Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
Trinna
Kvinna ·
23 apr, 2012
Anonym användare
23 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
23 apr, 2012
Anonym användare
23 apr, 2012
Dlokz
Kvinna ·
23 apr, 2012
På fredag är det konsultation, börjar bli nervös.
Kommer få åka dit själv. Känns skönt dock så kan ingen påverka mitt beslut om storlek. Kan någon berätta lite mer om vad som sägs och om man får "testa" sin storlek på något sätt?
Citadellisa
Kvinna ·
23 apr, 2012
Anonym användare
23 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
23 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
23 apr, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
23 apr, 2012
Jepp jag. =) Av peter den 11 juni =)
Jag gjorde min operation på citadellkliniken Cosmo. Kolla in mina bilder som jag la ut idag och säg vad du tycker.
Det var Jörg Bohn som gjorde dem.
Jag är förhoppningsvis nöjd om svullnaden lägger sig ner.
Har dock inte allt för ont så det är skönt
kram
När svullnaden lagt sig blir du nog nöjd =) Det ser ju jätte bra ut redan nu =) Va skönt att du inte har så ont =) Jag längtar till min operation men det e ett tag kvar för den =( Men de e ju kända på cosmo för att få snygga resultat med all rätt =)
Trinna
Kvinna ·
23 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
23 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
23 apr, 2012
Anonym användare
23 apr, 2012
kakmonster
Kvinna ·
23 apr, 2012
Anonym användare
24 apr, 2012
kakmonster
Kvinna ·
24 apr, 2012
Anonym användare
24 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
24 apr, 2012
kakmonster
Kvinna ·
24 apr, 2012
Jag ska opereras av Tuve imorgon em.
Vet inte om det är nerverna, eller för att mannen varit dålig i magen (laktos-problem förhoppningsvis), eller rädslan för magsjuka som gör mig lite bubblig... :-(