PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Uskan
Kvinna ·
01 mar, 2017
Uskan
Kvinna ·
01 mar, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
01 mar, 2017
Hjääälp! Har åkt på magsjuka och ska opas på Tors :-( kan man ha mer otur :-(((
Neeej. Testa att dricka 1 msk potatismjöl och 2 dl vatten blandat
Tack för omtanken! Som av ett mirakel så har jag blivit mycket piggare idag och kan äta som vanligt. Inga symtom sedan igår em.
Stort lycka till imorgon!!!
Åhhh, lycka till imorgon. Allt har varit SUPERBRA här idag, verkligen!
Spigg
Kvinna ·
01 mar, 2017
Oj, jag mår oförskämt bra nu6 1/2 timma efter op, meeen det kanske kommer. Känns som en rejäl träningsvärk bara. Så nöjd (av det jag ser) med storleksvalet. Sen lade kirurgen dom framför muskeln då jag inte ville göra ett ankarlyft. Har polytech 835 cc. *Lycklig*
PumaBaby
Kvinna ·
01 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
01 mar, 2017
mammatill2.90
Kvinna ·
01 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
01 mar, 2017
Härligt att det gått bra för er :) jag lyfte nyss toalocket och börja grina för det kändes som att muskeln hoppa ur bröstet.. känner mig totalt handlingsförlamad x)
Gammbeno
Kvinna ·
01 mar, 2017
Lua31
Kvinna ·
01 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
01 mar, 2017
Låter lugnande och glädjande att så många verkar må bra o verkar nöjda första timmarna efter. Hoppas ni känner likadant imorgon :)! Peppa oss andra!
Lua31
Kvinna ·
01 mar, 2017
Låter lugnande och glädjande att så många verkar må bra o verkar nöjda första timmarna efter. Hoppas ni känner likadant imorgon :)! Peppa oss andra!
Jag mår fortfarande bra 11 timmar efter op. Spänner lite bara. Kommer inte ta nåt Morfin (har inte gjort det alls) utan bara Alvedon till natten. Det lokalbedövande medlet har gått ur nu men jag har inte ont. Pepp, pepp!
Spigg
Kvinna ·
01 mar, 2017
Jag mår fortfarande bra 11 timmar efter op. Spänner lite bara. Kommer inte ta nåt Morfin (har inte gjort det alls) utan bara Alvedon till natten. Det lokalbedövande medlet har gått ur nu men jag har inte ont. Pepp, pepp!
Härligt!! Hur känns det? Har du kunnat ta en liten titt? Vad tycker du om storleken?
PumaBaby
Kvinna ·
02 mar, 2017
Sofia27
Kvinna ·
02 mar, 2017
Är det någon som börja vara nervös? Rädd för att bli missnöjd? Men man måste ju bara lura på att fom kan sin sak..
Jenkan91
Kvinna ·
02 mar, 2017
Spigg
Kvinna ·
02 mar, 2017
Jag fick bröstband!
Placerade du dina bakom eller framför?
Jag har mina bakom. Säger bara fyfan rent ut sagt. Nu är jag inte så kaxig längre...känns verkligen som om jag blivit överkörd av en traktor...har så jädra ont. Dom e svullna. Men inte röda. Knappt nått blod på kompresserna...
Har sovit högst två Tim inatt..well hoppas de ger sig och att jag snart kan börja njuta av nya bröst ist! Just nu vill jag bara slita av dom och mitt hår!
Vad fick ni för smärtstillande? Jag fick bara Tramadol som ska kombineras med typ alvedon. Dom e bra..men känns som om ja skulle behöva något starkare på natten o på morgonen...
Ska ringa kliniken senare idag o höra med dem om det går att ordna!
Vildmusen
Kvinna ·
02 mar, 2017
Jag är så velig! Bestämde mig vid konsultationen för 425cc, men nu när det börjar närma sig funderar jag på om jag inte ska ta lite till, kanske 450cc.. Jag har 75b nu innan operation. Så svårt att veta hur stora de blir. Har testat med rispåsar i olika toppar/bhar.. Är det fler som velar när det börjar närma sig? :)
2barnsmamma87
Kvinna ·
02 mar, 2017
DorisP
Kvinna ·
02 mar, 2017
Då ligger man på uppvak då och allt har gått bra :-)
Tack för omtanken! Som av ett mirakel så har jag blivit mycket piggare idag och kan äta som vanligt. Inga symtom sedan igår em.
Stort lycka till imorgon!!!