LM8414 okt, 2022Mjuka implantatVilka implantat är mjukast, eller åt det mjukare håller? Jag har förstått att Motiva Ergonomix är blad de mer mjuka? Finns det fler tillverkare?Bröstförstoring02Dela
LM8414 okt, 2022Bilder på implantat med låg profilHej Någon som har tips på bilder med låg profil? Är jättejättesvårt att hitta. Har letat mkt. Väntar på silvermedlemskap här och hoppas på att kunna få hjälp härigenom... Men i väntan! Någon som har tips på vart man kan finna bilder på impl med låg profil!? Har min andra konsultation om två dagar och då hoppas jag kunna boka op-tid men skulle ver...Bröstförstoring00Dela
LM8413 okt, 2022Bröstbredd vs implantatHej Har läst flera trådar om personer som har en viss bröstbredd och sedan väljer/blir rekommenderad ett implantat som är lite bredare än det. Jag har varit på en konsultation, enligt den kirurgen så brukade man välja ett implantat som är -1cm mot ens egna bröstbredd…? Någon som har hört annorlunda..Bröstförstoring06Dela
LM8412 okt, 2022Bröstbredd Motiva mini / demiHej Nu har jag varit på min första konsultation. Har bokat en till om en vecka på en annan klinik… Nu har ju poletten trillat ned ang bröstbredd och cc… Någon som har motiva impl med bredd ca 12,5. Typ 12-13 cm… Vore jättetacksam för diskussion eller gärna få chans att se bild på mini resp demi i dessa bredder. Vilket inte var lätt att söka sig...Bröstförstoring03Dela
Tittitop11 okt, 2022Smärta i brösten på morgonen, någon som upplevt samma sak?Der är snart 14 dagar sen jag gjorde ett ankarlyft med implantat. Allt har gått bra än så länge och jag har inte särskilt ont, men brösten är (såklart) fortfarande lite svullna. Upplever att kompressionsbehån sitter nog så tajt så jag lätt blir öm under brösten i revbenen/bröstvecken och nu även på en punkt på mittensidan av ena bröstet. Som att...Bröstförstoring08Dela
Michaela_c8211 okt, 2022Mentor vs Motiva profilerHej på er :) Jag har idag varit på konsultation för byte av proteser och då göra ytterligare en bröstförstoring. Enligt läkaren hade jag (efter 16 år gamla silikonbröst och två barn) ungefär 2 cm "häng". Han menade på att lyft inte behövde vara aktuellt om man vill göra större bröst. Ville jag däremot byta ut implantaten och behålla storleken så...Bröstförstoring02Dela
Fanny3511 okt, 2022Hur snabbt fick ni operationstid på Art Clinic Göteborg?Hej! Om ett par veckor ska jag på konsultation som jag väntat på sen juni. Ni som opererat er på Art clinic i Göteborg, hur länge behövde ni vänta från konsultation till operation? Jag vill ha nu ;)Bröstförstoring011Dela
LM8410 okt, 2022Molding UppsalaHej Någon som har varit där? Antingen på konsultation eller operation (båda delarna..)? Berätta gärna! Upplevelsen, bemötande, omhändertagande, resultat… Tack!Bröstförstoring00Dela
LM8409 okt, 2022Hur länge sjukskriven?Hej Jag ska på min första (förhoppningsvis enda?) konsultation i veckan. Är nervös för mkt. Så klart? MEN! En sak är sjukskrivningen, jag är inte ett tungt arbete men ändå "fysiskt", arbetar inom tandvård.. Någon som börjat jobba efter en vecka? Eller är det helt orealistiskt? Jag tänkte ej berätta på jobbet om op, utan söka ledigt/fl bara, och...Bröstförstoring06Dela
vitsippa1208 okt, 2022Mindre CC mindre risk för rippling?Precis som titeln säger så undrar jag helt enkelt om rippling risker, vad påvekar egentligen chanserna för att rippling ska hända?Bröstförstoring01Dela