skytt
Kvinna ·
12 mar, 2017
Vi som ska opereras i april 2017
BröstförstoringHej! Tänkte göra en copycat av tråden "alla vi som ska opereras i mars 2017". Är ni taggade?! Jag kan säga att jag är det! Jag opereras 11 April hos Johan Nordquist på bellakliniken. Jag har velat detta så otroligt länge, har aldrig riktigt haft några bröst utan går omkring med hm's super push up hela tiden, inte skönt... känslan att kunna gå i sport-bh t.ex kommer bli helt obeskrivlig. För att inte tala om hur otroligt skönt det ska bli att kunna BADA i sommar utan och skämmas eller ligga hemma på föräldrarnas soldäck hela sommaren och äntligen, äntligen kunna ha ett fungerande sexliv där både jag och min partner känner sog bekväma... Jag är 22 år, 161 cm lång och väger 54 kg. Berätta lite om er själva vet jag! Någon som ska op samma dag som mig kanske? Låt tråden glöda! :)
Sortera efter
Fjoff82
Kvinna ·
31 mar, 2017
EricaD
Kvinna ·
31 mar, 2017
Sixdeuce
Kvinna ·
31 mar, 2017
Vivill
Kvinna ·
01 apr, 2017
Här är en till "april-flicka".
19/4 gör jag min efterlängtade uppgradering hos Anna von Platen på Proforma. Storlek är inte bestämd men det blir ca 400-500 HP Mentor coh I el II.
Storlek före graviditeter ca 75 C
Storlek efter 2st grav. ca 80 A-B trötta och uppätna.
Storlek efter OP: ? Oklart. Hoppas på ca E
Fjoff82
Kvinna ·
01 apr, 2017
Fjoff82
Kvinna ·
01 apr, 2017
Du kommer märka fin skillnad tror jag:) Min läkare sa att 590 i corse skulle bli för stort på mig, så 510 får det bli, hoppas man blir nöjd! Så svårt att förutspå skillnaden. Idag har jag mentor HP 375cc & byter till Motiva corse 510. Vad kan man förvänta sig tro? :)
Fjoff82
Kvinna ·
01 apr, 2017
Hakar också på här :) 25/4 Citadellkliniken, Peter Cosmo. Korrigering av op gjord sept -16 då det ena implantatet fastnat för högt upp, passar även då på att göra ett implantatsbyte från motiva ergonomix 355cc hp till motiva ergonomix 590cc corsé ( • )( • )
Sixdeuce
Kvinna ·
01 apr, 2017
Vad innebär ergonomix i corse? Jag ska oxå ha corse round. Finns olika modeller i corse?
Hakar också på här :) 25/4 Citadellkliniken, Peter Cosmo. Korrigering av op gjord sept -16 då det ena implantatet fastnat för högt upp, passar även då på att göra ett implantatsbyte från motiva ergonomix 355cc hp till motiva ergonomix 590cc corsé ( • )( • )
Sixdeuce
Kvinna ·
01 apr, 2017
Fjoff82
Kvinna ·
01 apr, 2017
Thessi
Kvinna ·
01 apr, 2017
Fjoff82
Kvinna ·
01 apr, 2017
Någon mer än jag som är mest oroad över själva ingreppet? Jag är väldigt nervös inför narkosen. Fått någon dille på skallen att jag är rädd att vakna under självaste op. Eller inte vakna alls!
Bell
Kvinna ·
01 apr, 2017
Någon mer än jag som är mest oroad över själva ingreppet? Jag är väldigt nervös inför narkosen. Fått någon dille på skallen att jag är rädd att vakna under självaste op. Eller inte vakna alls!
Emsve
Kvinna ·
01 apr, 2017
Men ergonomix? Har jag det? Ja vi kommer bli suoernöjda:) hoppas jag;)
Fjoff82
Kvinna ·
02 apr, 2017
Dagflickan
Kvinna ·
02 apr, 2017
Hejsan!
Jag opereras 3 april. Jag var på konsultation i måndags (20/3) och kom egentligen inte fram till mycket förutom att jag ska ha runda implantat bakom muskeln men velar mellan 425cc och 450cc. För min del lutar det mest mot Motiva just nu. Jag ska även ha high profile. Funderar på att åka till kliniken nästa vecka och testa implantaten igen så jag känner mig 100% säker! Jag har redan betalat så det är skönt att ha gjort det :)
Har så många frågor jag kommit på i efterhand så känner mig som en riktig börda som ska ställa 10000 frågor på op dagen , hihi :p
Är 19 år, 162cm och väger 52kg.
Lycka till allesammans
Dagflickan
Kvinna ·
02 apr, 2017
Hejsan!
Jag opereras 3 april. Jag var på konsultation i måndags (20/3) och kom egentligen inte fram till mycket förutom att jag ska ha runda implantat bakom muskeln men velar mellan 425cc och 450cc. För min del lutar det mest mot Motiva just nu. Jag ska även ha high profile. Funderar på att åka till kliniken nästa vecka och testa implantaten igen så jag känner mig 100% säker! Jag har redan betalat så det är skönt att ha gjort det :)
Har så många frågor jag kommit på i efterhand så känner mig som en riktig börda som ska ställa 10000 frågor på op dagen , hihi :p
Är 19 år, 162cm och väger 52kg.
Lycka till allesammans
´
Jag ska också opereras 3 april på Polarkliniken :) Jag hoppas att det går bra för oss :)
Linnea
Kvinna ·
03 apr, 2017
skytt
Kvinna ·
03 apr, 2017
Tessk
Kvinna ·
03 apr, 2017