Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Spanarn profilbild

Spanarn

Kvinna ·

05 sep, 2015

Vi som ska opereras i November 2015!!

Bröstförstoring

Operation inbokad i november! Ska vi följas åt?

440

Sortera efter

Stege01

Kvinna ·

01 nov, 2015

Imorgon är det äntligen min tur! Så nervös att jag inte kan somna :p

Gilla

Formica

Kvinna ·

02 nov, 2015

Stege01 skrev:

Lycka till! Håller tummarna! Det kommer säkert att gå bra :)
Gilla

Stege01

Kvinna ·

02 nov, 2015

Tack! :D
Gilla

jp85

Kvinna ·

02 nov, 2015

Stege01 skrev:

Hur har det gått?
Gilla

hej87

Kvinna ·

02 nov, 2015

Stege01 skrev:

Hur har det gått? :)

Min tur i morgon, kommer inte kunna somna i natt!

Gilla

Stege01

Kvinna ·

02 nov, 2015

Hej! Kul att ni frågar :) Jag opererades vid 15 och det tog ca 1h och allt verkar ha gått bra! Självklart har jag ont, men det är absolut hanterbart och jag har två sköterskor som är hur bra som helst! Jag har precis fått i mig två mackor och sippar nu på en kopp te framför greys anatomy :) Stor lycka till-kram inför imorgon, hej87! :)
Gilla

Formica

Kvinna ·

02 nov, 2015

Stege01 skrev:
Hej! Kul att ni frågar :) Jag opererades vid 15 och det tog ca 1h och allt verkar ha gått bra! Självklart har jag ont, men det är absolut hanterbart och jag har två sköterskor som är hur bra som helst! Jag har precis fått i mig två mackor och sippar nu på en kopp te framför greys anatomy :) Stor lycka till-kram inför imorgon, hej87! :)
Vad härligt att höra att det gick bra idag! Grattis och krya på dig :)
Gilla

Stege01

Kvinna ·

02 nov, 2015

Tack formica!!
Gilla

felicia97

Kvinna ·

02 nov, 2015

Hej! Örjan på proforma clinic ska operera mig den 19e november! 😀 Är galet nervös men sjukt taggad på att jag äntligen kommer få bröst haha.

Ska på konsultation på onsdag!

Gilla

Spanarn

Kvinna ·

02 nov, 2015

Duckan skrev:
Vad skönt att slippa, behöver du inte tvätta med sånt medel på håret?
Ne. Håret behövdes inte. Från hakan och ner! Väldigt glad för det!
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

02 nov, 2015

Vad roligt att höra att allt gick bra!! Hoppas du klarar dig bra här nu de när sta dagarna och att dina nya kompisar blir fina!! Har nedräkning här nu. Två veckor kvar. Så idag är de slut på alkohol, ciggaretter, treo och vitaminer och grejer. Inget av det jag brukar annars direkt men idag har jag huvudvärk och är vääääldigt sugen på ett glas vin och en mentholcigg. Hahaha!
Gilla

jp85

Kvinna ·

02 nov, 2015

Stege01 skrev:
Skönt det gått bra :-) Hur känns det:-)? Nöjd med kompisarna?
Gilla

jp85

Kvinna ·

02 nov, 2015

Spanarn skrev:
Vad roligt att höra att allt gick bra!! Hoppas du klarar dig bra här nu de när sta dagarna och att dina nya kompisar blir fina!! Har nedräkning här nu. Två veckor kvar. Så idag är de slut på alkohol, ciggaretter, treo och vitaminer och grejer. Inget av det jag brukar annars direkt men idag har jag huvudvärk och är vääääldigt sugen på ett glas vin och en mentholcigg. Hahaha!
Ja lika här ;-)
Gilla

Stege01

Kvinna ·

03 nov, 2015

Hej igen, här kommer en liten uppdatering! Inatt ökade smärtan rätt rejält så det blev knappt någon sömn alls. Sköterskorna har dock vart helt underbara och gett mig dels extra morfin men även både lugnande och muskelavslappnande för att underlätta för mig. Peter kom in till mig för 30 min sen och då fick jag äntligen se dem och jag är verkligen så nöjd!!! Nu har jag precis blivit utskriven och väntar på att påbörja den långa resan hem :)
Gilla

jp85

Kvinna ·

03 nov, 2015

2 veckor kvar.har bestämt mig för 500 cc Men helt plötsligt kan jag inte bestämma mig för släta eller texturerade Vad har ni eller ska ni ha? Och vilken coh?
Gilla

Formica

Kvinna ·

03 nov, 2015

Stege01 skrev:
Hej igen, här kommer en liten uppdatering! Inatt ökade smärtan rätt rejält så det blev knappt någon sömn alls. Sköterskorna har dock vart helt underbara och gett mig dels extra morfin men även både lugnande och muskelavslappnande för att underlätta för mig. Peter kom in till mig för 30 min sen och då fick jag äntligen se dem och jag är verkligen så nöjd!!! Nu har jag precis blivit utskriven och väntar på att påbörja den långa resan hem :)
Det låter som en kämpig natt för dig. Vilka toppen sköterskor som hjälpte dig. Hoppas att den värsta smärtan har passerat! Härligt att du är nöjd! Sköt om dig :)
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

03 nov, 2015

Stege01 skrev:
Vad bra att dom tog hand om dig bra. Hoppas resan hem går bra. Har 2,5 timmar hem så ge mig gärna tips om du kommer på nån smart lösning för att underlätta
Gilla

Spanarn

Kvinna ·

03 nov, 2015

jp85 skrev:
2 veckor kvar.har bestämt mig för 500 cc Men helt plötsligt kan jag inte bestämma mig för släta eller texturerade Vad har ni eller ska ni ha? Och vilken coh?
Jag kommer ha ergonomix som är texturerade. De kändes dock inte lika grova som menthors gjorde. Nåt mittemellan
Gilla

jp85

Kvinna ·

03 nov, 2015

Spanarn skrev:
jp85 skrev:
Jag kommer ha ergonomix som är texturerade. De kändes dock inte lika grova som menthors gjorde. Nåt mittemellan
Vad för fasthet kommer dina ha?
Gilla

jp85

Kvinna ·

03 nov, 2015

Stege01 skrev:
Åh vilken jobbig natt tur dom tagit hand om dig <3 Hoppas resan hem går bra
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem