Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
tjejen-medbobis
Kvinna ·
06 apr, 2012
veligtillsnu
Kvinna ·
06 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
06 apr, 2012
citadellisa: ja precis så är det för mig med ,fick ingen info om det .
Tack för ditt svar:)
pre-tty
Kvinna ·
08 apr, 2012
Jag opererar mig den 19 april på kkab, omop till större. Taggar så sjuuuukt! 👍
Sillis
Kvinna ·
10 apr, 2012
snuttefian
Kvinna ·
10 apr, 2012
ingen på torsdag som mig ???? :)
Anonym användare
10 apr, 2012
Fredag den 13 april kl. 10.30 ska jag infinna mig på Laser & Estetik Stockholm. Då är det dags för mig! Längtar så!!!
Daeva
Kvinna ·
10 apr, 2012
Anonym användare
10 apr, 2012
Daeva: Hur pass ont har du? Jag kommer baa va sjukskriven en vecka enligt läkaren behövs inte mer då jag jobbar på kontr. Dock vill jag ju inte gå dit och ha ont?! :p
Daeva
Kvinna ·
10 apr, 2012
Jag fick också bara en vecka eftersom jag studerar, det räknades som kontorsjobb. Men så länge jag tar citodon regelbundet så är det ingen fara, är bara om jag inte tar i tid eller om jag tar alvedon istället som det blir jobbigt :p Och så länge du inte behöver sitta med armarna högt upp så tror jag inte du kommer vara besvärad alls :)
Det är ingen konstant värk jag har utan det känns mer som att muskelfästena håller på att slitas av, härligt :p
Vore dock skönt om smärtan kunde släppa helt snart.
Anonym användare
10 apr, 2012
Juli11
Man ·
11 apr, 2012
Orkidé83
Kvinna ·
11 apr, 2012
Jo jag ;-) fast du kanske menade på samma klinik som dig? Jag ska opa mig på eftermiddagen på Citadellkliniken Cosmo ;-) ! Vilken storlek och märke har du bestämt dig för? :-)
snuttefian
Kvinna ·
11 apr, 2012
Jo jag ;-) fast du kanske menade på samma klinik som dig? Jag ska opa mig på eftermiddagen på Citadellkliniken Cosmo ;-) ! Vilken storlek och märke har du bestämt dig för? :-)
Åh vad kul! Lycka till :D
tyvär blev min op framflyttad till 2 maj. Men det blir allergan soft. närmare 450 cc. bestämmer HELT på op dagen, Men 450 , så länge inte örjan säger ngt annat så att säga ^^
Anonym användare
11 apr, 2012
Neeej... Skulle ha opererats imorgon 12/4 men väcktes imorse av att telefonen ringer och Proforma meddelar att Örjan blivit pappa inatt vilket innebär att det det blir uppskjutet en vecka. Kul för han men jäkligt jobbigt att ställa om sig mentalt samt krångel med semester som är lagd och inte går att ändra... Visste ju att det eventuellt skulle hända men det känns såklart tungt och så himla TYPISKT!!!
Undrar bara ifall han kan skriva ett intyg på sjukskrivning så jag har något underlag till min chef??!!
Och om de kanske ger någon form av kompesation??!!! Vill ju inte va besvärling men jag förlorar ganska mycket på att det inte blev som det var tänkt.... Vad ska jag göra??!!
Juli11
Man ·
11 apr, 2012
Vad trist för er som får op flyttade. Var livrädd för det själv och skämtade med Örjan om det på op-dagen. Att han kanske skulle överge mig där inne. Det är ju självklart svårt att veta när man ska föda barn och det är svårt att avboka 1 månad innan och en månad efter men någon slags kompensation kan man ju tänka då ni tagit ledigt etc.
boobiesvidern
Kvinna ·
11 apr, 2012
Hej.
jag fick tid den 3 maj men nu blev det ett återbud och jag fick tiden den 18 april istället🙂
Det är bara det att jag inte vet vilken storlek på imp som jag ska ha.
Någon hjälp mig.
Jag vill ha lite Natasha bröst tror att jag ska ant lägga 375 cc el 400cc Mentor coh1 mjuka. Eller tycker ni att jag ska ha coh2???
Bild på Natasha har jag på min sida!!! kolla in och säg vad ni tycker!!!
Nu blev jag nervös vad ska jag välja??
Nu ska mina PIP ut😀
Hjälp mig att bestämma
kram
sandra1987
Kvinna ·
11 apr, 2012
Neeej... Skulle ha opererats imorgon 12/4 men väcktes imorse av att telefonen ringer och Proforma meddelar att Örjan blivit pappa inatt vilket innebär att det det blir uppskjutet en vecka. Kul för han men jäkligt jobbigt att ställa om sig mentalt samt krångel med semester som är lagd och inte går att ändra... Visste ju att det eventuellt skulle hända men det känns såklart tungt och så himla TYPISKT!!!
Undrar bara ifall han kan skriva ett intyg på sjukskrivning så jag har något underlag till min chef??!!
Och om de kanske ger någon form av kompesation??!!! Vill ju inte va besvärling men jag förlorar ganska mycket på att det inte blev som det var tänkt.... Vad ska jag göra??!!
sandra1987
Kvinna ·
11 apr, 2012
Juli11
Man ·
11 apr, 2012
citadellisa: ja precis så är det för mig med ,fick ingen info om det .
Tack för ditt svar:)