Sill10 jan, 2023Bröstimplantat i Göteborg framför muskeln Någon klinik samt kirurg som rekommenderas för bröstförstoring i Göteborg som lägger in framför muskeln? Bröstförstoring00Dela
Lusie09 jan, 2023Sjukskrivning? Hur länge? Hej, hur länge har ni som opererat er varit sjukskrivna? Och vad har ni haft för typ av jobb? Jag jobbar i en butik där vi säljer vissa produkter som väger runt max 10kg ungefär och hade tänkt vara sjukskriven runt 2 veckor ungefär men det kanske är för naivt? Enligt kirurgen på min första konsultation skulle det räcka… (Jag kan dock använda mig a...Bröstförstoring06Dela
LM8408 jan, 2023Bästa implantatet för framförplacering?Hej Som rubrik lyder, någon som vet om det är något speciellt implantat som är bättre än andra för framförplacering? Bröstförstoring01Dela
girlypie0108 jan, 2023Förvirrad efter konsultation..Hej alla! Jag var på en konsultation hos dr. Paolo Montemurro för några veckor sedan. Jag hade även en till konsultation inbokad hos dr. Patrik Höijer dagen efter, men valde att avboka den i sista sekund efter den första konsultationen hos Paolo då det kändes så himla bra med honom. Han kändes väldigt proffsig, säker på sin sak och som att han v...Bröstförstoring04Dela
Klocktripp08 jan, 2023När kunde ni börja gå utan stöd-bh etc?Hej! Jag ska göra en bröstförstoring i mitten på februari. Undrar hur länge det gick innan ni som gjort en bröstförstoring kunde ta av er stödbhn under längre tid och använda bikini etc? Slog mig att det ju bara är tre månader till sommaren efter operationen hehe… så vore ju trevligt om man kunde ha lite bikinis o somriga toppar. Eller finns de...Bröstförstoring021Dela
AnnaBs07 jan, 2023Vilken cohesive?Jag har valt runda Mentor inför min op, men är osäker på vilken grad av kohesivitet som är standard. Nyfiken på vad som är vanligast. Är det någon som vet?Bröstförstoring09Dela
Maloo06 jan, 2023Framför/ bakom muskeln, vilket är bäst?Vilket är att föredra? Jag har svårt att bestämma mig. Har läst på massor och det som talar för en framför-muskelplacering är att brösten har mindre vävnad och mer tomma nu efter amning. Men jag har en aktiv livsstil och har många "skumpiga" aktiviteter som kanske gör att brösten glider ner och inte får stöd av muskeln. En bakomplacering, som inneb...Bröstförstoring029Dela
Janexx06 jan, 2023Push-up bh i stora storlekar?Finns det någon som kan tipsa om vart jag hittar push-up bh i I-kupa? Bröstförstoring00Dela
aannan05 jan, 2023KONSULTATION - HJÄLP?Hej alla tjejer! Nu behöver jag er hjälp och era råd. Jag har bokat tid för konsultation på citadell-kliniken för en bröstoperation, men vill även höra vilka andra ställen ni rekommenderar? Vem är bäst på bröst i Skåne helt enkelt?Bröstförstoring01Dela
Mimmi8305 jan, 2023Drop and fluffIdag är det 8 veckor sedan mitt bröstlyft med implantat och mina bröst har inte gjort drop and fluff än.. ena bröstet har fallit lite mer än det andra men båda är fortfarande högt uppe och mer volym upptill än nedtill. Hade varit intressant att veta hur det sett ut för er? När gjorde era bröst sin ”drop and fluff”? Bröstförstoring04Dela