Mennu27 sep, 2022Katia GomesHej! Är det någon som någon erfarenhet av Katia Gomes? Bröstförstoring07Dela
girlypie0127 sep, 2022Ta lån?Hur har ni gjort som tagit lån för er bröstförstoring? Var ansökte ni, hur såg räntan ut och vad hade ni för förutsättningar för att få det beviljat? Och vad landade er operation på för kostnad? Är ju så olika beroende på klinik och implantat osv. Jag själv är just nu student i åtminstone 2 år framöver, vill göra brösten så snart som möjligt då...Bröstförstoring02Dela
Logiskt25 sep, 2022Implantat framför muskeln- mammografi Hej, jag funderar på att göra en bröstförstoring men får sånt enormt tvivel med tanke på att det eventuellt kan störa mammografibilderna. Hur tänker ni andra? Finns det någon här som gjort mammografi med implantat framför muskeln ?Bröstförstoring03Dela
Rabibula23 sep, 2022825 Motiva corse roundHej, ni som gjort 825 cc Motiva corse bakom muskeln, är ni nöjda? Blev storleken som ni önskade? Tacksam för all typ av input då jag inte kan bestämma mig för storlek ?Bröstförstoring02Dela
Kokoskokos22 sep, 2022Inställd operation. Ny konsultation hos Art ClinicJag hade en inbokad bröstförstoring ( mentor high profile 490 cc)+lyft denna veckan hos APS kliniken. Förra veckan fick jag ett meddelande att denna var inställd då kirurgen blivit sjuk och kommer vara borta ett par månader. Jag är så ledsen! Tråkigt med kirurgen men jag har väntat på den här tiden sen i våras.. I ren panik har jag nu bokat en kon...Bröstförstoring06Dela
Lantisbönan21 sep, 2022Vad har ni fått höra angående risker med större implantat?Hej på er! Jag är nyfiken på vad ni fått för förklaring på konsultation (eller besök hos sköterska efter operation) när/om ni frågat om större implantat. Jag menar när de vill avråda från det på grund av olika risker. I mitt fall blev det nu 700cc, med Motovas implantat som är 14,5 cm i diameter. Jag är både lång och bredaxlad och det ser inte a...Bröstförstoring00Dela
Randobollen20 sep, 2022Sårvätska lång tid efter op, behöver hjälp att läka!Hej! 2 veckor efter min bröstförstoring fick jag, vad vi trodde då, en infektion i mitt högra bröst. Nu ca en månad senare har kirurgen konstaterat att det inte varit någon infektion eftersom allt har verkligen läkt som det ska, förutom att det har runnit en massa sårvätska vilket har gjort en liten öppning i ärret. Vi har tagit flera sårodlinga...Bröstförstoring00Dela
Knasen20 sep, 2022FetttransplantationUndrar om någon som har ibs mage gjort fetttransplsntation från mage till bröst? Hur blev resultat vid magen? Fick ni lös hängande hud eller blev allt fint? Överlag nöjda med hela op? Bröstförstoring10Dela
maria_virginia20 sep, 2022Motiva vs MentorXHej, Har läst igenom alla gamla trådar jag hittat om Motiva och Mentor och då verkar de allra flesta har föredragit Motiva. Men hur ser det ut nu med MentorX som ska vara likvärdig (fullt fylld) som Motiva, vilken är att föredra nu? Någon som gått för MentorX och är nöjd? Bröstförstoring00Dela
Tvåtusen19 sep, 2022Operation i OktoberSpenderade över en timme på att läsa i tråden med personer som opererade sig i Augusti så tänkte att det skulle vara skönt med en tråd för oss som ska operera oss i oktober :) Jag är inbokad på Nordiska Kliniken den 25/10 med Patrik Höijer. Mest troligen Motiva 550cc men är lite nojjig över att det blir för stort. Men samtidigt så spelar 50cc ka...Bröstförstoring0237Dela