Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Vi som skall operera oss i december 2015 :D
BröstförstoringKan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂
Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP 👍
Någon mer?
Sortera efter
Maddeliita
Kvinna ·
03 dec, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
03 dec, 2015
Nattviol
Kvinna ·
03 dec, 2015
Hej!
Får man haka på i tråden? Jag ska operera mig 21 december på Akademikliniken. Är både förväntansfull och nervös... :).
iamalexandra
Kvinna ·
04 dec, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
04 dec, 2015
rosen1995
Kvinna ·
04 dec, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
04 dec, 2015
Nu har jag uppdaterat mina bilder i mitt galleriet! Hur får man in en bild i tråden?
Boobielicious
Kvinna ·
04 dec, 2015
Jag kände ingen enorm smärta under dagen då operationen utfördes, var mest sjukt dåsig och kunde inte fokusera på nåt efter uppvaknandet. Mådde illa rätt mycket emellanåt men det släppte efter första dygnet, lite har nog att göra med medicinen. Smärtan var värre igår och idag har det väl minskat något. Typ som svår träningsvärk som förhindrar rörelse i olika riktningar, bäst känns det när jag bara är stilla i soffan. Men smärtan är så oerhört individuell, jag hade nånstans förväntat mig tusen gånger värre.
Sweetigirl
Kvinna ·
04 dec, 2015
Stelpa
Kvinna ·
04 dec, 2015
Asse
Kvinna ·
04 dec, 2015
Jonna
Kvinna ·
04 dec, 2015
JAg ska operera mig den 14 dec! velar allt mellan 325 till 375 så tillsut bestämde jag mig för 350 då=) Vad är det du är osäker på?
Jonna
Kvinna ·
04 dec, 2015
30 november.. Snart går vi in i december.. Skoj men nervöst.. Kan inte fatta att på onsdag är de min tur. känns som jag skojar med mig själv när jag tänker på de.. 😲. Ena stunden hoppar man runt med sina rispåsar i bhn och andra sitter man och är som förbytt. Rädslan och nervostiteten kommer som ett brev på posten. haha. Har sådant I lands problem nu. Vad för trosor ska jag ha på mig? sån är jag 😀. kram på er
Alltså det har ju varit så skönt att höra att andra har känt samma som en själv! Jag var mega peppad när jag gick på konsultation och så vidare och sen efter någon vecka börja någon typ av ångest krypandes. Oj va mycket pengar... behöver jag verkligen detta..? Va ska alla tänka... kan man avboka? Sen helt plötsligt börja det kännas bättre efter ett samtal med killen. När jag sedan hittat denna sida som bara ger mig posetiv energi så har jag bara känt pepp efter det!! så skönt att höra allas nervösitet och förväntan=)
Jonna
Kvinna ·
04 dec, 2015
Hej!
Får man haka på i tråden? Jag ska operera mig 21 december på Akademikliniken. Är både förväntansfull och nervös... :).
Hej, vilken storlek har du valt? Jag opererar mig den 14 dec. HAr valt 350cc=)
Nattviol
Kvinna ·
04 dec, 2015
Hej!
Hej, vilken storlek har du valt? Jag opererar mig den 14 dec. HAr valt 350cc=)
Hej!
Det blir 245 cc för mig (anatomiska). Jag vet att det låter lite för många, men det var faktiskt det större alternativet för mig ;P. Jag bestämde mig idag på ett andra besök på AK.
LuMa0399
Kvinna ·
04 dec, 2015
30 november.. Snart går vi in i december.. Skoj men nervöst.. Kan inte fatta att på onsdag är de min tur. känns som jag skojar med mig själv när jag tänker på de.. 😲. Ena stunden hoppar man runt med sina rispåsar i bhn och andra sitter man och är som förbytt. Rädslan och nervostiteten kommer som ett brev på posten. haha. Har sådant I lands problem nu. Vad för trosor ska jag ha på mig? sån är jag 😀. kram på er
Alltså det har ju varit så skönt att höra att andra har känt samma som en själv! Jag var mega peppad när jag gick på konsultation och så vidare och sen efter någon vecka börja någon typ av ångest krypandes. Oj va mycket pengar... behöver jag verkligen detta..? Va ska alla tänka... kan man avboka? Sen helt plötsligt börja det kännas bättre efter ett samtal med killen. När jag sedan hittat denna sida som bara ger mig posetiv energi så har jag bara känt pepp efter det!! så skönt att höra allas nervösitet och förväntan=)
rosen1995
Kvinna ·
04 dec, 2015
LuMa0399
Kvinna ·
04 dec, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
04 dec, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
04 dec, 2015
Lycka till alla tjejer!! :) nedräkningen har börjat och är nära nu för mig med! 😛👎