PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Marie
Kvinna ·
04 mar, 2017
memyselfandi
Kvinna ·
04 mar, 2017
Mina implantat ligger rätt högt nu och är väldigt spända. Detta sjunker va? Insåg nu när jag tittade i spegeln att storleken var nog lagom ändå. Dock lite oroad över hur långt upp dom är.. :o bröstvårtorna pekar ju nästan neråt.
Mina med! Inte vackraste profilbilden nu på brösten precis. Men ja, meningen är att de ska sjunka ner i sina fickor. =)
Marie
Kvinna ·
04 mar, 2017
Mina implantat ligger rätt högt nu och är väldigt spända. Detta sjunker va? Insåg nu när jag tittade i spegeln att storleken var nog lagom ändå. Dock lite oroad över hur långt upp dom är.. :o bröstvårtorna pekar ju nästan neråt.
Mina med! Inte vackraste profilbilden nu på brösten precis. Men ja, meningen är att de ska sjunka ner i sina fickor. =)
Ja, det hoppas jag verkligen att de gör. Hur gör ni med den där bhn? Vad fick ni för anvisningar?
Min kirurg sa att jag ska ha på mig den när jag sitter/står, men när jag ligger ner ska jag knäppa upp den.
Jag ligger ju typ hela dagarna nu så har haft den knäppt ändå. Bhn hjälper väl brösten att pressas ner i fickorna?
PumaBaby
Kvinna ·
04 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
04 mar, 2017
Lua31
Kvinna ·
04 mar, 2017
memyselfandi
Kvinna ·
04 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
04 mar, 2017
Oj är det sant? :O Nu blir jag ju väldigt orolig här hur jag ska göra när han säger att jag inte ska ha den på när jag ligger ner...
Jag har mina implantat framför muskeln men det ska väl inte spela någon roll? eller?:O
memyselfandi
Kvinna ·
04 mar, 2017
Oj är det sant? :O Nu blir jag ju väldigt orolig här hur jag ska göra när han säger att jag inte ska ha den på när jag ligger ner...
Jag har mina implantat framför muskeln men det ska väl inte spela någon roll? eller?:O
Man blir lätt förvirrad och orolig när man läser att kirurgen gett olika info här på forumen. Jag tror nog att det bästa är att följa de instruktioner du fått från just din kirurg.
Marie
Kvinna ·
04 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
04 mar, 2017
Jag vet inte om det är skillnad på framför placering, men det kan det faktiskt vara ju. Med tanke på att vi placerat implantatet bakom muskeln och muskeln ska släppa för implantaten, med hjälp av bh och stödband, så borde det hjälpa?
Jag har inte tyckt jag är uppblåst som många skrivit om magen. Men jag rör mig mindre och jag äter mer och jag har mer bröst, så vågen visade lite mer plus än vad jag var beredd på ikväll! (man ska ju då inte väga sig kvällstid, i know! men imorgon är det min dag 5 och då ska jag börja gå lite promenader!!! Och sluta äta godis!! Någon annan som ökat i vikt?
Guppie
Kvinna ·
04 mar, 2017
jhojho
Kvinna ·
05 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
05 mar, 2017
Imorgon opereras jag och jag är så nervös!
Tur att jag har läst mycket om hur andra känner och har det så jag är lite förberedd på hur det kan bli så jag inte blir alldeles för rädd sen. Jag har ett möte på tisdag som jag gärna vill gå på, men det beror ju på hur jag mår sådär dan efter operationen. Är beredd att vara hemma. Idag blir det att åka till ikea och köpa massor av kuddar och lite annat smått och gott så dagen kommer nog gå fort, 14 timmar kvar... iiih..
sofiakelli
Kvinna ·
05 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
05 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
05 mar, 2017
Uskan
Kvinna ·
05 mar, 2017
Uskan
Kvinna ·
05 mar, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
05 mar, 2017