Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Spanarn profilbild

Spanarn

Kvinna ·

05 sep, 2015

Vi som ska opereras i November 2015!!

Bröstförstoring

Operation inbokad i november! Ska vi följas åt?

440

Sortera efter

Dieseldoris

Kvinna ·

05 nov, 2015

20 dagar kvar och längtar som bara den!!😀

Operationen är betald men har inte bestämt storlek på implantat 100 än, vet inte om 550/475 blir "för litet".

har bilder på profilen om någon är sugen på att ge en kommentar om storleken, dock bara med t-shirt på 😉

Gilla

miss.m

Kvinna ·

05 nov, 2015

Kors i taket hörni, jag har nya bröst!!! :D ligger på Citadellkliniken i Landskrona och mår sjukt bra! Vaknade upp för ca 3 timmar sedan så antar att narkosen och medicinerna håller smärtan borta fortfarande, får se hur det går i natt och imorgon ;) Det ser jättebra ut det som jag har sett! Jag tror jag är gladast på jorden just nu, kan inte sluta le! Operationeberättelse kommer i dagarna tänker jag! :D

Gilla

Rosaelefant

Kvinna ·

05 nov, 2015

Imorgon är det dags för mig! Jag är så nervös så jag knappt kan äta. Mår illa och kan inte sitta still. Hoppas allt kommer gå bra och att jag känner mig nöjd med storleken (är orolig för att jag ska tycka att de är för små). 

Gilla

Formica

Kvinna ·

05 nov, 2015

Rosaelefant skrev:

Imorgon är det dags för mig! Jag är så nervös så jag knappt kan äta. Mår illa och kan inte sitta still. Hoppas allt kommer gå bra och att jag känner mig nöjd med storleken (är orolig för att jag ska tycka att de är för små). 

Spännande! Kan förstå din nervositet, håller tummarna för att allt går bra! Håll oss uppdaterade om hur det går :)
Gilla

jp85

Kvinna ·

05 nov, 2015

miss.m skrev:

Kors i taket hörni, jag har nya bröst!!! :D ligger på Citadellkliniken i Landskrona och mår sjukt bra! Vaknade upp för ca 3 timmar sedan så antar att narkosen och medicinerna håller smärtan borta fortfarande, får se hur det går i natt och imorgon ;) Det ser jättebra ut det som jag har sett! Jag tror jag är gladast på jorden just nu, kan inte sluta le! Operationeberättelse kommer i dagarna tänker jag! :D

Åh vad härligt
Gilla

jp85

Kvinna ·

05 nov, 2015

Rosaelefant skrev:

Vad spännande stort lycka till :-)
Gilla

jp85

Kvinna ·

06 nov, 2015

Igår efter 3 samtalet med kirurgen denna vecka så bestämde vi nu tillsammans texturerade implantat coh 1 efter mkt om och men ;-)
Gilla

Rosaelefant

Kvinna ·

06 nov, 2015

Nu är det gjort! Ligger hemma med ett par nya bröst. Jag mådde oväntat bra efteråt; inget illamående, inte så värst ont (kändes typ bara som träningsvärk) och ingen frossa eller annat. Det var inte alls lika läskigt att bli nedsövd som jag trodde. Jag har haft en toppen dag helt enkelt :D

Gilla

jp85

Kvinna ·

06 nov, 2015

Rosaelefant skrev:

Nu är det gjort! Ligger hemma med ett par nya bröst. Jag mådde oväntat bra efteråt; inget illamående, inte så värst ont (kändes typ bara som träningsvärk) och ingen frossa eller annat. Det var inte alls lika läskigt att bli nedsövd som jag trodde. Jag har haft en toppen dag helt enkelt :D

Härligt :-) Hur känns det med nya boobs då?
Gilla

Formica

Kvinna ·

06 nov, 2015

Rosaelefant skrev:

Vad skönt att du upplevde narkosen mindre läskig! Det låter ju fantastiskt bra! Tack för uppdateringen :) stort grattis!
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

06 nov, 2015

Rosaelefant skrev:

