PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
jhojho
Kvinna ·
20 mar, 2017
efilnickufecin
Kvinna ·
20 mar, 2017
Va roligt att det har gått så bra för oss alla!
O lycka till ni andra som ännu väntar på eran operation! Ni kommer inte att ångra er, kanske festa veckan som jag när ja hade som mest ont!
Men nu 20 dagar senare mår jag toppen!
Väntar bara spänt på att brösten ska mjukna lite mer o hänga till sig en aning mer.
Storleken är jag tyvärr lite missnöjd med...:(
I hela mitt liv har jag önskat mig en C Kupa, högst mindre D. O det är precis det jag fått..
Men tycker att dom är för små!! Nån mer som känner att ni vill ha större implantat?
Måste man stirra sig blind...visst jag har tänkt att gå ner lite i vikt o börja träna för att forma min kropp..men ännu större bröst har min hjärna ställt in sig på att jag borde ha!
Hjälp mig! :(
Bild finns i mitt galleri..
efilnickufecin
Kvinna ·
20 mar, 2017
Bytte tejp för första gången precis. Killen fick hjälpa mig, så svårt att se själv. Det blev bara två på ena och tre på andra och kompress då det va torkat blod på ärren. Hoppas dem inte kommer strula. Hur har era ärr sett ut när ni tog bort tejparna?
Kattmamma
Kvinna ·
20 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
20 mar, 2017
Bytte tejp för första gången precis. Killen fick hjälpa mig, så svårt att se själv. Det blev bara två på ena och tre på andra och kompress då det va torkat blod på ärren. Hoppas dem inte kommer strula. Hur har era ärr sett ut när ni tog bort tejparna?
PumaBaby
Kvinna ·
21 mar, 2017
Nillan
Kvinna ·
21 mar, 2017
jhojho
Kvinna ·
21 mar, 2017
Mio
Kvinna ·
21 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
21 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
21 mar, 2017
Jag opererade mig på ak i Gbg den 6 mars. Jag har haft jätteont knaprar oxykodein 2 om dagen men ny har jag börjat att trappa ner. Eftersom brösten blir breda med tung byst så skar kirurgen bort mycket 10 cm bakåt mot ryggen för att resultatet skulle bli bra. Men oj vilka fantastiska bröst det ser ut att bli. Är så nöjd. Är fortfarande lite rädd att när de tar bort tejpen på återbesöket i morgon så kanske det visar sig att det är infektion. Finns ju inga tecken på detta men man är så sårbar så man tror ju alltid det värsta. Är sjukskriven i tre veckor men ska ta semester en vecka till för det behöver jag. Något som jag sett är att det skiljer sig så mycket på hur fort man kvicknar till eller så beror det kanske på hur stort ingrepp det är. Undrar ibland vad det är för fel på mig när vissa både festar och jobbar veckan efter ;). Vill iallafall understryka att det bästa jag gjort är att operera mig förutom att få min son.
Tuttflickan
Kvinna ·
21 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
22 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
22 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
22 mar, 2017
Det kommer att bli bättre! Is i magen som folk talar om här. Efter dag 5 ungefär så började det bli bättre för mig, la dock in 350 cc bakom muskeln.
Det du går igenom går vi alla igenom, det har varit ett helvete!
Men nu är det över 20 dagar sen jag opererade mig o kan leva normalt igen. Förutom otroliga stickningar i brösten! Och ibland brinner dem..haha. så himla obehagligt!
Tror skarpt på att det är nerverna som letar sig tillbaka.
Har fortfarande ingen känsel i vänstra bröstet..hoppas att det kommer. Och tkr att mina är lite för hårda.
Har du kollat nått på dina bröst?
Jag hade så ont det första så orkade inte ens bry mig. Ville bara slita bort dom!
Men tro mig, du kommer inte att ångra dig!
Du kommer att bli så fin i dina nya bröst!
Ta hand om dig!! : D
jhojho
Kvinna ·
22 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
22 mar, 2017
Jenkan91
Kvinna ·
22 mar, 2017
mammatill2.90
Kvinna ·
22 mar, 2017
Hej på er brudar! Opererades i måndags och känner att nu orkar jag skriva här. Jag har så sjukt ont!!!! Har haft det hela tiden (ja det blir lite bättre med medecin men långt ifrån "bekvämt").
Helt handikappad är jag oxå. Sover jättedåligt (får jätteont i ryggen). Har inte ätit nåt på hela veckan...jisses. Behöver peppas nu!!!! Hur länge ska jag behöva gå såhär?! Brösten sitter bokstavligen uppe vid nyckelbenen men det var jag beredd på. Satte in 550cc och sköterskorna så att ju större desto ondare!
HJÄLP!
mammatill2.90
Kvinna ·
22 mar, 2017