Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sportygirl profilbild

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

Vi som skall operera oss i december 2015 :D

Bröstförstoring

Kan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂

Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP  👍

Någon mer?

358

Sortera efter

Maddeliita

Kvinna ·

29 nov, 2015

LuMa0399 skrev:
Adi skrev:
Vad spännande! Fick ett ryck och kontaktade dem förra veckan, Pratade då med Patrik och vilket bra intryck han gav. Vem ska du op av? Hade de haft en tid som passar mitt schema så hade jag nog övervägt att åka dit för op. Har tänkt detta så länge nu och planerat julledigheten utefter min op så det får nog ändå bli på Clinic Strömstad (där jag har min op dag den 18/12). Vet du tid ännu? Lycka till på "resan" med de nya bobbisarna:)
Svaret va till mig va?! Op sv Patrik 18/12. Ringde i veckan nu å frågade ang mediciner å recept samt konsulterad ang byter av strl så min op flyttades från 11 till kl 12. Synd vi inte ses 18/12 på L&E

Vad sa han om mediciner och recept om jag får fråga? Någon bra info jag kan ta del av? Ska dit den 9e... Hjälp, börjar närma sig!! :-)

Gilla

Skogsälvan

Kvinna ·

29 nov, 2015

Helloj. Hänger med jag med. Ska op på clinic strömstad den 17/12 :) 500cc hoppas man inte ångrar sig att de blir förlitet bara!
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

29 nov, 2015

Maddeliita skrev:

LuMa0399 skrev:
Adi skrev:
Vad spännande! Fick ett ryck och kontaktade dem förra veckan, Pratade då med Patrik och vilket bra intryck han gav. Vem ska du op av? Hade de haft en tid som passar mitt schema så hade jag nog övervägt att åka dit för op. Har tänkt detta så länge nu och planerat julledigheten utefter min op så det får nog ändå bli på Clinic Strömstad (där jag har min op dag den 18/12). Vet du tid ännu? Lycka till på "resan" med de nya bobbisarna:)
Svaret va till mig va?! Op sv Patrik 18/12. Ringde i veckan nu å frågade ang mediciner å recept samt konsulterad ang byter av strl så min op flyttades från 11 till kl 12. Synd vi inte ses 18/12 på L&E

Vad sa han om mediciner och recept om jag får fråga? Någon bra info jag kan ta del av? Ska dit den 9e... Hjälp, börjar närma sig!! :-)

Frågade när receptet kom å de va em dagen innan. De va 3 olika men dom sa inte vilka. Frågade om kateter å de behövdes inte Puh....
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

29 nov, 2015

LuMa0399 skrev:
Maddeliita skrev:

LuMa0399 skrev:
Adi skrev:

Frågade när receptet kom å de va em dagen innan. De va 3 olika men dom sa inte vilka. Frågade om kateter å de behövdes inte Puh....
Okej vad skönt att veta! Tack
Gilla

bigaboobs

Kvinna ·

30 nov, 2015

30 november.. Snart går vi in i december.. Skoj men nervöst.. Kan inte fatta att på onsdag är de min tur. känns som jag skojar med mig själv när jag tänker på de.. 😲. Ena stunden hoppar man runt med sina rispåsar i bhn och andra sitter man och  är som förbytt. Rädslan och nervostiteten kommer som ett brev på posten. haha. Har sådant I lands problem  nu. Vad för trosor ska jag ha på mig? sån är jag 😀. kram på er

Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

30 nov, 2015

bigaboobs skrev:

30 november.. Snart går vi in i december.. Skoj men nervöst.. Kan inte fatta att på onsdag är de min tur. känns som jag skojar med mig själv när jag tänker på de.. 😲. Ena stunden hoppar man runt med sina rispåsar i bhn och andra sitter man och  är som förbytt. Rädslan och nervostiteten kommer som ett brev på posten. haha. Har sådant I lands problem  nu. Vad för trosor ska jag ha på mig? sån är jag 😀. kram på er

Hahaha sån e jag med ! Till å med köpt nya som jag aldrig anv bars för dom ska va fräscha på op bordet hahaha
Gilla

Boobielicious

Kvinna ·

30 nov, 2015

Vad ska man ha med sig förutom ett ombyte? Jag opereras också på onsdag. Tänkte ta med så lite som möjligt för att inte behöva bära nåt efteråt. Men har ni några tips på bra saker. Ska också gå o köpa nya trosor haha :D

Gilla

Stephie89

Kvinna ·

30 nov, 2015

Jisses vad op:en ockuperar mina tankar på dagarna nu! :) jättenervös att det skall bli enormt, har d-kupa dag och lägger in ca 500. Kunde inte ha mindre pga bredden. Nån som vet, får man bröstband när man gör ett lyft?
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

30 nov, 2015

Jag börjar bli nervös! Ska bet op på fredag. Börjar tveka bli nervös å orolig. Undrar om jag gör rätt. Vet hur sjukt nervös jag kommer va innan - typ spyr å svimmar innan pga jag har läkarskräck men 17 nej, jag SKA ta mig igenom det här jag SKA göra det här....
Gilla

rosen1995

Kvinna ·

30 nov, 2015

Opereras på torsdag! Mest lycklig över att ha 3 jobdahar kvar sen ska jag inte jobba mer i år! ;) första ledigheten på över ett år. Jippi!! Sen är jag mest nervös över att det kommer bli för litet... men trosor valde jag för över 1 vecka sen så de ligger redo i byrån! ;)
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

01 dec, 2015

Whiiiii nu e de äntligen VÅRAN månad!!!!
Gilla

Bullarna

Kvinna ·

01 dec, 2015

Jag ska opereras den 7 på citadell. Stor bukplastik och nya implantat då jag inte var nöjd sist. Är så jäkla nervös!! Livrädd att jag ska bli sjuk nu innan. Det går kräksjuka på jobbet. Spritar händer som aldrig förr
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

01 dec, 2015

Bullarna skrev:
Jag ska opereras den 7 på citadell. Stor bukplastik och nya implantat då jag inte var nöjd sist. Är så jäkla nervös!! Livrädd att jag ska bli sjuk nu innan. Det går kräksjuka på jobbet. Spritar händer som aldrig förr
Håller tummarna du klarar dig. Svälj massa vitpepparkorn å drick coca Cola - mitt heta tips
Gilla

Jonna

Kvinna ·

02 dec, 2015

December29 skrev:

Jag ska opereras på Proforma Clinic av Örjan Gribbe. 400cc bakom muskeln, mentor runda implantat high profile. 

Hej, hur funderade du när det gällde strl?
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

02 dec, 2015

Testar igen - tid kl 12.00 på laser & estetik 18/12 - fler som är där då?
Gilla

iamalexandra

Kvinna ·

02 dec, 2015

I morgon är det min tur! Så nervös nu! Har tvättat mig och bäddat rent nu!
Gilla

rosen1995

Kvinna ·

02 dec, 2015

Min tur imon med! :)
Gilla

iamalexandra

Kvinna ·

02 dec, 2015

rosen1995 skrev:
Min tur imon med! :)
Lycka till!
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

03 dec, 2015

Lycka till idag
Gilla

bigaboobs

Kvinna ·

03 dec, 2015

Igår var de min tur för mina operationer :). Äntligen gjort och nu börjar läkningsprocessen. Man är ju inte på topp mår illa som bara den. Kram på er
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem