PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Tuttflickan
Kvinna ·
27 mar, 2017
Tuttflickan
Kvinna ·
27 mar, 2017
Hej! Mina läker på fint MEN högerbröstet är så mkt högre än vänster vilket gör att de ser helt olika ut (i mina ögon är skillnaden extrem eftersom jag stirrar på det..) min kirurg sa att de inte var någon fara på mitt återbesök men jag undrar ändå om någon som haft liknande? Att de "ramlar ner" olika och hur lång tid kan det ta i så fall? Har även lite nypamärtor i högra bröstet och armen så det verkar som läkningen på mina godingar skiljer sig helt åt :( haft symmetriska lika stora lika dana tuttar alltid innan och förväntar mig självklart att de ska förbli så igen fast större då såklart (livrädd att högra inte kommer sjunka ner!!:(((((( )
Sen det dära med bh! Jg ska ha bygel så länge som möjligt och rekommenderades använda bygel bikini men verkar inte kunna hitta någon snygg i min (vad jag tror det kommer bli) storlek (70E eller F). Någon som dessutom har tips på en BRA bh att gå över till efter "tortyren"?
Här är en till med 2 helt olika bröst. Ett som är större och mer underpol. Hoppas av hela mitt hjärta att det blir bättre. Jag hade liten skillnad innan och la i 50 mer i det andra, men nu är det lilla som är större. Är det bygelbikini vi från citadell måste ha?
sarasthl
Kvinna ·
27 mar, 2017
Shewolf72
Kvinna ·
27 mar, 2017
Opereras nu på tisdag 28 mars på citadellkliniken och ska lägga in 320-355cc demi eller full profil! Någon mer som opereras då?
DorisP
Kvinna ·
27 mar, 2017
mammatill2.90
Kvinna ·
28 mar, 2017
Snart är det bikinisäsong för tvillingarna ;) tänkte kolla med er om ni också kan känna implantatet i underkant? Jag tror det är det jag känner iaf.. det är som en bubbel-aktig känsla ungefär. När man trycker så ploppar det tillbaka liksom :p skitsvårt att förklara haha!!
sarasthl
Kvinna ·
28 mar, 2017
Opereras nu på tisdag 28 mars på citadellkliniken och ska lägga in 320-355cc demi eller full profil! Någon mer som opereras då?
Hej sarasthl
Ja jag opereras kl 11,30 imorgon i Strömstad och jag börjar bli riktigt nervös nu , hur känns det för dej ?
Shewolf72
Kvinna ·
28 mar, 2017
Shewolf72
Kvinna ·
28 mar, 2017
Hej sarasthl
Ja jag opereras kl 11,30 imorgon i Strömstad och jag börjar bli riktigt nervös nu , hur känns det för dej ?
Va kul!! :) Ska vara där 11 så opereras lite senare. Jag bara väntar ut tiden nu... kan inte sova mer! Spännande!!!!
Tuttflickan
Kvinna ·
28 mar, 2017
Kattmamma
Kvinna ·
28 mar, 2017
Nillan
Kvinna ·
28 mar, 2017
Lycka till ni som ska opereras! Hoppas att det ska gå bra för er! :)
Jag känner inte mina inlägg där nere än, dock är det överpool och dessutom större på höger än vänster, ser fram emot att det ska sjunka ner!
Fler än jag som har ont i armarna/en arm? Jag kan i princip sträcka upp vänster utan problem men högerarmen är knepigare, det stramar liksom när man stretchar typ och går knappt få upp rakt och högt, gör en övning jörg visar mig men ibland känns de som ett band ska smälla därinne haha...
Sen undrar jag, man är ju nellad på bh och bikinisar men när det kommer till BH, någon som kan länka vilken typ av bh de gått över till efter tortyren? Letat och letat men vet inte vad jag kollar efter riktigt. Vet stt det ska vara bygel med hellre för stor kupa än för liten, men det finns höga byglar och låga byglar, minimizer kupor och tygkupor eller vadderade? Blir inte klok. Tacksam för tips!
Tuttflickan
Kvinna ·
28 mar, 2017
Någon mer som inte känner dig nöjd med strl? Inte för att jag tror att det hade fått plats med mer just nu, men "resultatet" av strl just nu är inte vad jag förväntat mig. Är ju ännu bara inne på dag 6 sen op så kan ju inte säga ngt om resultat än.. kommer nog göra om dom om några år, garanterat haha
Estet
Kvinna ·
28 mar, 2017
Tuttflickan
Kvinna ·
28 mar, 2017
Lycka till ni som ska opereras! Hoppas att det ska gå bra för er! :)
Jag känner inte mina inlägg där nere än, dock är det överpool och dessutom större på höger än vänster, ser fram emot att det ska sjunka ner!
Fler än jag som har ont i armarna/en arm? Jag kan i princip sträcka upp vänster utan problem men högerarmen är knepigare, det stramar liksom när man stretchar typ och går knappt få upp rakt och högt, gör en övning jörg visar mig men ibland känns de som ett band ska smälla därinne haha...
Sen undrar jag, man är ju nellad på bh och bikinisar men när det kommer till BH, någon som kan länka vilken typ av bh de gått över till efter tortyren? Letat och letat men vet inte vad jag kollar efter riktigt. Vet stt det ska vara bygel med hellre för stor kupa än för liten, men det finns höga byglar och låga byglar, minimizer kupor och tygkupor eller vadderade? Blir inte klok. Tacksam för tips!
Jag känner samma sak när jag sträcker höger armen uppåt och åt sidan. Som om något tar emot, gör inte ont men obehagligt. Hoppas det försvinner snart.
Har ochså stor överpol fortfarande och just nu ser tuttarna enorma ut från sidan när jag är naken, men det lägger sig väl. Är ju nya fortfarande :)
Jag tänker mig en trekants bikini, vet inte vilka råd era kliniker gett men jag behöver inte använda bygel när brösten lagt sig på plats :)
mammatill2.90
Kvinna ·
28 mar, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
28 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
28 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
28 mar, 2017
Lagt upp bild på mina 4 veckors. Börjar äntligen se bättre ut. Börjar känna mig nöjd. Tyckte det var alldeles för stort först. Dom har mjuknat och känns dom "riktiga" bröst nästan iallafall :)
DorisP
Kvinna ·
28 mar, 2017
Min tuttar är också olika. Hö har sjunkit mer och är mycket snyggare. Vä hänger lite över implantatet. Inte snyggt men jag räknar med att det rättar till sig. Vä har hela tiden varit lite efter i läkningen.