PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
PumaBaby
Kvinna ·
20 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
20 mar, 2017
Då var det äntligen min tur :) inte många timmars sömn inatt och om en halvtimme bär det av till kliniken.
Någon annan som också opereras idag?
dezerie
Kvinna ·
20 mar, 2017
jhojho
Kvinna ·
20 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
20 mar, 2017
Kliande ärr - check
Stickningar -check
Väldigt ömma bröstvårtor -check
På torsdag 3 veckor postop är det dags för första återbesök
Dock till en annan läkare (så jag slipper åka 30 mil)
Uskan
Kvinna ·
20 mar, 2017
Kliande ärr - check
Stickningar -check
Väldigt ömma bröstvårtor -check
På torsdag 3 veckor postop är det dags för första återbesök
Dock till en annan läkare (så jag slipper åka 30 mil)
Uskan
Kvinna ·
20 mar, 2017
Jag ska också opereras på torsdag! igår var jag inte alls nervös men nu när man trillat in på samma vecka börjar de bli lite nervöst. Drömde inatt att jag hade opererat mig och hade ingen smärta alls och lyfte armarna högt över huvudet utan problem, känns dock inte som att detta kommer va min verklighet efter operationen haha..
Uskan
Kvinna ·
20 mar, 2017
Då var det äntligen min tur :) inte många timmars sömn inatt och om en halvtimme bär det av till kliniken.
Hej! Jag ska också opereras i dag! Kl 13. SÅ himla nervös! Känns inte verkligt! Lite som en dröm.
Såklart ska det ösa ner snö på min operationsdag! Ska åka tåg sen gå 2km. Typiskt!
Sista duschen blev ju intressant, min tvål va slut så jag vart tvungen att ta ungarnas! haha! Så nu luktar jag typ godis.
Min sambo ska skjutsa ner mig till stationen. När jag vaknade så hade han skrivit ett meddelande att jag skulle lämna vår sons stövlar på dagis innan jag tog bussen. EH VA?! Snacka om hjärtinfartk (vi bor lite utanför stan så bussarna går inte så ofta). Ringde honom och sa att "men du skulle ju skjutsa mig", han hade så stressigt på jobbet så han hade glömt! Herregud.....vilken morgon!
Snart kommer han (hoppas jag) och sen blir det tåg till Stockholm 9.40 (hoppas jag) så jag har gott om tid på mig att vandra (i snön ) till kliniken! Håller väl ett öga här.....Lycka till Nillan! Vilken tid ska du opereras?
Uskan
Kvinna ·
20 mar, 2017
Uskan
Kvinna ·
20 mar, 2017
Sofia27
Kvinna ·
20 mar, 2017
Jag ska också opereras på torsdag! igår var jag inte alls nervös men nu när man trillat in på samma vecka börjar de bli lite nervöst. Drömde inatt att jag hade opererat mig och hade ingen smärta alls och lyfte armarna högt över huvudet utan problem, känns dock inte som att detta kommer va min verklighet efter operationen haha..
mammatill2.90
Kvinna ·
20 mar, 2017
Koks
Kvinna ·
20 mar, 2017
Kattmamma
Kvinna ·
20 mar, 2017
Koks
Kvinna ·
20 mar, 2017
Nillan
Kvinna ·
20 mar, 2017
Hej! Jag ska också opereras i dag! Kl 13. SÅ himla nervös! Känns inte verkligt! Lite som en dröm.
Såklart ska det ösa ner snö på min operationsdag! Ska åka tåg sen gå 2km. Typiskt!
Sista duschen blev ju intressant, min tvål va slut så jag vart tvungen att ta ungarnas! haha! Så nu luktar jag typ godis.
Min sambo ska skjutsa ner mig till stationen. När jag vaknade så hade han skrivit ett meddelande att jag skulle lämna vår sons stövlar på dagis innan jag tog bussen. EH VA?! Snacka om hjärtinfartk (vi bor lite utanför stan så bussarna går inte så ofta). Ringde honom och sa att "men du skulle ju skjutsa mig", han hade så stressigt på jobbet så han hade glömt! Herregud.....vilken morgon!
Snart kommer han (hoppas jag) och sen blir det tåg till Stockholm 9.40 (hoppas jag) så jag har gott om tid på mig att vandra (i snön ) till kliniken! Håller väl ett öga här.....Lycka till Nillan! Vilken tid ska du opereras?
PumaBaby
Kvinna ·
20 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
20 mar, 2017
Va roligt att det har gått så bra för oss alla!
O lycka till ni andra som ännu väntar på eran operation! Ni kommer inte att ångra er, kanske festa veckan som jag när ja hade som mest ont!
Men nu 20 dagar senare mår jag toppen!
Väntar bara spänt på att brösten ska mjukna lite mer o hänga till sig en aning mer.
Storleken är jag tyvärr lite missnöjd med...:(
I hela mitt liv har jag önskat mig en C Kupa, högst mindre D. O det är precis det jag fått..
Men tycker att dom är för små!! Nån mer som känner att ni vill ha större implantat?
Måste man stirra sig blind...visst jag har tänkt att gå ner lite i vikt o börja träna för att forma min kropp..men ännu större bröst har min hjärna ställt in sig på att jag borde ha!
Hjälp mig! :(
Bild finns i mitt galleri..
PumaBaby
Kvinna ·
20 mar, 2017
Shewolf72
Kvinna ·
20 mar, 2017
Va roligt att det har gått så bra för oss alla!
O lycka till ni andra som ännu väntar på eran operation! Ni kommer inte att ångra er, kanske festa veckan som jag när ja hade som mest ont!
Men nu 20 dagar senare mår jag toppen!
Väntar bara spänt på att brösten ska mjukna lite mer o hänga till sig en aning mer.
Storleken är jag tyvärr lite missnöjd med...:(
I hela mitt liv har jag önskat mig en C Kupa, högst mindre D. O det är precis det jag fått..
Men tycker att dom är för små!! Nån mer som känner att ni vill ha större implantat?
Måste man stirra sig blind...visst jag har tänkt att gå ner lite i vikt o börja träna för att forma min kropp..men ännu större bröst har min hjärna ställt in sig på att jag borde ha!
Hjälp mig! :(
Bild finns i mitt galleri..