Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Spanarn profilbild

Spanarn

Kvinna ·

05 sep, 2015

Vi som ska opereras i November 2015!!

Bröstförstoring

Operation inbokad i november! Ska vi följas åt?

440

Sortera efter

jp85

Kvinna ·

10 nov, 2015

e-w-n skrev:
jp85 skrev:
e-w-n skrev:
Imorgon är det min tur :D
Härligt hur känns det?
Det känns overkligt, har fortfarande inte förstått tror jag. har en lång natt framför mig, åker 02 inatt då jag har långt till kliniken och ska vara där 07.45 imorgon. Nervositeten kanske kommer när jag går in på kliniken för just nu känner jag mig cool lugn :)
Stort lycka till :-)
Gilla

NellyGirl

Kvinna ·

10 nov, 2015

Jag hakar också på här!

Ska operera mig så tidigt som imorgon, är svinnervös!!!!!

Ska göra en omoperation, från 450cc HP mentor, till motiva corse i nånstans mellan 590-650 har min kirurg rekomenderat mig, men är sjukt nervös att det blir för stort! nån som gar erfarenhet av en liknande om-op?

Ska operera mig hos patrik höijer på laser och estetik i sthlm :-)
Gilla

jp85

Kvinna ·

10 nov, 2015

NellyGirl skrev:

Jag hakar också på här!

Ska operera mig så tidigt som imorgon, är svinnervös!!!!!

Ska göra en omoperation, från 450cc HP mentor, till motiva corse i nånstans mellan 590-650 har min kirurg rekomenderat mig, men är sjukt nervös att det blir för stort! nån som gar erfarenhet av en liknande om-op?

Ska operera mig hos patrik höijer på laser och estetik i sthlm :-)
Stort lycka till :-) Har Tyvär ingen op erfarenhet sen innan men säkert någon annan här och strl blir nog toppen bra
Gilla

Lunda

Kvinna ·

10 nov, 2015

jp85 skrev:
Lunda skrev:
Härligt att läsa om er alla. På torsdagen det min tur, är bara så nervös över att bli sjuk då dottern är genom förkyld och hostar så hon kräks....hade väl varit höjden av otur!!
Åh hoppas du klarar dig. är också orolig över att jag ska bli sjuk eller barnen och dom smitta mig
Alltså vad f-n!!! Inte nog med att dottern är förkyld och har feber, inatt kräktes sonen!!! Operationen om 2 dagar verkar jag kunna glömma....sååå förbannad!!
Gilla

jp85

Kvinna ·

10 nov, 2015

Lunda skrev:
jp85 skrev:
Lunda skrev:
Härligt att läsa om er alla. På torsdagen det min tur, är bara så nervös över att bli sjuk då dottern är genom förkyld och hostar så hon kräks....hade väl varit höjden av otur!!
Åh hoppas du klarar dig. är också orolig över att jag ska bli sjuk eller barnen och dom smitta mig
Alltså vad f-n!!! Inte nog med att dottern är förkyld och har feber, inatt kräktes sonen!!! Operationen om 2 dagar verkar jag kunna glömma....sååå förbannad!!
Hoppas du klara dig
Gilla

A-D

Kvinna ·

10 nov, 2015

Så sjukt nervös över att vara sjuk innan operationen. Är i slutet av min tredje förkylning som bara börjar om hela tiden. Men har hört att det är okej att vara lite förkyld bara man inte har feber, någon som vet om det stämmer? :)

Gilla

jp85

Kvinna ·

10 nov, 2015

Fanny ... skrev:

Så sjukt nervös över att vara sjuk innan operationen. Är i slutet av min tredje förkylning som bara börjar om hela tiden. Men har hört att det är okej att vara lite förkyld bara man inte har feber, någon som vet om det stämmer? :)

Så länge du inte har någon feber är det lungt
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

10 nov, 2015

Fanny ... skrev:

Kolla om du kan få antibiotika i förebyggande syfte. Det får jag. Borde kunna rensa upp lite innan
Gilla

Sallys

Kvinna ·

11 nov, 2015

Hej! Nu ligger jag här på citadell kliniken i Landskrona och kan inte sova mer. Dem är verkligen helt underbara här och allting har gått bra :) har inte haft ont alls efter operationen, bara i ryggen men det är tydligen vanligt. Om tre timmar ska jag åka hem! :D
Gilla

jp85

Kvinna ·

11 nov, 2015

Sallys skrev:
Hej! Nu ligger jag här på citadell kliniken i Landskrona och kan inte sova mer. Dem är verkligen helt underbara här och allting har gått bra :) har inte haft ont alls efter operationen, bara i ryggen men det är tydligen vanligt. Om tre timmar ska jag åka hem! :D
Härligt att det gått bra o du mår bra :-)
Gilla

Fiia

Kvinna ·

11 nov, 2015

Idag är de min tur ska träffa min kirurg om 15min..om jag är nervös?! Jaaa som bara den :)
Gilla

Formica

Kvinna ·

11 nov, 2015

Jättestort lycka till Fiia! Det kommer att gå bra:)
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

11 nov, 2015

Sallys skrev:
Härligt att höra!! Hoppas smärtan håller sig borta! Nu är det bara 5 dagar kvar för min del. Iiiih
Gilla

Fiia

Kvinna ·

11 nov, 2015

Formica skrev:
Tack nu är ja klar och mår förvånansvärt bra..äntligen har ja ett par bröst är så lycklig :)
Gilla

jp85

Kvinna ·

11 nov, 2015

Fiia skrev:
Formica skrev:
Tack nu är ja klar och mår förvånansvärt bra..äntligen har ja ett par bröst är så lycklig :)
Härligt o grattis
Gilla

Formica

Kvinna ·

11 nov, 2015

Fiia skrev:
Formica skrev:
Det låter underbart Fiia! Ta väl hand om dig!
Gilla

jp85

Kvinna ·

11 nov, 2015

Om en vecka är det äntligen min tur. Nu längtar jag
Gilla

Fiia

Kvinna ·

11 nov, 2015

jp85 skrev:
Åå spännande lycka till då. Hur mycket ska du lägga in? Och va är utgångsläget? :)
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

11 nov, 2015

Fiia skrev:
Formica skrev:

Härligt!! Hoppas du blir nöjd när de ä "klara". Och hoppas du kan sova inatt

Gilla

jp85

Kvinna ·

11 nov, 2015

Fiia skrev:
jp85 skrev:
Åå spännande lycka till då. Hur mycket ska du lägga in? Och va är utgångsläget? :)
Ja super spännande Jag har nu b/c kupa. Urammade Det blir 500 cc texturerade coh 1
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem