Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

04 feb, 2012

Vi som ska opereras i april 2012!

Bröstförstoring

Nu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)

520

Sortera efter

Trinna

Kvinna ·

23 apr, 2012

Jag ska opereras av Tuve imorgon em.

Vet inte om det är nerverna, eller för att mannen varit dålig i magen (laktos-problem förhoppningsvis), eller rädslan för magsjuka som gör mig lite bubblig... :-(

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2012

Nu är jag opererad. Har ganska ont men skönt att det är över :-) Alla är så gulliga och hjälpsamma. Hur mår ni andra? Och ni som op för ett tag sen?
Gilla

Trinna

Kvinna ·

23 apr, 2012

Blimedbröst: Har dålig koll, vad la du in?
Gilla

Anonym användare

23 apr, 2012

380cc la jag in. Var orolig att det skulle bli för stort men det känns så bra :-)
Gilla

Dlokz

Kvinna ·

23 apr, 2012

På fredag är det konsultation, börjar bli nervös.
Kommer få åka dit själv. Känns skönt dock så kan ingen påverka mitt beslut om storlek. Kan någon berätta lite mer om vad som sägs och om man får "testa" sin storlek på något sätt?

Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

23 apr, 2012

Jag börjar få riktigt ont nu å trycket ökar. Annars Mår jag bra. Lite illamående som kommer över mej ibland. Sänker huvudet å det hjälper men usch inte skönt för brösten. Delar rum å det e otroligt skönt. Supergo tjej. Å jag e så nöjd över val av storlek än så länge =) Tack Tuve ;)
Gilla

Anonym användare

23 apr, 2012

Ja okej delar ni rum. Jag har eget rum. Mår oxå illa till och från men fick mer smärtstillande nu. Lite orolig över hemresan i morrn :S Hoppas det ska gå bra!! :-)
Gilla

Trinna

Kvinna ·

23 apr, 2012

Nån som vet om man kan opereras/sövas om man är lite dålig i magen, mår illa o har 0,5 grader mer än vanligt i temp? Mått dåligt hela dagen o är nu orolig att det inte blir av... :-(
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

23 apr, 2012

Kan ju va nerverna som spökar. E säkert ingen fara med op. Lycka till, jag ligger här ny opad nu.
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

23 apr, 2012

boobiesvidern skrev:

Trollmamma skrev:

blimedbröst skrev:
Ska opererAs 23/4 av Cosmo. Längtar till det är klart :-) Men är supernervös för smärtan efteråt!!! Aaaaa men men vill man va fin får man lida pin ;) Nån mer som ska op på Citadell?

Jepp jag. =) Av peter den 11 juni =)

Jag gjorde min operation på citadellkliniken Cosmo. Kolla in mina bilder som jag la ut idag och säg vad du tycker.

Det var Jörg Bohn som gjorde dem.

Jag är förhoppningsvis nöjd om svullnaden lägger sig ner.

Har dock inte allt för ont så det är skönt

kram

När svullnaden lagt sig blir du nog nöjd =) Det ser ju jätte bra ut redan nu =) Va skönt att du inte har så ont =) Jag längtar till min operation men det e ett tag kvar för den =( Men de e ju kända på cosmo för att få snygga resultat med all rätt =)

Gilla

Trinna

Kvinna ·

23 apr, 2012

Citadellisa: Hur mår du? Tror du att du kommer kunna sova? Hjälper smärtstillandet? O har mailat Tuve, får se om han hinner svara, annars får jag se hur natten går o isf ringa imorgon. Känner mig febrig o svullen i magen (har tagit alvedon o druckit proviva samt tagit antibiotika-kapseln man ska ta kvällen innan...) Känner på mig att detta kommer gå åt helvete... :-(
Gilla

Trinna

Kvinna ·

23 apr, 2012

Fick snabbt svar från Tuve. Han trodde det kunde vara nerverna o att jag borde komma dit imorgon så han o narkosläkaren kunde se... Bara att hoppas att natten gör underverk!! :-(
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

23 apr, 2012

Trinna skrev:
Citadellisa: Hur mår du? Tror du att du kommer kunna sova? Hjälper smärtstillandet? O har mailat Tuve, får se om han hinner svara, annars får jag se hur natten går o isf ringa imorgon. Känner mig febrig o svullen i magen (har tagit alvedon o druckit proviva samt tagit antibiotika-kapseln man ska ta kvällen innan...) Känner på mig att detta kommer gå åt helvete... :-(
Jag mår relativt bra. Ont å tryck. Viss smärtlindring hjälper. Dock inte Alvedon å sånt. Jag e svullen så det e ju jobbigt bara det. Hoppas att jag kan sova med lite tabletter, e trött. Lycka till imorgon =)
Gilla

Anonym användare

23 apr, 2012

Det kommer nog hå toppen för dig, Trinna. De är så gulliga och proffisionella här så blir nog toppen! Nu ska jag se om man kan få lite sömn i sina nya boobisar ;) hihi
Gilla

kakmonster

Kvinna ·

23 apr, 2012

Blimedbröst och citadellisa, vilka rum är ni i? Jag ligger i 6 (2006) Jag har ingen känsel i brösten alls, och har luft/vätske bubblor under huden, känns jättekonstigt. Har ni likadant?
Gilla

Anonym användare

24 apr, 2012

Jag ligger i 10:an :-) Jag känner lite lite lite på brösten och har oxå bubblor. Mår du bra? Jag har ont i ryggen annars mår jag bra så länge jag intr rör mig. Oroar mig lite för hemresan i morgon på ca 3 timmar :-S Någon som har några tips?
Gilla

kakmonster

Kvinna ·

24 apr, 2012

Också ryggont. Tror att trycket minskat liite, men det kanske är morfintabletten som fortfarande hjälper. De sägs att dag två är värst.. Man blir lite orolig. Kommer sakna den ställbara sängen, hur ska man nu komma upp liksom... Jag har vaknat varannan timme men det är ändå ok.
Gilla

Anonym användare

24 apr, 2012

Jaa hur ska man klara sig utan den!!! Sovit riktigt gott faktiskt. Vaknade vid tvåtiden sen vaknade jag nyss. Mår bra nu men kanske medicinen som värkar än. Livrädd då jag hört samma som dig ang dag två. Någon som har koll om det stämmer?
Gilla

Trinna

Kvinna ·

24 apr, 2012

Gomorron! Hur många rum finns det? Är det dubbelrum? Hoppas ni mår bra idag o klarar hemresan bra. Själv så har febern gårt ner så jag känner mig hoppfull! Kommer ni vara hemma själva idag? Min sambo hämtar mig imorgon men sen ska han jobba... En vän till mig (som gjorde bröst för 13 år sen), sa att hon behövde hjälp första 1-2 dagarna (låg dock inte över), men jag tänkte bo i sängen o äta/titta på tv/sova... Men vad säger ni, hur pass handikappade känner ni er idag?? :-)
Gilla

kakmonster

Kvinna ·

24 apr, 2012

Kullerstenarna var iaf inga problem för mig, nu är jag på väg hem. Nu får vi se hur dag 2 blir...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem