Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
sofia_
Kvinna ·
24 apr, 2012
Anonym användare
24 apr, 2012
Anonym användare
24 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
24 apr, 2012
Anonym användare
24 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
24 apr, 2012
kakmonster
Kvinna ·
24 apr, 2012
Anonym användare
24 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
24 apr, 2012
Anonym användare
24 apr, 2012
Juli11
Man ·
24 apr, 2012
Två dagar kvar för mig nu! Blir sådär hipsig "har jag fixat allt som behövs fixas innan operationen?"
Är det nåt tips ni kan ge som ni känner att "Det här skulle jag fixat innan!"´som man kanske inte tänker på? Något att ha med sig eller så? :)
Ha med så lite som möjligt till kliniken. Du får tofflor, morgonrock osv där. Sover gör man i mjukBHn så nattlinne känns överflödigt. Annars tandborste, deo möjligen, lypsyl och mobil kommer man långt med :-)
Kommer faktiskt inte på något alls att ha hemma.
MItt tips är att försöka röra sig lite efter op och inte bara ligga i sängen hela dagarna för det blir man stel av. Med röra sig menar jag inte långpromenader direkt men vara upp lite i alla fall.
smålandstös
Kvinna ·
25 apr, 2012
Tjoho, idag är det äntligen dags för mig att förstora brösten - jag är lite nervös det måste jag erkänna men inte värre än att jag sovit i natt.
Kl 12 ska jag vara på kliniken så nu dricker jag lite kaffe och ska försöka äta något litet, innan min 6-timmarsfast börja.
mräv
Kvinna ·
25 apr, 2012
smålandstös
Kvinna ·
25 apr, 2012
mräv, lycka till!
Jag är med nervös inför resultatet och lite hur jag kommer att reagera med att äntligen få bröst, då jag aldrig haft några.
Jag har några före-bilder på min sida så förstår du vad jag menar.
mräv
Kvinna ·
25 apr, 2012
Wendy
Kvinna ·
25 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
25 apr, 2012
smålandstös
Kvinna ·
25 apr, 2012
mräv: jag ska ha 300/370 cc anatomiska - du?
Efter amningen, viktnedgång och träning försvann de helt. Måste erkänna att de ska bli kul att köpa bikini i år!
mräv
Kvinna ·
25 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
25 apr, 2012
Två dagar kvar för mig nu! Blir sådär hipsig "har jag fixat allt som behövs fixas innan operationen?"
Är det nåt tips ni kan ge som ni känner att "Det här skulle jag fixat innan!"´som man kanske inte tänker på? Något att ha med sig eller så? :)