Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
Anonym användare
17 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
17 apr, 2012
Anonym användare
17 apr, 2012
Se om vi ses på måndag då :)
Citadellisa
Kvinna ·
17 apr, 2012
LittleMom
Kvinna ·
17 apr, 2012
Ingen som ska opas på Citadell den 30e? :)
Anonym användare
17 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
17 apr, 2012
Anonym användare
17 apr, 2012
Anonym användare
17 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
17 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
17 apr, 2012
boobieJ
Kvinna ·
18 apr, 2012
HJÄLP, imorgon är det dags för mig :D Nervositeten har dock inte kommit till 100% än tror jag, blir nog värre ikväll..
Wendy
Kvinna ·
18 apr, 2012
snuttefian
Kvinna ·
18 apr, 2012
Bobbiej. Då är vi två!! Usch fy och blä hur nervös jag kommer vara ikväll/imorgon ;P. Har redan börjat pirra lite när man tänker på det och inser LITE att det är dags om en dag. men fattar det INTE riktigt än?? kanske inte är helt förberedd?? eller ngn som känner som jag?
Natural
Kvinna ·
18 apr, 2012
opererade mig i måndags på citadell. visst gör det himla ont men jag skulle gjort om det alla dagar i veckan :D lycka till på er!!
boobieJ
Kvinna ·
18 apr, 2012
Snuttefian: Nädu, jag har nog inte heller riktigt fattat det än faktiskt :P Tror inte att jag kommer förstå helt förens jag ligger där på uppvaket med mina nya boobies :D
Daeva
Kvinna ·
18 apr, 2012
Här rullar det väl på, är 16 dagar sedan min op nu. Gör fortfarande en del ont men klarar mig utan smärtstillade större delen av dygnet och jag har börjat ta promenader på motionsband så känns skönt att kunna komma igång och röra på kroppen lite igen :)
Och ÄNTLIGEN så kan jag sova på sidan korta studer <3
kl
Läste tidigare i tråden ang tvätt och så. Jag fick en blankett skickad via mail samt att de även sa i telefon att jag skulle tvätta kroppen med Descutan kvällen innan op samt både kropp och hår på morgonen samma dag som op.
Och jag önskar alla som har op på G ett stort lycka till :D
Trollmamma
Kvinna ·
18 apr, 2012
blimedbröst: Jag ska operera mig hos peter på citadell den 11 juni =)
Natta-patta
Kvinna ·
18 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
18 apr, 2012
Hur går det för alla? På måndag är det min tur och jag är såååå nervös.
Men samtidigt så förväntansfull :)