Hoppas du får behålla den känslan nu under natten!! Skönt o va klar antar jag. Nu är det en vecka och tre dagr kvar
Gilla

Rosaelefant

Kvinna ·

07 nov, 2015

jp85 skrev:
Rosaelefant skrev:

Jo, de känns kul :) Men de är dock inte särkilt vackra ännu; ser ut som stora svullna vägkoner som nästan sitter ute i armhålan :P Så just nu längtar jag efter att se det verkliga resultatet, men det lär ju dröja några månader.... ;)

Gilla

Spanarn

Kvinna ·

07 nov, 2015

Ni som nyligen är opererade. Hade ni tagit er iväg på ett möte dagen efter? Haha. Tack på förhand
Gilla

Rosaelefant

Kvinna ·

07 nov, 2015

Spanarn skrev:
Ni som nyligen är opererade. Hade ni tagit er iväg på ett möte dagen efter? Haha. Tack på förhand

Jag hade kunnat gjort det. Mår väldigt bra. Jag både skriva på dator, skriva för hand och klä på mig med lite hjälp. Det enda som jag inte kan är att trycka på saker; som pumptvål eller använda stämpel eller hålslag och sådant. Men smärtan efteråt är förstås högst individuell. För mig är det dagen efter idag och jag har varit på stan och shoppat med killen :)

Gilla

Duckan

Kvinna ·

08 nov, 2015

Spanarn skrev:
Haha beror kanske på om du ska prestera något ;) jag var relativt pigg och gick också en sväng på stan dagen efter. Dock tror jag adrenalinet eller nått påverkar så man får en jäkla känsla att man klarar allting? :) men jag var ändå trött efter en jobbig natt och tabletterna gör iaf mig trött och dåsig. Men som sagt, väldigt individuellt. För att vara på säkra sidan hade jag nog försökt omboka mötet, man vet ju aldrig vilket skick man är i.
Gilla

Duckan

Kvinna ·

08 nov, 2015

Rosaelefant skrev:

jp85 skrev:
Rosaelefant skrev:

Jo, de känns kul :) Men de är dock inte särkilt vackra ännu; ser ut som stora svullna vägkoner som nästan sitter ute i armhålan :P Så just nu längtar jag efter att se det verkliga resultatet, men det lär ju dröja några månader.... ;)

Vad skönt att det gått så bra för dig :) jag längtar också tills man ser ett mer verkligt resultat!
Gilla

jp85

Kvinna ·

08 nov, 2015

Vad tycker ni tjejer ska man köra på 500 cc Tycker det är så svårt. Känns bra med ristestet hemma men tänk om dom blir mkt större Jag har ju urammad byst men inte så mkt häng fyller en b kupa och ibland även c vill ju inte ha några bomber men ändå snygga större bröst.
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

08 nov, 2015

Duckan skrev:
Spanarn skrev:
Haha beror kanske på om du ska prestera något ;) jag var relativt pigg och gick också en sväng på stan dagen efter. Dock tror jag adrenalinet eller nått påverkar så man får en jäkla känsla att man klarar allting? :) men jag var ändå trött efter en jobbig natt och tabletterna gör iaf mig trött och dåsig. Men som sagt, väldigt individuellt. För att vara på säkra sidan hade jag nog försökt omboka mötet, man vet ju aldrig vilket skick man är i.
Det är ett informationsmöte så jag behöver bara ta mig dit. Sitta på en stol. Gå hem. Hoppas jag...
Gilla

jp85

Kvinna ·

08 nov, 2015

Försvinner 50 cc bakom muskeln så tar jag 500 cc kan tänka det som 450 cc
Gilla

Fiia

Kvinna ·

08 nov, 2015

Hej tjejer Jag ska också opereras nu i november närmare bestämt den 11:e på proforma clinik hos Örjan Gribbe :) Äntligen ska ja få mina "Örjan-tuttar" :D Börjar bli sjukt nervös!! Ska lägga in 470cc i vänstra och 495cc i högra. Hoppas de passar bra till min Lilla kropp :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem