Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
Spanarn
Kvinna ·
03 nov, 2015
Duckan
Kvinna ·
03 nov, 2015
bblueberry
Kvinna ·
03 nov, 2015
Asirnas
Kvinna ·
03 nov, 2015
Jag kommer nu opereras den 25 Nov! :D
Korr av kapselkontratur samt DB och ankarlyft! :)
Formica
Kvinna ·
03 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
03 nov, 2015
Vad skönt🙂 läste också, skönt du verkar så pass pigg
Har du släta eller Texturerade?
Duckan
Kvinna ·
04 nov, 2015
Duckan
Kvinna ·
04 nov, 2015
Vad skönt🙂 läste också, skönt du verkar så pass pigg
maja2
Kvinna ·
04 nov, 2015
Jag ska också opereras i november, den 3dje närmaste bestämt :D Hos Tuve på citadellklinken.
Vi kom överens om 450cc framför brösten, dock så provade jag aldrig några andra implantat vilket känns himla dumt såhär i efterhand!
Är det någon mer än jag som är orolig över hur resultatet ska bli? Det känns nästan som om jag skulle vilja gå på en konsultation igen men då jag har 60mil att köra så känns det inte så aktuellt :P
Hur kommer det sig att du valde framför muskeln? Någon annan anledning än muskelpåverkan som verkar vara den vangliaste?
Jag har något strutig form på brösten som jag vill vara säker på att vi får bort, framförbröst fyller ut mycket bättre än bakom. Dessutom så känns oftast framför bröst mjukare och mer naturliga. Dom rör sig också mer naturligt då det inte är någon muskel som håller dom på plats på samma sätt :P
Ok! ack för svaret. Jag har ingen bröstvävnad alls egentligen så det kanske hade varit bättre för mig också om man tänker på de sättet. Men hur blir det med rippling o så? Måste ju vara svårare att dölja tänker jag om man inte har bröst innan
Den enda platsen man kan få mer rippling på är över implantatet, där muskeln annars täcker. Men det är väldigt ovanligt att man får rippling där så chansen är liten. Annars är det lika stor risk att få rippling på övriga ställen oavsett om man placerar under eller på muskeln, för muskeln täcker inte implantatet där.
Jag har också valt släta implantat, med dom har man mindre chans att få rippling.
Och om jag nu skulle få en massa rippling så får jag ta ställning till det då och eventuellt placera bakom muskeln. Men att skära sönder muskeln direkt är ingenting jag vill göra, det får bli min allra sista utväg :)
Jag har sett flera stycken här på forumen som haft väldigt lite vävnad och placerat framför ändå och de har fått supersnyggt resultat :)
[/quote Framför på mig blev jättefult, massa ripplig och de blev jätte hängiga. Jag kände implantaten väldigt väl. Har man lite turbulära bröst är framför placering ett bra val, men lite egen vävnad blir även tunnare och mindre fast med åren, då är bakom ett bättre val. Ska man välja framför och vill ha ett snyggt bröst ska man ha förutsättningar för det.
jp85
Kvinna ·
04 nov, 2015
Vad skönt🙂läste också, skönt du verkar så pass pigg
härligt du ändå är pigg, fast tjatigt du legat klarvaken🙁
vad har du för fasthet på dom?
jp85
Kvinna ·
04 nov, 2015
nu har jag betalat in op Och nu är det endast 13 dagar kvar👍
Nova82