Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Vi som skall operera oss i december 2015 :D
BröstförstoringKan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂
Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP 👍
Någon mer?
Sortera efter
iamalexandra
Kvinna ·
04 dec, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
05 dec, 2015
Ni som har opererat er, hur mår ni nu? Själv har jag sovit bra i två nätter nu, har en ställbar säng och den är guld värd för tillfället! Jag har ställt klockan på natten och tagit medicin enligt mitt schema. När jag sitter stilla har jag princip inte ont alls, men ibland kommer det som ett hugg i brösten, som att någon valt att sticka en kniv i en. Ondast gör det när man ska sätta sig upp eller att skruva/trycka på saker. Jag inga problem att lyfta upp armarna över huvudet. Ska be om lite massage på axlarna av min man idag, jag känner att jag börjar bli väldigt spännd av att vara så pass stilla som jag ändå är med överkroppen. Igår var jag ute på promenad till affären i stormen, det gick bra, kände mig endast lite lätt febrig. Jag tycker att de växlar mellan hårda och mjuka hela tiden. Idag tycker jag inte att de känns så spända och svullna. Jag äter full medcinering enligt schema och tänkte göra det hela helgen.
nyfiken1
Kvinna ·
05 dec, 2015
rosen1995
Kvinna ·
05 dec, 2015
nyfiken1
Kvinna ·
05 dec, 2015
Åh stackare :( jag hoppas verkligen smärtan lägger sig för sig! Och att det löser sig med tortyren, kör du med compeed? Kanske man hade kunnat lägga embla lokalbedövning om man har jätteont? För att få en paus från smärtan liksom eller som nu när du måste lyfta upp implantatet lite? Vet inte om man får eller bör göra det men bara en tanke.
rosen1995
Kvinna ·
05 dec, 2015
Åh stackare :( jag hoppas verkligen smärtan lägger sig för sig! Och att det löser sig med tortyren, kör du med compeed? Kanske man hade kunnat lägga embla lokalbedövning om man har jätteont? För att få en paus från smärtan liksom eller som nu när du måste lyfta upp implantatet lite? Vet inte om man får eller bör göra det men bara en tanke.
rosen1995
Kvinna ·
05 dec, 2015
operaationsberättelse upplagd! :)
barba
Kvinna ·
05 dec, 2015
Jag har sovit ganska bra båda nätterna, dock börjat få lite ont i nacken och ryggen nu. Igår var värre än idag. Idag har jag klarat mig med alvedon och en oxynorm. Var även ute för en kort promenad för att få lite frisk luft :) Brösten hade svullnat mycket från torsdags när jag kollade igår, ovanför brösten och sen mellan dom längst ner. Har inte orkat kolla ännu hur dom ser ut idag men svullnaden mellan brösten verkar ha lagt sig lite. Nu har dom också börjat "bubbla" och när man trycker lite på huden ovanför brösten under revbenen så känner man små luft bubblor :D Har mest smärta mot armhålorna nu, ingenting på själva snittet.
iamalexandra
Kvinna ·
06 dec, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
06 dec, 2015
Boobielicious
Kvinna ·
06 dec, 2015
Linnea81
Kvinna ·
06 dec, 2015
Det känns okej för mig med! Opererade mig 3/12 oxå har inte haft nå mycket smärta idag, mest lite svårt att ta sig upp från soffan/sängen. jag ahr oxp varit ut och gå och kan hålla med om att det "studdsar " lite väl mycket. Jag ska gå en längre promenad imorgon men tror att det blir i lugnare tempo än vanligt. Jag tar medicin till natten och 1g/ dag är hemma med våran 9månaders som även om jag inte lyfter henne gärna vill att jag sitter och leker på golvett osv. Det jag tycker gör mest ont i brösten är när jag böjer mig fram tex knyta skorna
Mina bröst har inte lagt sig något och skulel verkligen behöva f ner dem typ 2cm för att de ska bli finare och mer "normalt" , ni veet känslan när man inte vet hur det kommer att bli? det tycker ajg är lite jobbigt....
Humla_
Kvinna ·
06 dec, 2015
Alfen
Kvinna ·
06 dec, 2015
LuMa0399
Kvinna ·
06 dec, 2015
Humla_
Kvinna ·
06 dec, 2015
Humla_
Kvinna ·
06 dec, 2015
nyfiken1
Kvinna ·
07 dec, 2015
Novas
Kvinna ·
07 dec, 2015
Humla_
Kvinna ·
07 dec, 2015
Nu har jag uppdaterat mina bilder i mitt galleriet! Hur får man in en bild i tråden?