LM8417 okt, 2022Dr Andreas LindahlHär läst en del trådar här nu.. Det är väldigt blandat från rosor till ris... Tänkte lyfta frågan om honom igen, vad har ni för erfarenheter?Bröstförstoring00Dela
LM8417 okt, 2022Andra konsultationen!Har nu varit på min andra konsultation... Jag hade från start önskat (inget annat än önskat) Motiva Ergonomix. Första konsultationen nämnde inga problem med det men rek. demi framför mini som jag önskade... Vill knappt ha put... Andra konsultationen avrek. Ergonomix egentligen pga risken för bottoming out, han sa att det var en hyfsat "stril strö...Bröstförstoring00Dela
soffans17 okt, 2022Operation januari 2023några fler här som har bokat operation i januari som vill peppa varandra tillsammans ?? 😀 vart har ni bokat någonstans?Bröstförstoring071Dela
Michaela_c8217 okt, 2022Föredrar ni Mentor eller MotivaJag ska byta implantat från 350cc rund cohesive II. Jag har Mentor idag. Det jag måste ha är en den högsta profilen för att slippa lyft, vilket jag är helt okej med då jag vill ha mycket större bröst än idag! Är så kluven på om jag ska fortsätta med Mentor eller om jag ska gå över till Motiva. Vilken ger de mest runda känslan med mycket fyl...Bröstförstoring00Dela
Michaela_c8217 okt, 2022Ni som gått över er bröstbreddJag skulle gärna vilja veta mer om hur det ser ut och känns att gå över sina bröstmått. I mitt fall har jag mentor runda 350cc idag men de har sjunkit en del efter 16 år och två barn.... Så ska göra ett implantatbyte, då i hög profil för att slippa ett lyft! Men känner att jag skulle vilja lägga in mer än vad mitt eget bröstmått på 12,5 säger,...Bröstförstoring00Dela
Hulda198216 okt, 2022Snabbare läkning med mindre implantat?Är det någon som kan svara på ifall läkningen går snabbare när man opererar in mindre implantat än större? Jag ska eventuellt göra 280cc framför muskeln och är orolig över hur ont jag kommer att ha, samt när jag kan återgå till min träning igen.Bröstförstoring00Dela
Annelie8516 okt, 2022Försäkring på Nordiska klinikenNi som opererat er på Nordiska kliniken, hur tänkte ni kring extrakonstnaden av försäkring 3 el. 5 år? Man är ju försäkrad i 1 år efter op, men kan betala extra om man vill vara det 3 eller 5 år. Jag funderar på hur mycket "grund-fel" som kan uppstå efter 1 år, och vet inte hur värt det är att ta en av de där extraförsäkringarna.. Hur tänkte ni?Bröstförstoring012Dela
Annelie8516 okt, 2022Återhämtning första gången vs andra gångenMin kirurg Patrik Höijer sa i fredags på konsultationen att återhämtning efter ett byte är betydligt enklare än första gången man sätter in implantat. Han kände på mina bröst och förstärkte det ytterligare då han kände att mina implantat rört sig och skapat en naturligt större ficka redan så återhämtningen kommer bli mycket enkel påstod han. Detta...Bröstförstoring08Dela
banankontakt15 okt, 2022Blåmärken efter opHej, jag gjorde min bröstförstoring i torsdags och har nu börjat få rejäla blåmärken MELLAN brösten. Förstår att blåmärken är normalt efter ett sånt här ingrepp men mellan brösten? Är även lite svullet i klyftan. Någon mer som haft så? Bröstförstoring02Dela
Theresee9115 okt, 2022Implantatbyte, HJÄLPHej, Jag behöver verkligen hjälp, tips och råd! Jag har bokat tid för implantatbyte nästa vecka på torsdag (tredje gången).... Jag har idag 545g i Allergan, (vill byta dessa då dom är förbjudna och för stora för min kropp) På min konsultation så pratade vi om att ta 425 HP Mentor, det som gör mig lite orolig är att dom kan börja hänga med...Bröstförstoring05Dela