Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Spanarn profilbild

Spanarn

Kvinna ·

05 sep, 2015

Vi som ska opereras i November 2015!!

Bröstförstoring

Operation inbokad i november! Ska vi följas åt?

440

Sortera efter

jp85

Kvinna ·

17 nov, 2015

Aifo skrev:

jp85 skrev:
2 dagar kvar. Börjar bli sjukt nervös

Åh, dagen innan mig. Spännande!!

Jag blir mer pessimistisk ju kortare tid det är kvar, haha. Tänker att det är bäst att förbereda sig på ett skitdåligt resultat så man inte blir alltför besviken. Men jag vill ju! Och gör jag det inte, så kommer jag alltid undra hur det hade blivit. Kommer vara så jäkla nervös kvällen innan. Tur att jag ska operera mig på morgonen, så man inte behöver gå en halv dag och vänta.

Lycka til!!

Ja imorgon är det dags o nu är det spänt Ja jag känner som dig Inställd på att må dåligt o att det. Blir fult ha ha Vad skönt. Min op är 12 och det ångrat jag nu
Gilla

jp85

Kvinna ·

17 nov, 2015

Spanarn skrev:
Jag är färdig!! Har fått jättefina bröst som det ser ut nu!!! Har mått över förväntan hela dagen. Suttit och pratat me min kompis och gått runt på rummet här. Men jag kan inte soooooova!! Sköterskan sa att jag antagligen skulle vara väldigt trött men jag är hur pigg som helst. Haha!! Min kompis gav upp innan mig. Ska få mer smärtstillande om en timma så slår vad om att jag somnar om 50 min. Än så länge helt klart hanterbar smärta. Spänner och trycker men tror att bhn är en stor orsak till det också nu när det är svullet
Åh vad härligt att höra, skönt du mått bra och hoppas du fått sova
Gilla

Viv-vi

Kvinna ·

17 nov, 2015

Okej, tack för infon. Då får jag se om de ringer mig idag då. Ska op dagen efter dig.
Gilla

Viv-vi

Kvinna ·

17 nov, 2015

Mitt inlägg är ett svår till Myran men citatet föll bort.
Gilla

jp85

Kvinna ·

17 nov, 2015

Duschat i hibiscrub, kvällsfikat o nu nerbäddad i renbäddad säng. Om 12 timmar ska jag vara på plats. Innan dess ska jag lämna barnen på skola o fsk, rasta vovvar, duscha igen och packa en mindre väska med pyjamas o ombyte. Snart är det dags på riktigt
Gilla

Aifo

Kvinna ·

17 nov, 2015

jp85 skrev:
Duschat i hibiscrub, kvällsfikat o nu nerbäddad i renbäddad säng. Om 12 timmar ska jag vara på plats. Innan dess ska jag lämna barnen på skola o fsk, rasta vovvar, duscha igen och packa en mindre väska med pyjamas o ombyte. Snart är det dags på riktigt

Stort LYCKA TILL! Det kommer gå jättebra. Du får uppdatera oss sen :-)

Gilla

jp85

Kvinna ·

18 nov, 2015

Aifo skrev:

jp85 skrev:

Stort LYCKA TILL! Det kommer gå jättebra. Du får uppdatera oss sen :-)

Tusen tack Absolut det gör jag.
Gilla

jp85

Kvinna ·

18 nov, 2015

Nu ligger jag med infart och har fått alla tabletter bara att vänta nu då
Gilla

Aifo

Kvinna ·

18 nov, 2015

jp85 skrev:

Hur har det gått? Hur mår du? Hoppas allt gick bra!

Gilla

jp85

Kvinna ·

18 nov, 2015

Aifo skrev:

jp85 skrev:

Jag mår väldigt bra. Trött lite öm och yr Men sitter uppe i dagrummet o har fikat o kikar på tv nu Tack som frågar Strl känns toppen dock väldigt svälld
Gilla

Aifo

Kvinna ·

18 nov, 2015

jp85 skrev:
Aifo skrev:

jp85 skrev:

Jag mår väldigt bra. Trött lite öm och yr Men sitter uppe i dagrummet o har fikat o kikar på tv nu Tack som frågar Strl känns toppen dock väldigt svälld

Va skönt! Imorgon kl. 7 är det min tur. Supernervöst!!

Gilla

Nova82

Kvinna ·

18 nov, 2015

I morgon är det min tur oxå 7.30 ska jag vara där, är inte ett dugg nervös just nu så allt kommer säkert komma som en bomb imorgon haha. Ser att det även är din tur imorgon Aifo :) Lycka till
Gilla

jp85

Kvinna ·

19 nov, 2015

Nova82 skrev:
I morgon är det min tur oxå 7.30 ska jag vara där, är inte ett dugg nervös just nu så allt kommer säkert komma som en bomb imorgon haha. Ser att det även är din tur imorgon Aifo :) Lycka till
Lycka till det kommer gå bra
Gilla

jp85

Kvinna ·

19 nov, 2015

Aifo skrev:

jp85 skrev:
Aifo skrev:

jp85 skrev:

Va skönt! Imorgon kl. 7 är det min tur. Supernervöst!!

Stort lycka till
Gilla

jp85

Kvinna ·

19 nov, 2015

En helt okey natt. Vaknat till och från. Var tvungen att be om medel i nålen mot illamående, det fick jag göra med en gång igår när jag vaknade och har sen bett om det 2 gånger till. Även extra smärtstillande har jag bett om en gång inatt. Nu har vi käkat frukost och ska passa på att vila lite.
Gilla

jp85

Kvinna ·

19 nov, 2015

Och visst har man lite ont/ömt men inte på värsta viset. Hanterbart tycker jag. Värst är nog trycket mot bröstkorgen igår och i revbenen idag
Gilla

emelieee

Kvinna ·

19 nov, 2015

Då var det äntligen min tur
Gilla

jp85

Kvinna ·

19 nov, 2015

emelieee skrev:
Då var det äntligen min tur
Stort lycka till
Gilla

Nova82

Kvinna ·

19 nov, 2015

jp85 skrev:
Nova82 skrev:
Lycka till det kommer gå bra
Tack så mycket :) vaknade för ett tag sen och det känns helt ok, lite illamående bara och tryck men är så glad redan tittar ner och ser TUTTAR och vet att det inte är min fullstoppade bh jag ser haha lycklig
Gilla

Nova82

Kvinna ·

19 nov, 2015

Fick se mina nya kompisar innan jag åkte hem guuuud känner mig 100 gg kvinnligare tom min sambo som inte tyckte jag behövde göra ( men stöttat mig ändå ) sa att det faktiskt vart bra såg han le lite när han tittade på dom hahaha jag e helt euforisk just nu :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem