skrev:
Idag har jag opats:)!! Vilken storlek blev d för dej? Nöjd ? Onsdag är det min tur! :)
Gilla

Ancor91

/ ·

16 sep, 2013

Amian vad fick du för tid? :) du op en dag innan mig!
Gilla

Anonym användare

17 sep, 2013

450cc blev det:) ska få se dom strax utan bh, men storleksmässigt är jag nöjd:)
Gilla

Cayotes

Kvinna ·

17 sep, 2013

Nice ska göra mina imorgon :)
Gilla

Amian

Kvinna ·

17 sep, 2013

07.45 ska jag vara på plats om en vecka.
Gilla

Tessis

Kvinna ·

18 sep, 2013

Dags för op i morgon och är sjuuukt nervös.... :/
Gilla

Saendra

Kvinna ·

18 sep, 2013

Opereras i Morgon jag med, ska bli sjukt roligt :D
Gilla

Eveliten

Kvinna ·

18 sep, 2013

Idag blir mina bröst 2veckor och imorgon ryker stygnen, ska bli så skönt å gå över till sportbh från dessa två veckor i helvetet utav bröstband å gördel..
Gilla

naturalbeauty

Kvinna ·

18 sep, 2013

23e på estetisk kirurgi! 550cc 👍
Gilla

miamosara

Kvinna ·

18 sep, 2013

Tessis skrev:
Dags för op i morgon och är sjuuukt nervös.... :/
Jag med...på samma klinik också :-) jeey äntligen.
Gilla

hen

Kvinna ·

19 sep, 2013

Ojojoj. imorgon är det dags. Trodde inte jag skulle bli nervös, men oj vad fel jag hade. Är sååå nervös idag. Puh!
Gilla

Sofias1

Kvinna ·

19 sep, 2013

Snart är det min tur! Ska ta taxin snart :) Oh vad jag är nervös haha. Hm 450hp eller 500hp vi får se vad det blir :D
Gilla

jossogirl81

Kvinna ·

19 sep, 2013

Kul jag är bokad 27/9 hos Patrik och för mig lutar det mot 335 anatomiska men jag ändrar mig typ varje kväll och känner att 295 kanske skulle vara bättre....ångest. 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem