Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sportygirl profilbild

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

Vi som skall operera oss i december 2015 :D

Bröstförstoring

Kan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂

Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP  👍

Någon mer?

358

Sortera efter

Humla_

Kvinna ·

07 dec, 2015

nyfiken1 skrev:
Idag är det min tur att gå större bröst haha :D är fortfarande inte alls nervös vilket är skönt :) Lycka till tjejer som också opas idag! Jag hoppas vi kan följas åt efteråt :D
Hej! Hur har det gått idag? Hur mår du?
Gilla

Novas

Kvinna ·

07 dec, 2015

Humla_ skrev:
Novas skrev:
Ciccii_ skrev:
Hej! Hoppar in här om det går bra :) Är helt slut i ögonen efter att ha läst igenom HELA tråden! Det tog sin lilla tid.. Jag ska opereras på torsdag (!!!!) på Proforma Clinic av Said. Jag ska både göra ett lyft + lägga in inplantat. Men jag velar fram och tillbaka på hur stora implantaten ska vara. Trodde att jag hade bestämt mig för 400cc men jag vet inte. Så svårt! Hur gjorde ni för att bestämma er? Är så orolig över att man ska ångra sig.
Vad kul! Jag ska också opereras på proforma nu på torsdag!! :) Dock hos Örjan, vilken tid ska du vara där?
Är det sant? Vad kul :) Jag ska vara där runt klockan 11. Vilken tid har du fått?
Jag ska vara där 7.45, tidigt men då slipper jag va nervös allför länge :p Vi kanske ses där nånting då :)
Gilla

Tagitbeslutet

Kvinna ·

07 dec, 2015

En vecka kvar! När är man på benen igen efteråt? Ångest över att jag troligen inte pallar barnens skolavslutning!
Gilla

nyfiken1

Kvinna ·

08 dec, 2015

Humla_ skrev:
nyfiken1 skrev:
Idag är det min tur att gå större bröst haha :D är fortfarande inte alls nervös vilket är skönt :) Lycka till tjejer som också opas idag! Jag hoppas vi kan följas åt efteråt :D
Hej! Hur har det gått idag? Hur mår du?
Hej :) jo det har gått bra tycker jag är rätt öm och så men det är ju inte så konstigt, lokalbedövningen har släppt nu. Känns som ett tryck över brösten men annars är jag rätt pigg. Är glad över att jag får ligga halvt på sidan för det är det som är skönast just nu :) Var rätt groggy när jag vaknade och så, men har inte mått illa vilket jag är glad för :) blev faktiskt inte nervös alls så det var med skönt. Storleken ser också bra ut tycker jag nog, rätt strutta och känns svullna i bhn men så är det ju i början. Har även lite luft som ligger och krasar under huden men det gör inte alls ont :) Lycka till på torsdag! :D
Gilla

Flygvärdinnan

Kvinna ·

08 dec, 2015

I morgon är det dags för mig! Har inte hunnit bli nervös ännu men funderar mest över om jag valt rätt storlek.. Och är lite spänd på hur jag kommer att må efteråt såklart! Hur mår ni?
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

08 dec, 2015

Flygvärdinnan skrev:
I morgon är det dags för mig! Har inte hunnit bli nervös ännu men funderar mest över om jag valt rätt storlek.. Och är lite spänd på hur jag kommer att må efteråt såklart! Hur mår ni?
Ja

g med imorgon! Woho :-) Är faktiskt lite nervös men det känns fortfarande så overkligt att det ska bli av. Är mest nervös över smärtan efteråt, hoppas jag kan hantera den bra! Lyvka till imorgon, vi kan ju höras efter :-D

Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

08 dec, 2015

Min tur i mon,... Gah...
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

08 dec, 2015

Tuttlös 2014 skrev:
Min tur i mon,... Gah...
Lycka till du också! Jag har precis duschat med descutan, känner mig renare än någonsin haha!
Gilla

Mickey

Kvinna ·

08 dec, 2015

Tuttlös 2014 skrev:
Min tur i mon,... Gah...

Min med! Hoppas det går jättebra för oss allihopa som har dagen D imorgon🙂Lycka till!

Gilla

Mickey

Kvinna ·

08 dec, 2015

Maddeliita skrev:
Tuttlös 2014 skrev:
Min tur i mon,... Gah...
Lycka till du också! Jag har precis duschat med descutan, känner mig renare än någonsin haha!

Jag har också gjort den berömda duschen nyss - det känns som att skinnet har krympt minst tre storlekar😲

Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

08 dec, 2015

Mickey skrev:

Maddeliita skrev:
Tuttlös 2014 skrev:
Min tur i mon,... Gah...

Jag har också gjort den berömda duschen nyss - det känns som att skinnet har krympt minst tre storlekar😲

Hahaha ja! Skulle såå gärna vilja smörja in hela mig i en fet kräm ;)
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

08 dec, 2015

Åh lycka till nu ni som har op imorgon 9/12 :) tänker på er!!!
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

09 dec, 2015

Nu gäller det! Ska sätta mig i bilen nu till kliniken, fortfarande inte så nervös men så fort jag kommer in till receptionen sätter det väl fart! Lycka till alla andra som har idag, känns som att vi gör det här tillsammans :-)
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

09 dec, 2015

Åååå jag ska åka ensam till kliniken trots läkarskräck ;/ min man hämtar mig när jag e redo att åka hem!! Får ni andra skjuts!?
Gilla

Mickey

Kvinna ·

09 dec, 2015

LuMa0399 skrev:
Gulle! Sitter och väntar på att få komma in på rummet. Än så länge lugn. Ni får en update senare!
Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

09 dec, 2015

Mickey skrev:

Tuttlös 2014 skrev:
Min tur i mon,... Gah...

Min med! Hoppas det går jättebra för oss allihopa som har dagen D imorgon🙂Lycka till!

Detsamma <3
Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

09 dec, 2015

Mickey skrev:
LuMa0399 skrev:
Gulle! Sitter och väntar på att få komma in på rummet. Än så länge lugn. Ni får en update senare!
Ska infinna mig på kliniken kl 11. Ska åka nu. Hungrig !!!!!!!
Gilla

Anonym användare

09 dec, 2015

20 dagar kvar till operationen! Haha jissesvad nervös jag blir vara av att tänka på det. Kommer säkert vara ett vrak på op dagen! Jag ska operera mig på Proforma av Örjan gribbe. Finns det någon mer som ska operera sig där?
Gilla

Boobielicious

Kvinna ·

09 dec, 2015

Lycka till alla ni som opereras idag! :)

En fråga till er som är ca en vecka post op - har ni fortfarande väldigt mycket svullnad? Pga mens så tror jag iaf att de svullnat upp ordentligt o det går inte ner. Blir orolig. :/ Svullnaden gick ju ner precis innan mens, så det är min gissning..

Gilla

Flygvärdinnan

Kvinna ·

09 dec, 2015

Opererad! Jag fick komma in redan vid 09 i morse. Som tur var så påpekade jag att jag har lågt blodtryck för det har gått ganska segt att komma på fötter igen. Det snurrar och jag mår illa då jag sätter mig upp men nyponsoppa och vindruvor verkar hjälpa! Ett ordentligt tryck över bröstet och brösten är stenhårda så svårt att bedöma storleken redan nu.. Hoppas det gått bra för alla idag!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem