PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Marie
Kvinna ·
08 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
08 mar, 2017
Jag har lagt ut en bild på mina två dagar gamla bröst. De är svullna men tycker redan nu att det bådar gott för framtiden. :)
Lua31
Kvinna ·
08 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
08 mar, 2017
Jag går in i dag 3 imorgon. Någon som började må bättre då? Jag har svinont och kan bara ta alvedon. Kräks och blir yr av de andra. Har väldigt svårt att äta med. Trycker o spänner som fasiken och stygnen/såren svider o bränner som bara den.
Svårt att sova med. Sover 2-3 timmar o vaknar. På dagarna efter 14 kan jag inte sova mer för barnen kommer hem från skola o förskola. Hade helst sovit bort de första dygnen.
Men som sagt, när vänder det?
2barnsmamma87
Kvinna ·
08 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
08 mar, 2017
Hej! Jag hade också såna problem med detta med storlek. Hade inte mkt egen vävnad, men runt 230 kanske. Jag låg länge i valet på 425/450 men i slutet tänkte jag att jag tar lite mer så tog 500/550 och de är svullna nu, men jag är riktigt nöjd att jag faktiskt vågade ta lite större. De får gärna gå ner lite när de mjuknar och just bullet uppe på men med Bh sen så kan man ju få det till hur man vill. Jag är lite bredare på höfter och axlar och det klär mig, ser kurvigt ut med min kropp. Inte bara ett par bröst. Ingen som kommit hit och hälsat på har egentligen reagerat på mina bröst alls, inte ens mina 4 barn! Det känns bra. Samtidigt som jag vet att de blivit jättestora och fina och kommer märkas mer med andra bh:ar och med linnen och klänningar. Men skönt att inte fått så stora så att det känns för stort som många känner. Ristest på mig blev gigantiskt. Provade 5 dl ris och jag tyckte det bara var bröst. Så är det ju inte med inläggen. Och det känns exakt likadant med inläggen hos kirurgen efter operationen, bara det att det är under huden. Konstig känsla den första veckan iaf. Lycka till!!!
Jenjen
Kvinna ·
08 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
08 mar, 2017
Oh shit, trodde inte jag skulle komma med i den här tråden men idag har jag bokat tid för operation och det blev den 29/3.
Nu snurrar en massa tankar i huvudet....är detta rätt, kan jag inte leva med mina taxöron, hjälp vad mycket pengar, tänk om nåt går fel, borde jag satsat på även magen osv.
Jag ska opereras på Akademikliniken hos Paolo Montemurro.
Jag är egentligen en person som behöver ett bröstlyft men han tror att jag kan få till ett ok resultat ändå(vill verkligen inte göra ett lyft) men som sagt på gränsen så det är mycket jag har att beräkna med i placering och resultat.
Nu ska jag läsa igenom hela tråden och se vilka ni är och hur det går :)
jhojho
Kvinna ·
08 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
08 mar, 2017
jhojho
Kvinna ·
08 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
08 mar, 2017
Sajk
Kvinna ·
08 mar, 2017
Tjej82
Kvinna ·
08 mar, 2017
Jenjen
Kvinna ·
08 mar, 2017
Oh shit, trodde inte jag skulle komma med i den här tråden men idag har jag bokat tid för operation och det blev den 29/3.
Nu snurrar en massa tankar i huvudet....är detta rätt, kan jag inte leva med mina taxöron, hjälp vad mycket pengar, tänk om nåt går fel, borde jag satsat på även magen osv.Jag ska opereras på Akademikliniken hos Paolo Montemurro.
Jag är egentligen en person som behöver ett bröstlyft men han tror att jag kan få till ett ok resultat ändå(vill verkligen inte göra ett lyft) men som sagt på gränsen så det är mycket jag har att beräkna med i placering och resultat.Nu ska jag läsa igenom hela tråden och se vilka ni är och hur det går :)
Kul, jag ska opereras av Paolo imorgon. Jag har stort förtroende för honom.
Jenjen
Kvinna ·
08 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
08 mar, 2017
Nu snurrar en massa tankar i huvudet....är detta rätt, kan jag inte leva med mina taxöron, hjälp vad mycket pengar, tänk om nåt går fel, borde jag satsat på även magen osv.Jag ska opereras på Akademikliniken hos Paolo Montemurro.
Jag är egentligen en person som behöver ett bröstlyft men han tror att jag kan få till ett ok resultat ändå(vill verkligen inte göra ett lyft) men som sagt på gränsen så det är mycket jag har att beräkna med i placering och resultat.Nu ska jag läsa igenom hela tråden och se vilka ni är och hur det går :)
Kul, jag ska opereras av Paolo imorgon. Jag har stort förtroende för honom.
Åh lycka till!
Varför valde du Paolo? Vad har ni bestämt?
Har du tidig, mellan eller sen tid?
Vet du hur fort kontraktet kommer och hur snabbt man ska ha betalat?
Gammbeno
Kvinna ·
08 mar, 2017
Coffie
Kvinna ·
08 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
08 mar, 2017
Hur tidigt får man titta på sina nya boobs?
Min kompis har berättat att när hon vaknat så är läknings-toppen redan på.
Tusen tack för svaret Marie! :) nu blev jag lite lugnare inför återbesöket nästa fredag :) lycka till och hoppas att din smärta börjar avta snart !