PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Spigg
Kvinna ·
27 feb, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
28 feb, 2017
Lua31
Kvinna ·
28 feb, 2017
Hjääälp! Har åkt på magsjuka och ska opas på Tors :-( kan man ha mer otur :-(((
Lua31
Kvinna ·
28 feb, 2017
mammatill2.90
Kvinna ·
28 feb, 2017
Fyfan för magsjuka! !
Vet inte hur det funkar men magsjuka kan väl ligga i ganska länge man har otur? Så länge man har symptom?
Nu börjar jag bli nervös..ska operera mig imorgon kl. 12.00 på clinic strömstad..vaknade två inatt o var helt tankspridd.
Vad har jag gett mig in på? Allt är betalt..storleken är vald..även placering...varför är man så nervös? : (
Är så rädd för narkosen..o tänkt om dom blir skitfula! Snälla peppa mig till bättre tankar!
2barnsmamma87
Kvinna ·
28 feb, 2017
Ring kliniken med en gång. Helt säker på att de måste ge dig ny tid. Jättetråkigt! Krya på dig!
PumaBaby
Kvinna ·
28 feb, 2017
jynx_
Kvinna ·
28 feb, 2017
Tjej82
Kvinna ·
28 feb, 2017
rosa
Kvinna ·
28 feb, 2017
Fyfan för magsjuka! !
Vet inte hur det funkar men magsjuka kan väl ligga i ganska länge man har otur? Så länge man har symptom?
Nu börjar jag bli nervös..ska operera mig imorgon kl. 12.00 på clinic strömstad..vaknade två inatt o var helt tankspridd.
Vad har jag gett mig in på? Allt är betalt..storleken är vald..även placering...varför är man så nervös? : (
Är så rädd för narkosen..o tänkt om dom blir skitfula! Snälla peppa mig till bättre tankar!
Dottie
Kvinna ·
28 feb, 2017
Lilltutt
Kvinna ·
28 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
28 feb, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
28 feb, 2017
jhojho
Kvinna ·
28 feb, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
28 feb, 2017
Neeej. Testa att dricka 1 msk potatismjöl och 2 dl vatten blandat
Uskan
Kvinna ·
28 feb, 2017
Tack! De blir 350 cc MP är jag rätt säker på. :)
Än så länge...kanske ändrar mig imorgon!
Spigg
Kvinna ·
01 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
01 mar, 2017
Nu har jag gjort min op! :D Över förväntan nu efter. Knappt ont eller tryck i bröstet. Åt med god aptit 20 min efter jag vaknat. En timme efter uppvaknande säger sköterskan att jag är klar för att åka hem. Det jag ser av brösten ser mkt bra ut.
Skööönt!
Gissar att jag får mer ont imorn då lokalbedövning en släppt eftersom jag känner mig alldeles avdomnad i armhålorna.
Gammbeno
Kvinna ·
01 mar, 2017
Jag är så velig! Bestämde mig vid konsultationen för 425cc, men nu när det börjar närma sig funderar jag på om jag inte ska ta lite till, kanske 450cc.. Jag har 75b nu innan operation. Så svårt att veta hur stora de blir. Har testat med rispåsar i olika toppar/bhar.. Är det fler som velar när det börjar närma sig? :)