PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Vildmusen
Kvinna ·
25 feb, 2017
jhojho
Kvinna ·
26 feb, 2017
Lua31
Kvinna ·
26 feb, 2017
Det är snart en vecka kvar till op och jag har drabbats av ryggskott! Vilken tajming! Det bara måste släppa. Skit, skit, skit! Kan stå, gå och ligga. Sitta är döden.
Jag kommer göra förändringar i livet. Har misshandlat kroppen nog och låtit den förfalla sen barnen kom.
Vildmusen
Kvinna ·
26 feb, 2017
Var på konsultation idag (25feb) och fick en tid redan 6 mars!! Ska opereras på plastikakademin i linköping. Är sjukt taggad! Längtat såå länge att detta skulle bli av, och nu äntligen!!:)
jhojho
Kvinna ·
26 feb, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
26 feb, 2017
Ja, verkligen! jag var beredd att vänta i månader tills jag fick en tid så blev så överraskad att det fanns en tid redan nästa måndag! Tre veckor är ju inte lång tid heller, de går fort! (Hoppas jag;)
aleexis
Kvinna ·
26 feb, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
26 feb, 2017
Ååh imorgon är det äntligen min tur! Klockan 8.00 har jag min op tid! :D
Coffie
Kvinna ·
26 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
26 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
26 feb, 2017
Det glädjer mig att denna tråd blivit hyfsad stor nu! : D Så spännande att följa alla!
Jag har provat ristest i 4 olika bh'ar..först i en enkel spets bh, sen en sport bh, vadderad bygel bh och ikke vadderad bh.
Tycker att allt blir väldigt ihop tryckt om man använder bygel bh över huvudtaget när man gör ristestet..
Så en söm lös sport bh är att rekommendera! : D
Ni som ska förstora era bröst nu som jag. Har ni även tänkt ändra på något Annat i era liv? Typ matvanor? Om nån som jag har love handels som jag verkligen hatar. O lite muffins mage efter graviditeten? : )
Synd att alla inte bodde i närheten av varandra. Skulle varit super kul o träffas en gång i veckan o upptaget varandra, ge varandra råd, motionera osv.
Vill bara säga att jag är stomt över er alla! Att ni alla verkar vara väldigt säkra på era val. Och jag hoppas innerligt att ni slipper komplikationer och får snygga bröst som ni drömt om! : D
2barnsmamma87
Kvinna ·
26 feb, 2017
Lua31
Kvinna ·
26 feb, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
27 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
27 feb, 2017
Lycka till med operationen! : D
På onsdag är det min tur...herre gud!
Så imorn blir det att storstäda huset, handla och byta sängkläder.
Va gulligt av din sambo o ge dig pengar till nya kläder. : D
mammatill2.90
Kvinna ·
27 feb, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
27 feb, 2017
Florence
Kvinna ·
27 feb, 2017
Vildmusen
Kvinna ·
27 feb, 2017
Hjääälp! Har åkt på magsjuka och ska opas på Tors :-( kan man ha mer otur :-(((
Gammbeno
Kvinna ·
27 feb, 2017
Det är snart en vecka kvar till op och jag har drabbats av ryggskott! Vilken tajming! Det bara måste släppa. Skit, skit, skit! Kan stå, gå och ligga. Sitta är döden.
Jag kommer göra förändringar i livet. Har misshandlat kroppen nog och låtit den förfalla sen barnen kom.