Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

04 feb, 2012

Vi som ska opereras i april 2012!

Bröstförstoring

Nu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)

520

Sortera efter

Anonym användare

17 apr, 2012

Hur går det för alla? På måndag är det min tur och jag är såååå nervös.

Men samtidigt så förväntansfull :)

Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

17 apr, 2012

Min tur på måndag med å jag känner precis som du ;) på måndag kl 8.00 YES!
Gilla

Anonym användare

17 apr, 2012

Se om vi ses på måndag då :)

Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

17 apr, 2012

Ja. Chansen finns ju =) känner du dej väl förberedd nu?
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

17 apr, 2012

Ingen som ska opas på Citadell den 30e? :)

Gilla

Anonym användare

17 apr, 2012

Ja jag känner mig så redo är egentligen mer rädd för smärtan efter än själva operationen :-)
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

17 apr, 2012

Jag känner oxå att smärtan e lite skrämmande. Eller ganska mycket skrämmande faktiskt. När ska du va där?
Gilla

Anonym användare

17 apr, 2012

10 och sen var op efter lunch någon gång!!! -ahhhhh snart dags!! Sjuk känsla när man velat nåt så himla Länge och snart är det äntligen dags!!
Gilla

Anonym användare

17 apr, 2012

HEJ jag ska operera mig onsdag 24april på Proforma någon mera???
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

17 apr, 2012

blimedbröst skrev:
10 och sen var op efter lunch någon gång!!! -ahhhhh snart dags!! Sjuk känsla när man velat nåt så himla Länge och snart är det äntligen dags!!
Jag ska ju va där 8 men vet inte op tiden, ringde du å kollade det eller?
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

17 apr, 2012

lindha skrev:
HEJ jag ska operera mig onsdag 24april på Proforma någon mera???
24e april e på TISDAG, inte onsdag ;)
Gilla

boobieJ

Kvinna ·

18 apr, 2012

HJÄLP, imorgon är det dags för mig :D Nervositeten har dock inte kommit till 100% än tror jag, blir nog värre ikväll..

Gilla

Wendy

Kvinna ·

18 apr, 2012

Jag genomgick op i måndags 16/4! Förstoring+ minskning/lyft av vårtgårdarna! Hur har ni andra det? Iduns- hur gick det sen för dig? Låter ju inte alls roligt!!
Gilla

snuttefian

Kvinna ·

18 apr, 2012

Bobbiej. Då är vi två!! Usch fy och blä hur nervös jag kommer vara ikväll/imorgon ;P. Har redan börjat pirra lite när man tänker på det och inser LITE att det är dags om en dag. men fattar det INTE riktigt än?? kanske inte är helt förberedd?? eller ngn som känner som jag?

Gilla

Natural

Kvinna ·

18 apr, 2012

opererade mig i måndags på citadell. visst gör det himla ont men jag skulle gjort om det alla dagar i veckan :D lycka till på er!! 

Gilla

boobieJ

Kvinna ·

18 apr, 2012

Snuttefian: Nädu, jag har nog inte heller riktigt fattat det än faktiskt :P Tror inte att jag kommer förstå helt förens jag ligger där på uppvaket med mina nya boobies :D

Gilla

Daeva

Kvinna ·

18 apr, 2012

Här rullar det väl på, är 16 dagar sedan min op nu. Gör fortfarande en del ont men klarar mig utan smärtstillade större delen av dygnet och jag har börjat ta promenader på motionsband så känns skönt att kunna komma igång och röra på kroppen lite igen :)

Och ÄNTLIGEN så kan jag sova på sidan korta studer <3

kl

Läste tidigare i tråden ang tvätt och så. Jag fick en blankett skickad via mail samt att de även sa i telefon att jag skulle tvätta kroppen med Descutan kvällen innan op samt både kropp och hår på morgonen samma dag som op.

Och jag önskar alla som har op på G ett stort lycka till :D

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

18 apr, 2012

blimedbröst: Jag ska operera mig hos peter på citadell den 11 juni =)

Gilla

Natta-patta

Kvinna ·

18 apr, 2012

9 dagar kvar te op:) hihi Aaaaasnervös nu men bli kuul
Gilla

Trinna

Kvinna ·

18 apr, 2012

Hej hej! Hoppar hit från maj-tråden. Fick nämligen tid på tis den 24e ist för den 15/5. Känns jättebra då det passar bättre både tidsmässigt med familjen o jobbet! Jag ska lägga in 400, delvis bakom, genom armhålan hos Tuve Mårtensson på citadell.com Hur går det för er som redan hunnit opereras? :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem