PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Marie
Kvinna ·
07 mar, 2017
Sajk
Kvinna ·
07 mar, 2017
Dottie
Kvinna ·
07 mar, 2017
Estet
Kvinna ·
08 mar, 2017
Estet
Kvinna ·
08 mar, 2017
Sofia27
Kvinna ·
08 mar, 2017
Ligger nyopererad och kan inte sova! Gjorde bröstförstoring på LE Patrik Höijer idag genom armhålan. Det gör inte så ont men är läSkigt svullen och bh:n som jag ska + bröstband sitter bra. Tänkte ändra mig och gå genom bröstvecket men Patrik sa att det skulle bli bra genom armhålan på mig och jag är sååå glad att han gjorde som planerat. Det blev 300 cc demiprofil känner mig nöjd med stl när jag tittade efter OP nu är de så stora pga svullnaden. Jag är väldigt trött och blek pga blodförlust men har som tur är inte så ont.
Alma7
Kvinna ·
08 mar, 2017
Hoho i morgon är det dags för mig :D börjar bli lite nervös, men mest glad!
Vildmusen
Kvinna ·
08 mar, 2017
Emsve
Kvinna ·
08 mar, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
08 mar, 2017
Hej tjejjer! Grattis till er som fått era boobs!
Min kirurg ringde i går då jag hade skrivit ett mail med lite frågor. Hon tyckte jag skulle komma in nästa vecka för att diskutera storleken. Jag tycker det är så svårt å veta vad man ska ta! Ristestet funkar bäst för mig och jag har sport-bh och träningslinne (tajt) för då håller det allt på plats och man ser storleken bra. Jag sa till henne att 5,5dl känns bra och då sa hon att det är 600cc! Jisses va stort tänkte jag! Jag trodde det va 550cc. Hoppas det känns bättre när jag är hon henne och får se implantaten och jämföra så i stället.
Hur kom ni fram till vad ni skulle ha för storlek?
Jag har hängtuttar fast med ganska "mycket" vävnad, kanske det som gör att det blir svårt för då kan man ju inte sätta implantatet på bröstkorgen och se "hur det blir". Min kirurg säger att med mina mått och så så skulle cc funka. Men jag vet inte....låter så stort.....ÄR LITE TRÖTT PÅ DETTA STORLEKS TJAFSET NU!
ffors
Kvinna ·
08 mar, 2017
Sajk
Kvinna ·
08 mar, 2017
Hoho i morgon är det dags för mig :D börjar bli lite nervös, men mest glad!
Jag ska oxå göra min op imorgon. Är nervös och rädd för komplikationer och för att det ska bli fult eller för stort
mammatill2.90
Kvinna ·
08 mar, 2017
Estet
Kvinna ·
08 mar, 2017
Coffie
Kvinna ·
08 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
08 mar, 2017
Hej tjejjer! Grattis till er som fått era boobs!
Min kirurg ringde i går då jag hade skrivit ett mail med lite frågor. Hon tyckte jag skulle komma in nästa vecka för att diskutera storleken. Jag tycker det är så svårt å veta vad man ska ta! Ristestet funkar bäst för mig och jag har sport-bh och träningslinne (tajt) för då håller det allt på plats och man ser storleken bra. Jag sa till henne att 5,5dl känns bra och då sa hon att det är 600cc! Jisses va stort tänkte jag! Jag trodde det va 550cc. Hoppas det känns bättre när jag är hon henne och får se implantaten och jämföra så i stället.
Hur kom ni fram till vad ni skulle ha för storlek?
Jag har hängtuttar fast med ganska "mycket" vävnad, kanske det som gör att det blir svårt för då kan man ju inte sätta implantatet på bröstkorgen och se "hur det blir". Min kirurg säger att med mina mått och så så skulle cc funka. Men jag vet inte....låter så stort.....ÄR LITE TRÖTT PÅ DETTA STORLEKS TJAFSET NU!
jhojho
Kvinna ·
08 mar, 2017
hannaronja
Kvinna ·
08 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
08 mar, 2017
Hej! Opererades 2/3 på proforma Clinic i Stockholm. Under de senaste dagarna har smärtan blivit värre pga det spänner så otroligt mycket i höger bröst. Är det någon mer som har upplevt att ett bröst är mycket "större/svullnare " än det andra eller ska man kontakta kirurgen? Är högerhänt och använder höger hand dagligen men tycker att smärtan borde avta mer inte bli värre.
hannaronja
Kvinna ·
08 mar, 2017
Någon som vet när man ska börja massera brösten? ? Glömde fråga min kirurg det..
Sen Ang bröstbandet..hur hårt ska det sitta?
Jag tror att ja fått hum på det. Men ja vill inte föra nått som blir fel..just nu är mima bröst väldigt spända och högt upp!