PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Alma7
Kvinna ·
05 mar, 2017
memyselfandi
Kvinna ·
05 mar, 2017
Mina implantat ligger rätt högt nu och är väldigt spända. Detta sjunker va? Insåg nu när jag tittade i spegeln att storleken var nog lagom ändå. Dock lite oroad över hur långt upp dom är.. :o bröstvårtorna pekar ju nästan neråt.
Har du inte bröstband? Det hjälper till att forma bröstet och underpoolen och därmed bröstvårtan.
EmmaAhl
Kvinna ·
05 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
05 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
05 mar, 2017
Jises har fått en vibrerande känsla i ena bröstet. Det typ sipprar som kolsyrat vatten..som bubblor?
Va det nån mer här som också hade fått det?
Läste att det är nerverna som letar tillbaka till varandra Och att det försvinner med tiden..
De gör inte ont men det är rätt obehagligt..: (
Spigg
Kvinna ·
05 mar, 2017
Mina implantat ligger rätt högt nu och är väldigt spända. Detta sjunker va? Insåg nu när jag tittade i spegeln att storleken var nog lagom ändå. Dock lite oroad över hur långt upp dom är.. :o bröstvårtorna pekar ju nästan neråt.
Har du inte bröstband? Det hjälper till att forma bröstet och underpoolen och därmed bröstvårtan.
PumaBaby
Kvinna ·
05 mar, 2017
ME-76
Kvinna ·
05 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
05 mar, 2017
Coffie
Kvinna ·
05 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
05 mar, 2017
I morgon är det dags för mig! Och jag är så nervös nu. Nån mer som har tid nu inom kort?
jhojho
Kvinna ·
05 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
05 mar, 2017
memyselfandi
Kvinna ·
05 mar, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
05 mar, 2017
Nu har jag tagit första duschen! Så skönt!
Är supernöjd än så länge men sjukt läskigt att ta av bh-n. Huden är sååå spänd :-S
Har lagt upp bild i silvergalleriet :-D
Ser superfina ut redan nu, grattis!!
M0ll
Kvinna ·
06 mar, 2017
Lua31
Kvinna ·
06 mar, 2017
La upp bild på mina nu. 5 dagar gamla. Ser väldigt golfboll aktigt ut nu. Men det borde väl släppa. Är era också så nu i början ni som opererat er? :o
rosa
Kvinna ·
06 mar, 2017
I morgon är det dags för mig! Och jag är så nervös nu. Nån mer som har tid nu inom kort?
memyselfandi
Kvinna ·
06 mar, 2017
La upp bild på mina nu. 5 dagar gamla. Ser väldigt golfboll aktigt ut nu. Men det borde väl släppa. Är era också så nu i början ni som opererat er? :o
Min tur imorgon! SKITNERVÖS!! mest nervös över resultatet.
Hur har din smärta varit under veckan? Jag ska också ha framför och vill därför veta hur du har klarat dig och du känt det. Vilken dag tycker du har varit värst?
väldigt fina bröst! de kommer nog bli lite mindre bolliga med tiden. Tror inte du behöver oroa dig!
PumaBaby
Kvinna ·
06 mar, 2017
Nu har jag tagit första duschen! Så skönt!
Är supernöjd än så länge men sjukt läskigt att ta av bh-n. Huden är sååå spänd :-S
Har lagt upp bild i silvergalleriet :-D