Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
Trinna
Kvinna ·
19 apr, 2012
Anonym användare
19 apr, 2012
pre-tty
Kvinna ·
19 apr, 2012
boobieJ
Kvinna ·
20 apr, 2012
Då var man opad igår då :D Mår nästan oförskämt bra.. Hade ställt in mig på det absolut värsta och fick en positiv överraskning ^^ Behöver inte ens ta några smärtstillande såhär 24h senare. När dom kom med tabletter första gången ca 5 timmar efter op frågade jag om jag verkligen var tvungen att ta dem för att jag absolut inte kände behov för det :P Men dom tyckte att dom doser dom gav mig där skulle jag iallafall ta, men nu när jag är hemma sa dom att det räcker med alvedon och eventuellt tradolan till nätterna om de behövs :)
Vanessa88
Kvinna ·
20 apr, 2012
Men gud vad skönt! =) hoppas de håller i sig.
Trinna
Kvinna ·
20 apr, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
20 apr, 2012
Jepp jag. =) Av peter den 11 juni =)
boobiesvidern
Kvinna ·
20 apr, 2012
Jepp jag. =) Av peter den 11 juni =)
Jag gjorde min operation på citadellkliniken Cosmo. Kolla in mina bilder som jag la ut idag och säg vad du tycker.
Det var Jörg Bohn som gjorde dem.
Jag är förhoppningsvis nöjd om svullnaden lägger sig ner.
Har dock inte allt för ont så det är skönt
kram
Trinna
Kvinna ·
20 apr, 2012
Anonym användare
20 apr, 2012
Superfina!! Dock 'r jag rädd att jag kommer få riktigt ont pga av att de går bakom muskeln, de osm inte har såå ont har framför eller opererats tidigare... Ahhh tre dagar kvar :D
kakmonster
Kvinna ·
21 apr, 2012
Jag ska också vara där klockan 8. Jag är mest nervös för att må illa efter narkosen och sen att de kommer bli för stora! Jag funderar på att prova 325 mx istället för 380 mp. Jag har mailat Cosmo om att få prova de båda, men han har inte svarat på mitt mail på flera dagar nu. Svarar han er snabbt?
Det kan bero på att jag frågade om han gör en framflytt vid komplikationer.. för säkerhets skull frågade jag om han menade subglandulär placering, och detta har han alltså inte svarat på.
Citadellisa och Blimedbröst, är ni inte oroliga för komplikationer som db och muskelpåverkan? Jag är sjukt nervös för det...
Citadellisa
Kvinna ·
21 apr, 2012
Anonym användare
21 apr, 2012
kakmonster
Kvinna ·
22 apr, 2012
OMG OMG OMG, shit jag har varit hispig och nervös hela dagen. Om några timmar vaknar jag upp med ett par helt andra kroppsdelar än jag hade en timme före.
Jag är rädd att typ börja gråta av nervositet precis innan jag lägger mig på op:bordet.
ville inte skriva något speciellt, bara att det känns så overkligt, nu är det på riktigt!
smålandstös
Kvinna ·
23 apr, 2012
Jag ska opa mig på onsdag, fattar inte det heller. Börjar bli nervös och undrar om jag precis som du "kakmonster" kommer att gråta av nervositet.
Lycka till!
Wendy
Kvinna ·
23 apr, 2012
Anonym användare
23 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
23 apr, 2012
Anonym användare
23 apr, 2012
kakmonster