Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
Dieseldoris
Kvinna ·
05 nov, 2015
miss.m
Kvinna ·
05 nov, 2015
Kors i taket hörni, jag har nya bröst!!! :D ligger på Citadellkliniken i Landskrona och mår sjukt bra! Vaknade upp för ca 3 timmar sedan så antar att narkosen och medicinerna håller smärtan borta fortfarande, får se hur det går i natt och imorgon ;) Det ser jättebra ut det som jag har sett! Jag tror jag är gladast på jorden just nu, kan inte sluta le! Operationeberättelse kommer i dagarna tänker jag! :D
Rosaelefant
Kvinna ·
05 nov, 2015
Imorgon är det dags för mig! Jag är så nervös så jag knappt kan äta. Mår illa och kan inte sitta still. Hoppas allt kommer gå bra och att jag känner mig nöjd med storleken (är orolig för att jag ska tycka att de är för små).
Formica
Kvinna ·
05 nov, 2015
Imorgon är det dags för mig! Jag är så nervös så jag knappt kan äta. Mår illa och kan inte sitta still. Hoppas allt kommer gå bra och att jag känner mig nöjd med storleken (är orolig för att jag ska tycka att de är för små).
jp85
Kvinna ·
05 nov, 2015
Kors i taket hörni, jag har nya bröst!!! :D ligger på Citadellkliniken i Landskrona och mår sjukt bra! Vaknade upp för ca 3 timmar sedan så antar att narkosen och medicinerna håller smärtan borta fortfarande, får se hur det går i natt och imorgon ;) Det ser jättebra ut det som jag har sett! Jag tror jag är gladast på jorden just nu, kan inte sluta le! Operationeberättelse kommer i dagarna tänker jag! :D
jp85
Kvinna ·
05 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
06 nov, 2015
Rosaelefant
Kvinna ·
06 nov, 2015
Nu är det gjort! Ligger hemma med ett par nya bröst. Jag mådde oväntat bra efteråt; inget illamående, inte så värst ont (kändes typ bara som träningsvärk) och ingen frossa eller annat. Det var inte alls lika läskigt att bli nedsövd som jag trodde. Jag har haft en toppen dag helt enkelt :D
jp85
Kvinna ·
06 nov, 2015
Nu är det gjort! Ligger hemma med ett par nya bröst. Jag mådde oväntat bra efteråt; inget illamående, inte så värst ont (kändes typ bara som träningsvärk) och ingen frossa eller annat. Det var inte alls lika läskigt att bli nedsövd som jag trodde. Jag har haft en toppen dag helt enkelt :D
Formica
Kvinna ·
06 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
06 nov, 2015
Rosaelefant
Kvinna ·
07 nov, 2015
Jo, de känns kul :) Men de är dock inte särkilt vackra ännu; ser ut som stora svullna vägkoner som nästan sitter ute i armhålan :P Så just nu längtar jag efter att se det verkliga resultatet, men det lär ju dröja några månader.... ;)
Spanarn
Kvinna ·
07 nov, 2015
Rosaelefant
Kvinna ·
07 nov, 2015
Jag hade kunnat gjort det. Mår väldigt bra. Jag både skriva på dator, skriva för hand och klä på mig med lite hjälp. Det enda som jag inte kan är att trycka på saker; som pumptvål eller använda stämpel eller hålslag och sådant. Men smärtan efteråt är förstås högst individuell. För mig är det dagen efter idag och jag har varit på stan och shoppat med killen :)
Duckan
Kvinna ·
08 nov, 2015
Duckan
Kvinna ·
08 nov, 2015
Jo, de känns kul :) Men de är dock inte särkilt vackra ännu; ser ut som stora svullna vägkoner som nästan sitter ute i armhålan :P Så just nu längtar jag efter att se det verkliga resultatet, men det lär ju dröja några månader.... ;)
jp85
Kvinna ·
08 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
08 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
08 nov, 2015
Fiia
Kvinna ·
08 nov, 2015
20 dagar kvar och längtar som bara den!!😀
Operationen är betald men har inte bestämt storlek på implantat 100 än, vet inte om 550/475 blir "för litet".
har bilder på profilen om någon är sugen på att ge en kommentar om storleken, dock bara med t-shirt på 😉