Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Spanarn profilbild

Spanarn

Kvinna ·

05 sep, 2015

Vi som ska opereras i November 2015!!

Bröstförstoring

Operation inbokad i november! Ska vi följas åt?

440

Sortera efter

Fiia

Kvinna ·

08 nov, 2015

Du ska opereras dagen innan mig spännande :D Samma kirurg har vi valt också. Längtar som bara den! Lycka till på din op ;)
Gilla

Viv-vi

Kvinna ·

08 nov, 2015

Grattis alla ni som har fått nya tuttar👍

Jag har precis betalat in så nu känns det på riktigt. Nedräkningen har börjat och 10 dagar känns som en evighet!

Gilla

jp85

Kvinna ·

08 nov, 2015

Fiia skrev:
Hej tjejer Jag ska också opereras nu i november närmare bestämt den 11:e på proforma clinik hos Örjan Gribbe :) Äntligen ska ja få mina "Örjan-tuttar" :D Börjar bli sjukt nervös!! Ska lägga in 470cc i vänstra och 495cc i högra. Hoppas de passar bra till min Lilla kropp :)
Härligt stort lycka till Vad har du för ursprungsstrl?
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

08 nov, 2015

Om 1h och 20 min är det 15 dagar kvar tills min operation! Åhh vad jag längtar och jag hoppas verkligen det är min sista op på många år!

jag ska betala in min summa imorgon, det ska senast vara den 12 så lika bra att göra det imorgon.

När en månad har gått efter operationen kommer jag fortsätta sätta igång emd förvandlingen och börja hos en PT. Så min kropp kommer bli såå snygg! Mitt mål är fatsare kropp och smalare midja (om dte nu går på mig höhö)

Jag hoppas för er som redan opererat er att allt har gått bra utan komplikationer! <3

Gilla

e-w-n

Kvinna ·

09 nov, 2015

Imorgon är det min tur :D
Gilla

Evalena

Kvinna ·

09 nov, 2015

Hej! Jag opererades i fredags 6/11 :)
Gilla

jp85

Kvinna ·

09 nov, 2015

e-w-n skrev:
Härligt hur känns det?
Gilla

Sallys

Kvinna ·

09 nov, 2015

Hej! Imorgon är det min tur att opereras, är såååå nervös men längtar tills det är gjort!

Gilla

Asirnas

Kvinna ·

09 nov, 2015

Sallys skrev:

Hej! Imorgon är det min tur att opereras, är såååå nervös men längtar tills det är gjort!

Ser att du ska opereras av Helena! :)

Dem kommer ta väl hand om dig och finans där både under och lång efter operationen! De kommer pyssla om dig så du kommer få känna dig som en prinsessa på spa! :)

Gilla

jp85

Kvinna ·

09 nov, 2015

Sallys skrev:

Vad spännande lycka till. Själv har jag 8 dagar kvar
Gilla

Lunda

Kvinna ·

09 nov, 2015

Härligt att läsa om er alla. På torsdagen det min tur, är bara så nervös över att bli sjuk då dottern är genom förkyld och hostar så hon kräks....hade väl varit höjden av otur!!
Gilla

Liiia

Kvinna ·

09 nov, 2015

Spanarn skrev:
Ja tanken är 360. Men ja är ju lite skraj för att de ska va för mycket. Gick in med inställningen att jag fortfarande vill ha små bröst (har inga nu) men alla säger ju att man ska ta liiiite mer än man tror. Vad ska du själv lägga i? Jag opereras den 16e förresten!
Ta hellre lite för stort än för litet. Jag kände innan att mitt var för stort men nu känns det jätte bra :) många blir så storleksblinda med och opererar om sig pga av att dem tog för smått så ta hellre för stort :)
Gilla

jp85

Kvinna ·

09 nov, 2015

Lunda skrev:
Härligt att läsa om er alla. På torsdagen det min tur, är bara så nervös över att bli sjuk då dottern är genom förkyld och hostar så hon kräks....hade väl varit höjden av otur!!
Åh hoppas du klarar dig. är också orolig över att jag ska bli sjuk eller barnen och dom smitta mig
Gilla

Fiia

Kvinna ·

09 nov, 2015

Tack börjar bli sjukt nervös!! Haha Jag har a/b-kupa (säkert helt fel, är typ platt efter 2graviditeter och amning)
Gilla

Aifo

Kvinna ·

09 nov, 2015

jp85 skrev:
Sallys skrev:

Vad spännande lycka till. Själv har jag 8 dagar kvar

Lycka till!! Tio dagar kvar för mig :-)

Gilla

Fiia

Kvinna ·

09 nov, 2015

jp85 skrev:
Fiia skrev:
Hej tjejer Jag ska också opereras nu i november närmare bestämt den 11:e på proforma clinik hos Örjan Gribbe :) Äntligen ska ja få mina "Örjan-tuttar" :D Börjar bli sjukt nervös!! Ska lägga in 470cc i vänstra och 495cc i högra. Hoppas de passar bra till min Lilla kropp :)
Tack! Börjar bli sjukt nervös haha! Jag har a/b-kupa (säkert helt fel, är typ helt platt efter 2 graviteter och amning)
Gilla

jp85

Kvinna ·

09 nov, 2015

Fiia skrev:
jp85 skrev:
Fiia skrev:
Tack! Börjar bli sjukt nervös haha! Jag har a/b-kupa (säkert helt fel, är typ helt platt efter 2 graviteter och amning)

kommer säkerligen blir toppen👍

Gilla

e-w-n

Kvinna ·

09 nov, 2015

jp85 skrev:
e-w-n skrev:
Härligt hur känns det?
Det känns overkligt, har fortfarande inte förstått tror jag. har en lång natt framför mig, åker 02 inatt då jag har långt till kliniken och ska vara där 07.45 imorgon. Nervositeten kanske kommer när jag går in på kliniken för just nu känner jag mig cool lugn :)
Gilla

Fiia

Kvinna ·

10 nov, 2015

e-w-n skrev:
jp85 skrev:
e-w-n skrev:
Härligt hur känns det?
Det känns overkligt, har fortfarande inte förstått tror jag. har en lång natt framför mig, åker 02 inatt då jag har långt till kliniken och ska vara där 07.45 imorgon. Nervositeten kanske kommer när jag går in på kliniken för just nu känner jag mig cool lugn :)
Lycka till idag e-w-n :) Imorgon är de min tur hos dr Gribbe
Gilla

jp85

Kvinna ·

10 nov, 2015

e-w-n skrev:
jp85 skrev:
e-w-n skrev:
Härligt hur känns det?
Stort lycka till :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem