PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Nillan
Kvinna ·
22 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
22 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
22 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
22 mar, 2017
Inte en chans att jag kan lägga mig på sidan än. Haha! Hatar bröstbandet! Åker upp i armhålorna och skaver som satan!!!! Tips på hur man kan göra det bekvämt?
DorisP
Kvinna ·
22 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
22 mar, 2017
Idag 6 dagar efter har jag haft min första helt "okej" dag. Jag orkade gå och titta i affärer i 4 h men fick efter det väldigt ont igen och fick ta en smärtstillande! Jag trodde aldrig att det skulle göra SÅHÄR ont men idag känns det värt det:)
Den värsta smärtan för mig har vart 1dm under högra armhålan har vart så öm och haft fruktansvärt ont där! Nu börjar det lätta lite.
Mina tuttar har mjuknat lite men är ju fortfarande hårda och sitter där de sitter så att säga! Haha ingen klyfta här inte!
Hej på er brudar! Opererades i måndags och känner att nu orkar jag skriva här. Jag har så sjukt ont!!!! Har haft det hela tiden (ja det blir lite bättre med medecin men långt ifrån "bekvämt").
Helt handikappad är jag oxå. Sover jättedåligt (får jätteont i ryggen). Har inte ätit nåt på hela veckan...jisses. Behöver peppas nu!!!! Hur länge ska jag behöva gå såhär?! Brösten sitter bokstavligen uppe vid nyckelbenen men det var jag beredd på. Satte in 550cc och sköterskorna så att ju större desto ondare!
HJÄLP!
Alma7
Kvinna ·
22 mar, 2017
Jag började sova på sidan i förra veckan typ, och det är såååå skönt!! Äntligen slipper man ryggont varje morgon! :)
Jag har fortfarande väldigt ömma bröstvårtor vid minsta lilla beröring, fler som har så?
Marie
Kvinna ·
22 mar, 2017
sarasthl
Kvinna ·
22 mar, 2017
jynx_
Kvinna ·
22 mar, 2017
Ni som lagt in i armhålan. Hur känns det när ni rör i ert bröstveck? Jag känner inlägget tydligt på mitt större bröst (har ett större och ett mindre just nu). Och är rädd att det är bygeln som orsakar det. Tog bort tejpen igår. Känner som en liten grop in. Jag blir helt nojig av sånt här! Vad kan det vara? Mailat kirurgen men han är så fåordig så tror inte jag får ett bra svar tillbaks. =/
Coffie
Kvinna ·
23 mar, 2017
Inte en chans att jag kan lägga mig på sidan än. Haha! Hatar bröstbandet! Åker upp i armhålorna och skaver som satan!!!! Tips på hur man kan göra det bekvämt?
PumaBaby
Kvinna ·
23 mar, 2017
jynx_
Kvinna ·
23 mar, 2017
Jenkan91
Kvinna ·
23 mar, 2017
mammatill2.90
Kvinna ·
23 mar, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
23 mar, 2017
Och där fick jag också bröstband !
Vildmusen
Kvinna ·
23 mar, 2017
mammatill2.90
Kvinna ·
23 mar, 2017
Och där fick jag också bröstband !
Varför bröst band?
Vildmusen
Kvinna ·
23 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
23 mar, 2017
Fick ni några direktiv om vad som gäller om att sova på sidan?