PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
mammatill2.90
Kvinna ·
06 mar, 2017
memyselfandi
Kvinna ·
06 mar, 2017
Mina är också väldig runda o svullna o ser allt annat än snygga ut just nu. Men räkna med att de tar några veckor för brösten att sjunka ner i sina fickor i bli mjuka..: )
Dina ser fina ut för o vara nyopererade!
Ska se om ja kan lägga ut bild på mina under dagen!
Spigg
Kvinna ·
06 mar, 2017
Hej alla som redan genomgått sin operation! Hur mådde ni ca 3 dagar efter :)? Vi är bjudna på kalas så tänkte höra hur ni kände er? Hade ni orkat gå? :(
PumaBaby
Kvinna ·
06 mar, 2017
Emsve
Kvinna ·
06 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
06 mar, 2017
Hej alla som redan genomgått sin operation! Hur mådde ni ca 3 dagar efter :)? Vi är bjudna på kalas så tänkte höra hur ni kände er? Hade ni orkat gå? :(
2barnsmamma87
Kvinna ·
06 mar, 2017
memyselfandi
Kvinna ·
06 mar, 2017
Qwdfyy87
Kvinna ·
06 mar, 2017
Qwdfyy87
Kvinna ·
06 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
06 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
06 mar, 2017
Ni som gjort OP redan? När fick ni duscha? Ska göra på akademikliniken han sa jag kunde duscha"direkt" antar de beryder när jag orkar..
Gör det ont att byta tejpen?
Kan man sola igen?
Man får ju inte ha smink eller naglar..Hur är det med fransar?!
ffors
Kvinna ·
06 mar, 2017
Hej opererar mig 7/3 på nordiska kliniken av Patrik.
Ska lägga in 355cc eller 400cc Motiva ergonomix hög profil. börjar bli super nervös nu!! :)
Gammbeno
Kvinna ·
06 mar, 2017
5 dagar efter operation får man duscha. Tejpen byter man efter 7-10 dagar.
Man får varken ha smink eller nagelack under operations dagen. Om du tänker på fransförlängning så tror inte ja att de är några problem.
Men du ska duscha i hibiscrub eller descutan kvällen innan o morgonen därpå innan operation.
Sola får du vänta med i några veckor ialf, ska du sola måste du ha tejpen på PLUS solskyddsfaktor på tejpen.
Spigg
Kvinna ·
06 mar, 2017
5 dagar efter operation får man duscha. Tejpen byter man efter 7-10 dagar.
Man får varken ha smink eller nagelack under operations dagen. Om du tänker på fransförlängning så tror inte ja att de är några problem.Men du ska duscha i hibiscrub eller descutan kvällen innan o morgonen därpå innan operation.
Sola får du vänta med i några veckor ialf, ska du sola måste du ha tejpen på PLUS solskyddsfaktor på tejpen.
Nagellack ?? Få man inte ha de?? Jag ha nagel förlängning hur gå det me de? Dim sa inget om det ..
Coffie
Kvinna ·
06 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
06 mar, 2017
Så nu har jag fått två nya kompisar. Jag var ju så nervös inför sövningen men minns inte ens att jag somnade. Jag fick lugnande och däckade redan då, typ mitt under ett samtal med sköterskan. Så kan det gå.
Jag har varit rätt pigg och inte haft så ont. Men nu börjar det komma smygandes.
Har redan kollat in brösten och har gillar det jag ser. Försöker lägga upp bild. :)
PumaBaby
Kvinna ·
06 mar, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
06 mar, 2017
Ja dom kollat även färgen på nageln, med syret alltså. O de kan dom inte se om du har nagelack eller lösnaglar på. : )
Lua31
Kvinna ·
06 mar, 2017