PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Jenjen
Kvinna ·
18 mar, 2017
Estet
Kvinna ·
19 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
19 mar, 2017
Dag 12, vaknade som vanligt tidigt och har skavsår på vänster sida i armhålan efter bh:n. Tog av bh:n och kollade i spegeln, ser då att jag har muskelpåverkan på höger bröst när muskel rör sig:-( (det blir ojämnt på underpoolen inåt klyftan.)Det syns också att implantatet inte sjunkit ner inåt klyftan som på vänster sida. Är det is i magen som gäller? Jag antar att det inte blir bättre en muskel är en muskel. Är det någon annan som har märkt av muskelpåverkan som OP:ade i mars?
efilnickufecin
Kvinna ·
19 mar, 2017
Estet
Kvinna ·
19 mar, 2017
Estet
Kvinna ·
19 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
19 mar, 2017
Hej Marie och god morgon!:-) mitt senaste inlägg var till dig! :-)
mammatill2.90
Kvinna ·
19 mar, 2017
Jenkan91
Kvinna ·
19 mar, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
19 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
19 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
19 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
19 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
19 mar, 2017
Har ni drömt konstiga drömmar än då?
Drömt i flera nötter nu att jag måste om opereras haha. Att mina implantat ramlar ut ..helt sjukt.
Ät inne på dag 19 nu, mår kanon. Mycket stickningar i brösten bara..måste vara nerverna som söker sig till varandra?
Jag är så ivrig o vill köpa bh o bikinis...men när kan man egentligen göra det?
Antar att det är olika men svårt o veta vad för storlek man har liksom..dom ändrad ju hela tiden o vet inte vad jag kommer att landa på! : O
Coffie
Kvinna ·
19 mar, 2017
Coffie
Kvinna ·
19 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
19 mar, 2017
Har laddat upp lite nya bilder. Det har hänt en del de senaste dagarna. :)
2barnsmamma87
Kvinna ·
19 mar, 2017
Nillan
Kvinna ·
20 mar, 2017
Sofia27
Kvinna ·
20 mar, 2017
Då var det äntligen min tur :) inte många timmars sömn inatt och om en halvtimme bär det av till kliniken.
Någon annan som också opereras idag?
Längtar tills jag oxå kan sova på sidan :-) får vänta in tuttarna, hoppas de går med på det snart så man kan sova som vanligt igen :-D men det är helt klart värt allt! Är jättenöjd med mina nya bröst :-)