PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
DorisP
Kvinna ·
08 mar, 2017
4BARNSMOMY
Kvinna ·
08 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
08 mar, 2017
IMORRON ÄR DET MIN TUR!!!!!!!OMG!!!!!! ÄR SÅ NERVÖS O RÄDD ATT JAG FICK MIGRÄN O VILL KRÄKAS XD HAR ALDRIG NÅGONSIN VARIT SÅ LIVRÄDD MEN FÖRVÄNTANSFULL SAMTIDIGT!!!
VILL TYP GRÅTAAA..KAN INTE FATTA ATT IMORRN 08.00 SÅ ÄR DET DAGS!! x.x
Jenjen
Kvinna ·
08 mar, 2017
Oh shit, trodde inte jag skulle komma med i den här tråden men idag har jag bokat tid för operation och det blev den 29/3.
Nu snurrar en massa tankar i huvudet....är detta rätt, kan jag inte leva med mina taxöron, hjälp vad mycket pengar, tänk om nåt går fel, borde jag satsat på även magen osv.Jag ska opereras på Akademikliniken hos Paolo Montemurro.
Jag är egentligen en person som behöver ett bröstlyft men han tror att jag kan få till ett ok resultat ändå(vill verkligen inte göra ett lyft) men som sagt på gränsen så det är mycket jag har att beräkna med i placering och resultat.Nu ska jag läsa igenom hela tråden och se vilka ni är och hur det går :)
Kul, jag ska opereras av Paolo imorgon. Jag har stort förtroende för honom.
Åh lycka till!
Varför valde du Paolo? Vad har ni bestämt?
Har du tidig, mellan eller sen tid?Vet du hur fort kontraktet kommer och hur snabbt man ska ha betalat?
För mig var det självklart att välja AK. Jag övervägde inte ens något annat alternativ. Det är en klinik med lång erfarenhet o mkt kunnande.. Jag har träffat på flera här som opererats av Paolo o alla har varit mkt nöjda. Jag har även tittat på Silverbilder på bröst han gjort och alla har varit fina. Jag tycker han ger bra och proffsiga svar. För mig var det oxå mkt värdefullt att gå dit en gång till o rådgöra med sjuksköterska Birgitta kring implantat o jag träffade även Paolo då. Två veckor innan op ska man betala räkningen. Jag ska vara där kl 07.30 imorgon o lägga in Allergan MF 295 bakom muskeln, anatomiska. Vad har du valt?
Spigg
Kvinna ·
08 mar, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
08 mar, 2017
IMORRON ÄR DET MIN TUR!!!!!!!OMG!!!!!! ÄR SÅ NERVÖS O RÄDD ATT JAG FICK MIGRÄN O VILL KRÄKAS XD HAR ALDRIG NÅGONSIN VARIT SÅ LIVRÄDD MEN FÖRVÄNTANSFULL SAMTIDIGT!!!
2barnsmamma87
Kvinna ·
08 mar, 2017
Jag ska oxå imorgon och vara på plats kl 07.30. För mig känns det än så länge mest bara overkligt. Om typ ett halv dygn har vi helt nya tuttar liksom, svårt att ta in faktiskt.
4BARNSMOMY
Kvinna ·
09 mar, 2017
4BARNSMOMY
Kvinna ·
09 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
09 mar, 2017
Sajk
Kvinna ·
09 mar, 2017
Hur tidigt får man titta på sina nya boobs?
Min kompis har berättat att när hon vaknat så är läknings-toppen redan på.
Sajk
Kvinna ·
09 mar, 2017
Ja visstr dom bra på clinic strömstad! Var där också och är super nöjd med dem. Hade Layth dom kirurg. Älskar vekligen sköterskorna, Emmelie är en favorit! : D nästan så man vill göra fler operationer bara för att få träffa gänget igen.
När mina bröst är klara för återbesök, så kommer jag köpa med en låda choklad p tack kort till dem. Det förtjänar dem med det jobb dom gör varje dag för människor!
Tjej82
Kvinna ·
09 mar, 2017
Sajk
Kvinna ·
09 mar, 2017
Får alla efter operationen antibiotika /penicillin eller är de olika från klinik till klinik?
2barnsmamma87
Kvinna ·
09 mar, 2017
Får alla efter operationen antibiotika /penicillin eller är de olika från klinik till klinik?
Coffie
Kvinna ·
09 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
09 mar, 2017
efilnickufecin
Kvinna ·
09 mar, 2017
Sajk
Kvinna ·
09 mar, 2017
Jag opererades igår på morgonen. Allt har gått jättebra :-) jag fick antibiotika i dropp innan op, i förebyggande syfte.
Frågade om när man får duscha och kirurgen sa att det gick bra direkt..ska duscha ikväll tänkte jag. När jag läser här så verkar de flesta vara tvungna att vänta med dusch. Undrar varför det skiljer sig så? Någon som vet? Vågar jag ta en dusch ikväll? Tycker det är olika rekommendationer överallt..
efilnickufecin
Kvinna ·
09 mar, 2017
Varför äter ni penicillin /antibiotika ? Blev lite nyfiken